Vai onko kyse vaan hyvästä säkästä? Tuntuu vaan, että varattuun naiseen saa huoletta pumpata pussit tyhjäksi, kun sinkkuun on aika nihkeää. Jos saakin sinkkua paljaalla, niin lastia eivät tykkää ottaa sisään.
Onko näin?
Antaako varatut paljaalla?
175
20520
Vastaukset
- En anna
Ei se kaikilla ole näin, tiedät itsekin. Kyse oli ehkäpä kohdallasi tyhmästä naisesta. Kannattaisi sinun mennä sukupuolitautitesteihin. Minä en parisuhteessa käy vieraissa, joten ei ole kokemusta, ja irtosuhteita en harrasta.
- nc34v43hfcn
Saattaapi johtua siitä, et niil on muu ehkäisy käytössä....
- Mies82
Yleisesti ottaen antaa varatut paljaalla pillua ja samalla on saannut pumpata säkkien sisällön niihin (käyvät kyllä aina suihkussa pesemässä itsensä, ennen kuin lähtevät miehensä luokse kotiin)
Kyllä sinkuiltakin onneksi suurimmaksi osaksi saa paljaalla, tosin jotkut pyytävät ettei saa tulla sisään, koska ei ole ehkäisyä.- Jar.zz
Kyllä ne varatut keitä täällä on käynyt on tyytyneet käsisuihkuun. Jopa vetäneet vaan pikkuhousut ylös. Ja lastit on aina ammuttu sisään.
- Anonyymi
Mulle naapurin setä sanoi, että kengät pitää ottaa pois, ennenkuin tulee sisään. Ei tarvii olla paljaalla, voi pitää sukat jalassa!
- tilastoaesiin
toivottavasti sen varatun kanssa onnistuu juttelemaan niin paljon, että tietää onko hänellä paljon kumppaneita...
Jokaiselle joka saa taudin, nii se ketuttaa.. mutta varmaa eniten sitä naisen omaa kumppania - äijä 50
Kyllä antaa varatut paljaalla. Ja sisään saa laukoa... on muuten extra kiihottavaa päästää toisen omaan...
- vapaa herra naapurista
jep, niin antaa. Saa vetää useamman satsin ihan rauhassa ja joka reikä täyteen kun oma ukko on vuorossa jossain lamppu firmassa hieromassa loisteputkeaan.
- Anonyymi
Kaikkein herkullisinta ja kiihottavinta on naida oikein kunnolla varattua naista
Ei kysellä ehkäisyä sisään vain oikein voimalla ja kyllä ne tykkävät.
Yksikään nainen ei ole perään kysellyt kun sattui tulemaan raskaaksi. Yksi nainen kertoi hakeneensa katumuspillerit mutta hän olikin vaimoni sisko. Innostui niin että halusi lisää panoja kanssani ja sehän minulle sopi todella hyvin.
- Onko näin?
Mun kokemusten mukaan useampi kuin joka toinen jos on vaki
- Yäk!
Ja sitten nyyhkitään, kun tuli herpes tai kondylooma, joka ei lähde ikinä elimistöstä pois. Näitä tarttumistarinoita on netti väärällään.
- tg4fr3de
Mut aika pieni todennäköisyys saada tosi vakava tauti...
- Yäk!
tg4fr3de kirjoitti:
Mut aika pieni todennäköisyys saada tosi vakava tauti...
No on herpes aika vakava tauti. Älä vähättele! Serkkuni lapsi sai aivovamman, kun äidillä ollut herpes meni aivoihin. Lapsi on nyt jälkeenjäänyt, eikä tule koskaan olemaan "normaali".
- Anonyymi
Yäk! kirjoitti:
No on herpes aika vakava tauti. Älä vähättele! Serkkuni lapsi sai aivovamman, kun äidillä ollut herpes meni aivoihin. Lapsi on nyt jälkeenjäänyt, eikä tule koskaan olemaan "normaali".
kyllä se aivovamma on tullut jo lasta tehdessään,mennyt kusta sekaan
- panomiäs 75
Tähän mennessä kaikki kohdalleni osuneet varatut naiset on halunneet itse hoitaa homman paljaalla ja on kelvanneet spermat sisälle, suorastaan pyytäneet.
- Vain vaimoa
paljaalla muita kumilla.Kunnon tippuri sen opetti poikamiehenä ettei joka koloon kannata mennä paljaala työntelemään mällejään.
- lentää..
Mitä olen kylpylöissä käynyt, siellä paljon rouvaihmisiä. Aina saanut naida paljaalla. Puhtaat pimpit, ja lasti sisään.
- micce4
aika moni varattu antaa ilman kortsua,itse olen tehny sitä maksua vastaan"joskus"tosi raastavaa homaa kun on sormus kädessä tms,kerranki yks nainen laitto miehensä yhteisen kuvan pois kun rupesin naimaan:(,aika paljon on vanhempia naisia jotka haluu välillä jtn muuta kun omaa sohvista.
- Miccelli
Jonakin kauniina päivänä sinustakin tulee onnellinen sohvis, ja joku dorka lykkii sitä sun vanhaa kalkkunaas paljaalla..
- kaikille kivaa
Miccelli kirjoitti:
Jonakin kauniina päivänä sinustakin tulee onnellinen sohvis, ja joku dorka lykkii sitä sun vanhaa kalkkunaas paljaalla..
Ja keneltä se on pois? Omistushaluiselta sohvikselta, jossa ei ole miestä tyydyttämään naista?
- Micceli
kaikille kivaa kirjoitti:
Ja keneltä se on pois? Omistushaluiselta sohvikselta, jossa ei ole miestä tyydyttämään naista?
Sohvis tahtoo sohvan, ei lykkiä vanhaa kalkkunaa. Sen saa joku muu tehdä
- Tottumus
”Tottumus on toinen luonto” sanoo vanha sananlasku.
- B-rappuuuuun
pelaa varman päälle paina paljaalla peräsuoleen.peppuun voit huoletta laskea mällit.
- iuyttyuiiuytyjii
Leviää ne taudit perceestäkin ihan samalla tavalla. Et ei se mitenkään huoletonta ole.
- naitis
eiköhän se persereikä ole muuta tarkoitusta varten
- Anonyymi
iuyttyuiiuytyjii kirjoitti:
Leviää ne taudit perceestäkin ihan samalla tavalla. Et ei se mitenkään huoletonta ole.
no ensikerralla nain korvaan
- tauti tarttuu
Jep. Kysy vaan homoseksuaaleilta leviääkö taudit suojaamattoman anaaliseksin välityksellä... Tuota kautta tarttuu sukupuolitaudeista ainakin HIV, kondylooma, herpes, klamydia, tippuri, kuppa ja maksatulehdukset (hepatiitti A, B C ja D).
Voihan sitä vitsailla että joku herpes ei olisi vakava tauti saatuna pillun tai pepun kautta. Älkää vaan menkö lukemaan sukupuolitautipalstaa älkääkä ainakaan niitä keskusteluita, joissa joku pysyvän taudin saanut kertoo miten elämä muuttui.
Kuukauden välein uusiva herpeshaava kullinupissa on aika veemäinen vaiva. - Mieluummin ilman
Useimmin paljaalla, huorat vaatii usein kortsua, ei kaikki. Melkein tavallinen pano antaa paljaalla. Ja tsäki on ollut, ei yhtäkään tautia ole tullut.
- Isyyden tunnustus
Lieneekö ne millä biologinen kello on pärissyt pitkään ja vakipan*n kanssa ei ole tärpännyt, niin kokeilevat muiden kanssa...
Riskinä on jälkikyselyt, kuka se isukki olikaan. - on tullut annettua
No pakko antaa, jos ei haluu jäädä ilman.
Kun sitä joskus harvoin pääsee ulos yksin ilman äijää ja jos sattuu kiva mies ja tilaisuus tarjoutuu, niin ei siinä vaiheessa enää paluuta, vaan himot ne vie meitä naisiakin. Jos mies on siisti ja myös varattu, niin annan tulla paljaalla, kun ettehän te miehet kumminkaan haluu kortsua käyttää, jos huomaatte sormukset naisen nimettömässä.
Kait se on jossain alkugeeneissä, kun haluatte päästä toiselle varattua vakoa siementämään. Jotkut kyllä lupaa laittaa kortsun, tai vetää ajoissa ulos, mutta yleensä se jää lupaukseen. No suihkulla sitte huljutellaan vieraan miehen spermat ulos ennen kotiin menoa.- jorma5.5
varattuja on tullut naitua,ja kyllä joka kerta paljaalla ja lastit sisään. Hyvin on mennyt,ei tauteja! :-)
- on koettu
Tietysti herpes iski hienostorouvan takapuolesta.En olisi ikinä uskonut!
Pajon selvittelimistä ja elinikäinen riesa.Toinen omituisuus ovat satiaiset.
Johan ne ilmestyivät vähän väliä.Selitin asiaa ajokoiran kirpuilla a lotrasin Desintania,mutta vinoon katsottiin.Sitten ymmärsin asian ytimen.Ei se tavara ole ollenkaan sen kummallisempaa muuaalla.Työnnät sitten Madonnaan tai naapurin karjakkoon.Ihan samalta tuntuu..En ole vieraisssa käynnyt 10 vuoteen(Dusseldorfin ilotaloa ei lasketa)ja kyllä on helpompaa.Uskokaa hyvällä!- PC_Rules
Dusseldorf?
Tarkoittanet varmaan Düsseldorf, se on Saksassa.
Pitäis muuten kuulua ihan tietokoneen peruskäyttötaitoihin, miten PC:llä kirjoitetaan ü.
Tai ehkä sulla on Mac, Applehan tekee asioista tahallaan vaikeita.
Kun katsot siihen Å -näppäimen oikealle puolelle, siinä näet symbolin ¨
Sitä kun painat ensin, ja perään ihan tavallinen u, niin PC / Windows osaavat yhdistää ne ü -kirjaimeksi.
Ihan samalla periaatteella saa myös ë, é ja è. Tai vaikkapa ï.
Ehkäpä jatkossa osaat kirjoittaa myös: München, Citroën ja Sirén.
- Sika
Kyllä ne tavan mammat ja misut antaa paljaalla. Varatuille saa päästää sisään vaikka ei muuta ehkäisyä. Nuoret naiset on huolettomimpia, mutta niiden kanssa pelottaa aina saako taudin, kun kuitenkin naivat paljon. Mutta tuntuu se paljaana niin hyvältä, että uskaltaa.
- Setä vaan ei hönö
Siinä taas yks vanhapoika rupinen kulli kädessä. :D
- mälliätoosaan
Ehkä ne varatut näkee ehdokkaan naamasta et onko potentiaalinen tautikulli vai ei. Tuskin emäntä haluaa tauteja kotiin viedä, tuoreet spermat tavarassa onkin sitte varmaan oma nöyryytyskiihokkeensa viedä oman soffaperunansas reviirille ihan vittuilumielessä :)
- Toivossa elää
Jep. Vaikka kiihottais kyllä ihan perkeleesti jos akka joskus ämmien illan jälkeen sellasen yllärin joku kerta tois.....
- pain in asss
No just tossa aikasemmin tyypillnen nainen. Antaa heti baari reissulla ekalle nuorelle hyvälle tuoksuvalle kollille. Miks noi naiset on tollasia??? Baariin mennään vaan vetää kännit et on hyvä syy antaa...
- 8+12
Voiko ihanampaa naista ollakaan! Vähän huppelissa (tai vaikka enemmän, ei haittaa), lämmin, halukas, märkä. Ja ANTAA PALJAALLA. Jokamiehen unelma ja toteutunut päiväuni.
Paljaalla on antanut naida ja lastit saa laskea sisään. Ottaa suihin ja haluaa kokeilla erilaisia juttuja. Joskus ihanaa kun ehdimme nautia pitempään ja saa kyllä panna niin paljon kun kunto riittää.
- panomies696969
Sattuipa kesällä että 10 v itseäni nuorempi naapurin rouva oli lastensa kanssa kotosalla ja minä itsekseni. Yksi asia johti toiseen ja sain pumpata pussit tyhjiksi rouvan pilluun. Kysyin vielä eka kerralla vedellessäni, voiko laskea sisään, niin kiersi reisiään ympärille ja sanoi että anna tulla vaan, mulla on kierukka. Muutama kerta touhuttiin ja joka kerta mällit sisään.
- Seksisekoilijalle
No jokos olet käynyt sukupuolitautitesteissä? Ei ihme, että tartunnat lisääntyy, kun ollaan noin huolettomia ja naidaan ilman suojaa.
- Jesssssz
panomies696969: asiaa! Just noin pitää kullinkipeet naiset hoitaa!
- Kivat neiborit
Meillä kävi niin, että nainen lähti naapurista lasten kanssa kesälomalle Viroon ja minä viihdytin äijää. :)
Aina ampui sisään, jos ei sitten suuhun. :)
Poikaporukalla kivaa. ;) - homppopmmp
Kivat neiborit kirjoitti:
Meillä kävi niin, että nainen lähti naapurista lasten kanssa kesälomalle Viroon ja minä viihdytin äijää. :)
Aina ampui sisään, jos ei sitten suuhun. :)
Poikaporukalla kivaa. ;)homppeli
- Rande 09
Kyllä kokemuksen mukaan antaa paljaalla eikä haittaa mitään että päästää sisään. Ja niin kuin joku tossa jo sanoi niin kyllä erityisen kiihottavaa roiskia varatun naisen sisään.
- PaljaallaJaanaa
Olen kyllä päässyt tuttavapiirin pariskunnan vaimopuolta jyystämään. Herra oli itse silloin keilaamassa.
Kyllä antoi painaa paljaalla ja mällit sai laskea sisään huoletta. - Mies82
Mulla käy yksi varattu vaimoke panettamassa itseään tasaisesti. Mitään puhetta kumeista ei tarvitse käydä ja saa huoletta laskea kaiken sisään. Varatut on niin kauan hyviä, ennen kuin niiden miehet alkavat soitella :D
- jape11
Kyllä ainakin mun vaimoni antaa paljaalla ja ottaa mällit sisäänsä..
- Mulle ja
jape11 kirjoitti:
Kyllä ainakin mun vaimoni antaa paljaalla ja ottaa mällit sisäänsä..
Ai vieraille?
- jape11
Mulle ja kirjoitti:
Ai vieraille?
Vieraillekin..
- kyntövako
jape11 kirjoitti:
Vieraillekin..
Saanko tulla kokeilemaan?
- jape11
kyntövako kirjoitti:
Saanko tulla kokeilemaan?
Mun puolesta kyllä..
- kyntövako
jape11 kirjoitti:
Mun puolesta kyllä..
Missäpäin Suomea hän on?
- hetelmällinen
En antais paljaalla ihan jo senki takia että olisin välittömästi raskaana, taudeista puhumattakaan.
- No std
Minä en harrasta "venäläistä rulettia". Aina gummi käytössä.
- jape11
L-uusimaalla asustellaan..
- kyntövako
jape11 kirjoitti:
L-uusimaalla asustellaan..
Jos sitä joskus sielläpäin liikkuessa kävisin.
- ei enää tauteja
Haluan mielummin paljaalla, mutta en kenen kanssa tahansa. Jos mies on vakaassa suhteessa jossa harrastaa seksiä, niin sitten. Tyhmä kun olin, panin sinkun kanssa paljalla ja sain heti klamydian. Se riitti, opin läksyni.
- kyntövako
Olen vakaassa suhteessa jossa harrastan seksiä. Kiinnostaisko kokeilla?
- ei enää tauteja
kyntövako kirjoitti:
Olen vakaassa suhteessa jossa harrastan seksiä. Kiinnostaisko kokeilla?
Todista se :D
- jape11
ei enää tauteja kirjoitti:
Tule vaan käymään..
- kyntövako
ei enää tauteja kirjoitti:
Missäs todistellaan?
- fghj.
Mitä olen vuosien varrella pannut aviossa olevia naisia, ei koskaan ole vaadittu kumia. Lasti sisään, eikä mitään tauteja saanut. Kerran nuorelta likalta sain klamydian ja se oli v-mäinen hoitaa.. Nuoria naisia pitää varoa! Koska niillä saattaa olla kymmeniä irtosuhteita kuukaudessa..Silloin kortsu!
- jape11
Dipä vaimonikaan ole tauteja saanut, kun varattuja nai. Ja useat lastit sisälle saanut.
- Rouvaataas
Ei kyl pystyis. Puoliso sterkattu niin uus vauveli ois aika hankala selittää.
Mutta joo, ainahan se paljaalla on parempi.- piuhatpoikki
Ota sterkattu rakastaja
- Aisan-kannattaja
Näistä varatuista naisista jotka antaa tai jopa vaatii veteleen paljaalla ja siemenet sisään. Heistä on 9/10 äijä käskenyt lähtee vieraisiin. Ehtona että itse pääsee nauttiin liukkausta.
Mikä sen miehisenpää, kuin ruokota vieraan miehen siemenet vakinasta ja korvata ne omilla.
Tosin tähän ketjuun vastanneista vain muutama on saanut varattua.- kannustetaan-vaimoja
Tää on varmasti totta. Miesten yleisimpiä fantasioita. Mitä olen kavereiden kanssa asiasta jutellut niin varmaankin tuo 90% haluaisi kokea tuon ilon eikä pistä vaimon ilottelua toisen kanssa pahakseen.
- kokemus_
Varatuista naisista 99 % antaa, haluaa ja vaatii saada siemenet sisään. kokemus ikähaarukasta 25-55
M 30 - umkmake
mulla vakirva varattu antaa paljaalla kunnolla naida, ottaa vitun hyvin suihin ja nielee lastit, n.kerran kk käyn päivisin panee sitä, makeeta,kiihottavaa panna vierasta kunnolla. se pitää kans siintä. salaisuus pitää olla molemminouolista,kunnon nymfo
- onnistuuhyvin
Juu,ilmanmuuta paljaalla ihanasti ja kaikki sisään.Pitää vaan tarkistaa miehen taustat ja että oikeesti on varattu.
Eipä ole tauteja tullut.Vieraat himottaa jatkuvasti,yksi vaki kestää aikansa sitten vaihdetaan:) - Semmosta_tänään
Kaksi kertaa on tässä taloudessa käynyt varattu nainen ja molemmat poistuivat hymyssä suin lastit peräsuolessa. Paljaalla siis hoonattiin joka aukkoon.
- Penttti83
Eilen antoi. Tosin oli aika lähellä työntöä ja vihellystä.
- kylläantaa
Kyllä antaa. Omani antaa minulle ja usein vieraissa käydessään paljaalla. Kiimassa kumi unohtuu. Samoin teki edellinen muija.
- A.Gift.ThatKeepsOnGiving
Paljaalla antavat ottavat melkoisen riskin, jos parilla on vielä keskinäistä seksielämää. Herpeksen hankkiminen itseensä on jo sen verran v*ttumainen juttu että sen lisäksi ei tarvitsisi tartuttaa sitä puolisoon.
Kumia käytetään siksi, etteivät taudit leviä. Jos joku antaa sinulle paljaalla niin se antaa paljaalla myös muillekin. Ja saatat saada elinikäisen "lahjan", joka jatkaa antamista aina kun rakkulat tulevat pintaan. - tottaseon
Se on monimutkainen juttu, mutta kyllä , olen aviossa ja silloin kun antaudun vieraan miehen vietäväksi haluan mielummin ilman kumia.
Voisin muuten tyydyttää itseni hieromasauvalla.- Anonyymi
Sama täällä jonkun kerran hairahtanut ja aina paljaalla mies tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä jonkun kerran hairahtanut ja aina paljaalla mies tullut.
Olisitko kiinnostunut lähiaikona saada mies , terve ei Suk.puol.taut.
- paljaallako
Kaikki tutut vaimot haluaa paljaalla. Tuntemattomista en tiedä enkä ole kiinnostunut.
- TuttujaPaljaalla
Kiihotusta tutuissa lisää kun istutaan lapsien syntymäpäivillä yhdessä kahvipöydässä ja kaikki tietävät että pari viikkoa aiemmin perheiden äidit ovat ottaneet vierasta spermaa urakalla sisäänsä.
- prp
Kun katselee paikkoja joissa salaparit käy nussimassa autossa niin siittä käytettyjen kondomien määrästä voi vaan todeta että suurin osa varatuista naisista antaa pillua vaan kondomin kanssa.
- Anonyymi
paljaalla kuuluu naida
ei hanskat kädessä - Anonyymi
mulla on on 1 varattu naimisissa oleva oon sitä paneskellut jo 5v
oma äijä ei kykyne panemaan enää mutta se on hyvä juttu mulle - Anonyymi
pilluon parasta ilman kumii
- Anonyymi
Sitten on ne jotka haluav muuminmukiin, eikö luonnollinen tapa paras?
- Anonyymi
Laivalla varattua,toki humalalla osuutta asiaan, yritin Eka kerralla vetää ulos huonolla menestyksellä, seuraavat kaikki sisään,nainen ei käyttänyt mitään ehkäisyä, naimisissa oleva
- Anonyymi
Perjantaina pikkujolu pileissä iskin varatun rouvan mentiin kämpilleni. Rva aika tuiskeessa kyselin kumin käytöstä ei selkeetä vastausta. Halus heti munaa..naitiin pari tuntia itse laukesin kahdesti sisään. Tilasin taksin rva lähti kotia ei käynyt edes pesulla.
- Anonyymi
Jo kolmekymppisenä rouvat haluaa siemenet pimppiin.
Nousevat villiin kun on nuorta kovaa tarjolla - Anonyymi
Mahtava tunne on saada tulla paljaalla varatun naisen sisään!
- Anonyymi
Oletko nyt varma, että yhdeksän vuoden miettimisen jälkeen ymmärsit asian?
- Anonyymi
Sekö se spessu on että on varattu? Itse tiedän yhden naisen joka on varattu (avoliitossa), mutta myös helvetin kiva, kivan näköinen että ei niin nuori! En tiedä miten tarkka hän on! Mutta osaa myös kuumeta ja osoittaa sen.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://8611222.com/H/L3sk 👈
- Anonyymi
Itse laukaisin taannoin liemet varatun 30 rouvan sisään paljaalla.Pitkän käsin ja suulla suoritetun esileikin jälkeen Rva oli auton takapenkillä nelinkontin perse pystyssä ja minä painelin menemään takaa päin paljaalla ja laskin siemenet sisään.
Siinä huohottaessa kalun ollessa vielä rouvan pillussa,tämä pullautti miehensä kalun suustaan ja kysyi,että laskitko sisään.Vastasin että joo ja tähän miehensä jatkoi kysymällä että onko siemenet sisällä.Vastasin että on sisällä.
No molemmat veti housut jalkoihinsa,kiittivät ja poistuivat paikalta omalla autollaan.
Ite siinä hetken istuin munasillani takapenkillä verkkarit nilkoissa ennen kuin lähdin ajelee kotiin emännän luokse.
Se oli kyllä kiimasta laskea toisen oman sisään tämän puolison läsnä ollessa.- Anonyymi
Ja voit vaan kuvitella kuinka ihanan kiimaista se on kun puolison kanssa rakastellessa, sisälläni on toisen miehen spermat. Ja tuo kiihottava sana, siemenet. Ei sperma sinänsä kiihota, vaan se mitä se sisältää! Joskus kauan kauan sitten biologian tunnilla opettaja näytti videolta siittiöiden uintia ja animaation siitä kuinka siitin uppoaa emättimeen ja kuinka sperma sitten uiskentelee kohtuun ja lopulta hedelmöittyminen tapahtuu. Ainakin meillä miehen kanssa ja varsinkin mieheni, suorastaan mässäilee sillä että kohdussa on toisen miehen siittiöitä. Se saa hänet ja minut ihan villiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja voit vaan kuvitella kuinka ihanan kiimaista se on kun puolison kanssa rakastellessa, sisälläni on toisen miehen spermat. Ja tuo kiihottava sana, siemenet. Ei sperma sinänsä kiihota, vaan se mitä se sisältää! Joskus kauan kauan sitten biologian tunnilla opettaja näytti videolta siittiöiden uintia ja animaation siitä kuinka siitin uppoaa emättimeen ja kuinka sperma sitten uiskentelee kohtuun ja lopulta hedelmöittyminen tapahtuu. Ainakin meillä miehen kanssa ja varsinkin mieheni, suorastaan mässäilee sillä että kohdussa on toisen miehen siittiöitä. Se saa hänet ja minut ihan villiksi.
Parinvaihto ja kolmansia säännöllisesti yli 10 vuotta. Sama meillä kyllä itsekkin kiihotun kun vieraan siemenet sisälläni, puhumattakaan miehestäni. Jotenkin tunnen oman haluni lisääntyvän kun vieras laukee sisääni, puolisen tutia siitä himoni alkaa yltyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raskauden mahdollisuus on todella kiihottavaa. Kun paljaalla panee niin mahdollisuus raskauteen aina on. Ei kumilla vaimoa vieraat pane. Vaimo käy aivan kuumana kun on saanut vieraat siemenet sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parinvaihto ja kolmansia säännöllisesti yli 10 vuotta. Sama meillä kyllä itsekkin kiihotun kun vieraan siemenet sisälläni, puhumattakaan miehestäni. Jotenkin tunnen oman haluni lisääntyvän kun vieras laukee sisääni, puolisen tutia siitä himoni alkaa yltyä.
Vielä viisi vuotta sitten en olisi ääneen uskaltanut tunnustaa että raskauden mahdollisuus on eräs kiihottavimmista aspekteista kolmannen pyörän kanssa. Nyt netin myötä ihmiset ovat tuoneet sitä enemmän ja rehellisesti esille ja siitä uskaltaa keskustella ilman että se shokeeraisi ketään asianharrastajaa. Ja tunnistan tuon että vieraan siemenet saa kehon selvästi reagoimaan ja halut yltyvät entisestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä viisi vuotta sitten en olisi ääneen uskaltanut tunnustaa että raskauden mahdollisuus on eräs kiihottavimmista aspekteista kolmannen pyörän kanssa. Nyt netin myötä ihmiset ovat tuoneet sitä enemmän ja rehellisesti esille ja siitä uskaltaa keskustella ilman että se shokeeraisi ketään asianharrastajaa. Ja tunnistan tuon että vieraan siemenet saa kehon selvästi reagoimaan ja halut yltyvät entisestään.
Siinä on jännästi kolme osallistujaa ja kolme eri roolia. Itse olin tuossa aviomiehen roolissa ja kyllä ainakin seisokki oli kova.
- Anonyymi
Tässä olen useamman varatun kanssa vuosien saatossa paneskellut ja aina paljaalla ja lastit sisään. Parhaimmillaan olen saanut laskea joka reikään. Pimppaan perseeseen ja suuhun. Ilman pesuja vaan rouva ukkokultansa luo, kun sperma valuu vielä perseestä ulos ja suupielessäkin on vähän mälliä. Ihana saada viestiä, että istuu ukkonsa kanssa kahvilla ja pikkarit märkänä minun satsista, kun kummastakin reiästä valuu.
Ainoa oikea tapa. Samoin joskus olen laskenut varatulle suuhun ja käskenyt imeä puhtaaksi... samoilla tulilla omaa rouvaa paneen... tuntuu riettaalta.- Anonyymi
Pojulle tiedoksi: perse ei valuta. Siellä pysyvät, kunnes pytylle istutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pojulle tiedoksi: perse ei valuta. Siellä pysyvät, kunnes pytylle istutaan.
Ei valuta, mutta helposti voi pieraista ja silloin sieltä spermat kyllä tulee pikkupöksyille. Olen montakin kertaa istunut eri tilaisuuksissa, ravintolassa, elokuvissa, kahvilassa kun vieras tai kaksikin on ensin käynyt naimassa ja laukeamassa pilluun ja perseeseen ja vaikka pytyllä on ehkä käynytkin, niin jossain vaiheessa on tullut sellainen kiva fiilis että ihan kaikki ei tullut ulos rakastelun jälkeen. Ja sitten on myös se, että puoliso haluaa minut märkänä ja silloin ei saa pytyllä käydä vaan pöksyt vaan jalkaan ja kotia kohden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei valuta, mutta helposti voi pieraista ja silloin sieltä spermat kyllä tulee pikkupöksyille. Olen montakin kertaa istunut eri tilaisuuksissa, ravintolassa, elokuvissa, kahvilassa kun vieras tai kaksikin on ensin käynyt naimassa ja laukeamassa pilluun ja perseeseen ja vaikka pytyllä on ehkä käynytkin, niin jossain vaiheessa on tullut sellainen kiva fiilis että ihan kaikki ei tullut ulos rakastelun jälkeen. Ja sitten on myös se, että puoliso haluaa minut märkänä ja silloin ei saa pytyllä käydä vaan pöksyt vaan jalkaan ja kotia kohden.
Alkoi kiihottamaan, kun luin tuon ylläolevan. Harmi, etten ole sattunut samoihin kokouksiin sinun kanss 😅
Saan käydä panemassa silloin tällöin erästä varattua naista perseeseen, kun hänellä on ukko reissussa ja satun olemaan samoilla kulmilla liikenteessä. Aina ja vain nimenomaa perseeseen. Ensin kyrpä suuhun ja kastelu kurkkua myöden, vähän nuoleskelua, liukkaria varteen ja suoraan kakkoseen. Ei kyselyä, ei selittelyä, vaan sisään ja suoraan actionia. Joskus yhdet, joskus kahdet lastit. Moikka ja menoksi. En kysele, mitä tapahtuu sen jälleen, mutta voinen arvata, että mies saa panna jälkiliukkaille.
Kokemusta tuosta valumisesta ei ole, mutta viimeksi kun panin tyttöystävää perseeseen ennen ravintolailtaa, valitteli, että spermaa turahteli reisille. Kyllä sinne paneskellessa ilmaa menee ja mälliä kans... Tulee sitten vähän kerrassaan ulos, jos ei pääse piersekeleen.
Vieraan naisen paneminen perseeseen, on niin rietasta ja parasta Anonyymi kirjoitti:
Huh, että hiostaa, kun näitä lukee. Alkaa tekemään mieli vierasta varattua naista, ja persepanoa niin vietävästi. Itsellä taas komennus päällä vieraassa kaupungissa ja mielikuvitus pääsee laukalle. Eipä täällä jouda mitään kontaktoimaan tai hakemaan, mitta onhan se kiva ajatella vierasta rouvaa pyllistämässä edessä peppu levällään ja hyvin tarjolla, ja varovasti herkutellen sisälle ja molempien nauttiessa pumpata mällit pepun perukoille ja päästää rouva kotiin.
- Anonyymi
Tais käydä tuuri, kun työkaveria saa.
- Anonyymi
Vanhempaa rouvaa kokeiltaessa halusin tulla aina sisään. :)
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://7290000.com/H/zO2Xx 👈
- Anonyymi
Ensimmäisen kerran sain vierasta kun olin 34v.
Kolme nuorta miestä sai vuorotellen. Eipä siinä kummeja ajateltu,tuskin pojilla edes oli.
Sauna kamarin vuoteella,ekat meni ilman pesulla käyntejä.
Kävin sitten välillä pikaisesti pesemällä ja homma jatkui.
Kun tupakasta olin, silloin halusin että pojat kun pesivät vehkeensä ennen kun jatkettiin.
Mieheni ties mitä olin tekemässä,ja kävi muutaman kerran kurkkimassa ikkunasta jonka verhoja en laittanut kiinni.
Myöhemmin tuvassa kokeiltiin mieheni nähden,aina ilman kumia.
Olin poikien ensimmäinen naista kokemus ,joten ei taudeista ollut vaaraa.
Peniksen sai suu hoitoa. - Anonyymi
Olen aina antanut paljaalla vaikka on ollut joskus jopa neljän miehen porukka panemassa.
Olen tyttöjen illassa lähtenyt jonkun miehen mukaan jatkoille.
Miehet tykkää tarjota juomia ja seurustella vaikka haluan vain panna ja kiittää seurasta ja lähteä kotiin ettei mies arvaa että vaimoa on pantu. - Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://3255222.com/H/Bd7Uj 👈
- Anonyymi
Minä olen 33v rva ja haluan varattuja miehiä paljaalla panemaan.
Jos on siisti eikä kovin humalassa niin lähden mukaan joskus jopa kaverusten kanssa. - Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://3255222.com/H/N6pA 👈
- Anonyymi
Avioeron jälkeen on tullut käytyä aika paljon ulkona. Aviossa ollessa en harrastanut syrjähyppyjä toisin kuin mieheni. Mutta nyt on ainakin kerran viikossa saatava sänkyseuraa ja kyllä se kondomin käyttö on jäänyt vähille. Ei sellaista tule kysyttyä baaritiskillä tai diskossa mahdolliselta kumppanilta. Pitää van luottaa omaan arviointikykyyn kumppania valitessa. Onneksi kysyntää vielä riittää niin ettei tarvitse itse ehdotella.
Sirkku 42v- Anonyymi
Oikein, sinne ne mällit kuuluu naisen sisälle ja se kumin kanssa räpläily on ankeaa. Toki sitä pitäisi käyttää, mutta....
- Anonyymi
Ukkomiehissä on myös sellaisia, joka eivät eds halua laskea spermojaan sisään - ehkä pelkäävät uutta isyyttä. Olen suostunut siihen, että voivat "viimeistellä" vaikka rintojen väliin. Tosin saattaa olla vähän sottaavaa hommaa jos on muuten täysissä pukeissa vaikka autossa. Kyllä siitäkin voi saada melkoisen nautinnon varsinkin jos miestä tilanne on kiihottanut ("kun kotona vaimo aina on samassa paitulissa ilman meikkiä ja sukkia").
Sirkku 42v- Anonyymi
Itsellä piuhat niks naks, ei haittaa mitään, sinne vaan. Tiskien väliin en ole kokeillut, mielellään aina sisälle, mikä paikka se sitten onkaan. Et kumminkaan suuhun anna laskea?
- Anonyymi
Ei ole tuollaisia kohdallemme sattunut. Aina ne vieraan spermat on vaimon sisään menneet.
- Anonyymi
kyllä lastin saa laskea sisään varatut useimmin ottaa peppuun mieluummin nykyään myös nuoret tytöt ymmärtää et sitä kautta ei tuu raskaaksi
- Anonyymi
Sama. Varattujen kanssa ei tarvi kierrellä eikä kaarrella sen kummemmin voi sanoa ihan suoraan, että haluan panna perseeseen. Aikuiselle naiselle se on aina yleensä ok. Mikään ei ole kiihottavampaa, kuin panna toisen omaa pyllyyn ja laueta sinne. Aina ei ukko edes tiedä, missä rouvakulta on ollut. Tuollaisissa tilanteissa molemmat saattaa olla paljon rivompia ja tulee tehtyä asioita, joita kotona ei tulisi muuten tehtyä.
- Anonyymi
Joskus jutellut yhden perheen äidin kanssa ja ymmärtänyt että sperman valuttaminen on luonnollisempaa kuin tekniikat muulla tapaa!
On tietty muitakin syitä mutta … - Anonyymi
Naapurin rouva antaa myös paljaalla ja vaatii että lasken sisään tai suurille rinnoille
- Anonyymi
Naapurin rouvalle laskin aina suuhun. Ei jäänyt todisteita. Ainoastaan märkä nussittu pillu, mutta ei valu spermaa, että jäisi kiinni.
- Anonyymi
Vaimolla on kaksi vakio rakastakaa,molemmat nai ainoastaan pilluun. Ja laskevat aina spermat pilluun niin syvälle kun pystyvät. Molemmat tietävät että minulle kerrotaan . Vaimo tulee aina pesemättömänä kotiin ja laittaa mut liukkaille.
- Anonyymi
Toivottavasti vaimo antaa paljaalla ja tuo tuliaiset kotiin minun nussittavaksi
- Anonyymi
About joka toinen antaa. :)
- Anonyymi
Muutaman kerran olen vieraalle paljaalla antanut. Aviomiehen lupa on ollut ja hän on katsellut yhdyntää kanki kovana.
- Anonyymi
Koskaan ei kyllä seiso niin kovana kuin silloin kun näkee vaimoa pantavan paljaalla ja tietää kohta pääsevänsä liukkaille. Koskaan ei myöskään ole lasti niin herkällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskaan ei kyllä seiso niin kovana kuin silloin kun näkee vaimoa pantavan paljaalla ja tietää kohta pääsevänsä liukkaille. Koskaan ei myöskään ole lasti niin herkällä.
Parinvaihtoa ja kolmansia harrastettu 15 vuotta. Aluksi muutama kerta miehet käytti kumia, vaimon nautinto kärsi kun aitous puuttui. Nykyään aina paljaalla myös vieraat miehet tykkää. Pari 50
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aikaisemmin pettänyt tuttujen kanssa, sekä myöhemmin nykyisen mieheni luvalla harrastanut seksiä muiden miesten kanssa ja tuttujen kanssa olen aina antanut paljaalla.
Olen aikaisemmin vastaillut tuollaisiin kysymyksiin niin että se tuntuu paremmalta jne. Toki se tuntuu paremmalta, mutta ihan nyt tajusin että oikeasti taisin antaa paljaalla siksi koska suhteessa se oli turvallista! Jos olisin tullut raskaaksi, olisi se kuitattu miesystäväni lapseksi. Sinkkuna asia oli ihan toisin ja silloin käytin kumia säännöllisesti. Jos olisin tullut raskaaksi sinkkuna, olisin joutunut hoitamaan lapsen yksin.
- Anonyymi
Jos kunniottavasti kehuu ja sievästi lämmittelee, ja saa vietyä kuin salaa erilleen tutuista, kyllä antaa jos mukaan lähtee ensin vastustelee vähän pitäs tutustua.
Ottaa vaan rinnat kunnon käsittelyyn hyvin harva on enää perääntynyt, ensi kerta on vähän vaikeaa jos jää eikä ole kiirettä toisella kerralla antaa edestä ja takaa, monella on niin perinteistä mies lähtöistä että ovat kyllästyneet.
Kun saa vapaasti olla vieraan kanssa imevät yleensä tosi kuumissaan ja antavat nuolla siinä naisella tulee nartun osa kasi kertaa imemällä saatu orgasmi ja sitten antaa miten vaan, olen joskus kysynyt kainoimmilta viestillä miltä tuntuu, useimmat kertoneet kiva olo ja usein tulee halu kun ajattelee mitä teki.
Yhden kohdalla käytin pilleriä, nain sen väsyksiin, makasi sängyllä sanoi ei jaksa käännin vatsalleen työnnyin sisään kuiski pillu haluaa en voi mitään vapisi ja valu vaikka vain makasi. Laitoin viestin seuraavana päivänä mikä on mieli. Soitti ja sanoi mieheni lähti töihin nyt voin puhua, minua ei ole naitu koskaan noin olin poikki mutta se viimmeinen ihana olo olin niin huon nainen kuin voi olla halusin tulla pannuksi vieläkin olen turvoksissa nykin pitää laittaa side kun kuulen äänesi, olit ja olet ihanaantaisin vaikka heti mutta mutta toivon että joskus tavataan - Anonyymi
Noin puolet antaa, ja loputkin antaa yleensä ensimmäisen kerran jälkeen jos osaat hommasi. Tyydytä, kehu ja helli. Näillä pääsee pitkälle. Sitten tuleekin aikanaan liuta muita ongelmia tilanteen mukaan.
- Anonyymi
” Sitten tuleekin aikanaan liuta muita ongelmia tilanteen mukaan”
Tämä on hyvä huomio, jonka moni kiimassaan unohtaa.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/M7h9O6
- Anonyymi
PALJAALLA PANEN TUTTIJA NAISIA, TUNTUU NIIN MUKAVALTA PÄÄSTÄÄ SIEMENET VIERAASEEN KOLOON JA TIETÄEN KUKA TUTTU ON KOLOSSA AIKAISEMMIN KÄYNYT MELSKAAMASSA.
- Anonyymi
Mature vaimoani panevat paljaalla ja laskevat sisään. Itse aviomiehenä joudun kuitenkin vetämään ulos ja lopuksi itse runkaten lasken lastini vaimoni vatsalle.
- Anonyymi
Kolmansia tasisin väliajoin haetaan vaimolle, suurin osa miehistä haluu laueta pilluun. Pystyvät miehet laukeevat myös lisäksi suuhun. T. Pari 45v
- Anonyymi
Meillä vaimo haluaa aina kaikki spermat peppuunsa sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä vaimo haluaa aina kaikki spermat peppuunsa sisään.
Jokainen mies vuorotellen laukeaa vaimosi anaaliin? Aika herkullinen vaimo sinulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen mies vuorotellen laukeaa vaimosi anaaliin? Aika herkullinen vaimo sinulla.
Yleensä vuorotellen. Joskus vaimo haluaa kaksi kalua yhtäaikaa anaaliin laukeamaan.
- Anonyymi
Kyllä saa. Oma kalu kovettuu heti kun mietti kuinka moni mies on roiskinut spermansa syvälle vaimoni pilluun avioliittomme aikana. Ennen minua se kunnia oli suotu vain kahdelle. Niistäkin toinen teki sen ilman lupaa. Kun menimme avioon vaimo sanoi ettei kondomeja tarvita. Tämä on koskenut nuo muita miehiä. Niitä on kertynyt kolmisenkymmentä. Kaikki ovat laskeneet siemenensä vaimoni pilluun. Suurin osa monia kertoja. Kaikki tuttuja varattuja miehiä. Osan puolisot ovat myös ottaneet minun lastini auliisti vastaan.
- Anonyymi
Mua kiihottaa enempi mitä tuoreempi vaimo on jota pääsee painamaan paljaalla. Toinen juttu kiihottaa mitä pienemmät lapset panokaverilla on. Kerran pääsin panemaan rouvaa paljaalla joka oli eka kertaa ulkona lapsen syntymän jälkeen. Lapsi oli kolme kuukautta. Nainen oli aivan innoissaan. Aviomiehenkin kanssa oli ollut vasta pari kertaa synnytyksen jälkeen. Maito valui rinnoista ja lastit päätyivät sinne minne ne kuuluvat.
- Anonyymi
Aika upeeta! Lyhyt liitto vasta takana varatulla naisella, pääsit panee tälläistä voisin kuvitella mikä tunne sulla.
- Anonyymi
Kyllä asia on niin että varatut antaa tottuneesti panna paljaalla ja siemenet reilusti sisään. Ovat niin monet mällit jo käsitelleet ettei lisä haittaa.
Sinkuilta ei meinaa saada pimppiä sitten millään vaikka sanovat puutteessa olevansa.
Varatuista naisista on sitten muuta haittaa mm. Miehen mustasukkaisuus ja kyttäily.
Loppujen lopuksi molempien pimpit ovat haluttavia. - Anonyymi
Mieluiten nussin varattua. Ei ole kiihottavampaa kun laskea spermat varatun pillun perukoille.
- Anonyymi
Olen sitä typpiä oleva mies, joka panee joka naista keneltä vain saan. Sen olen huomannut, että varatut enenevissä määrin aivan kuin leikkisivät ajatuksella rulla raskaaksi tai saada sukupuolitauti. Haluavat vuosivuodelta enemmän paljaalla. Naiset jopa pyytävät panemaan ilman kumia. Ja mitä enemmän esitän huolestuneempaa, niin sitä kovemmin haluavat paljaalla. Todellisuudessa haluan panna aina paljaalla ja ruiskia spermat syvälle sisään.
- Anonyymi
Naisystäväni yli kuusikymppinen mutta käyttää kondomia aina vieraitten miesten kanssa.ei tule sitten yllätyksiä jälkeen päin.poikkeuksena toki muutama vanhempi ukko jotka ovat saaneet paljaalla.
- Anonyymi
Tuollaista kuuskymppistä rietasta lorttoa ois näin 25 vuotiaana mukava nussia ja nuolla julkisilla paikoilla. Saisi ohikulkijat moralisoida kuinka vanha nainen saa nuorta miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaista kuuskymppistä rietasta lorttoa ois näin 25 vuotiaana mukava nussia ja nuolla julkisilla paikoilla. Saisi ohikulkijat moralisoida kuinka vanha nainen saa nuorta miestä.
Naisystäväni pitää nuoremmista miehistä.on saanutkin nuorta terhakkaasti seisovaa kullia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisystäväni pitää nuoremmista miehistä.on saanutkin nuorta terhakkaasti seisovaa kullia.
Pitäisikö hän julkisesta seksistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö hän julkisesta seksistä?
Ei nyt kovin julkisella paikalla ole antanut panna.metsätiellä ja uimarannan pukukopissa ollaan naitu.kaupungilla suudeltu et ihmiset nähneet meidän ikäeron.
- Anonyymi
Varatut ovat estottompia yleensä aina ja haluavat monesti toteuttaa omat fantasiat vieraan kanssa, voi leikkiä miten haluaa ja selvästi myös nauttivat uusista jutuista, myös antavat peppua kun liukkaria on käytössä, paikka pitää olla vain kiireetön, turvallinen ja luottamus kahden kesken ehdoton.
- Anonyymi
Sopivasti kun rouvat juoneet estot pois, niin moni heistä suostuu kahden miehen huomion hurmassa tuplapenetraatioon.
- Anonyymi
Estot kun on pois, saat käyttää miten haluat, usein haluavat levittää kiihottavasti aukkonsa suuseksille alku lämmittelyssä, myös toisinpäin antavat vuorostaan.
- Anonyymi
Kiltti perheen äiti muuttuu estot juotuaan usein melkoiseksi seksipedoksi.
- Anonyymi
Itse kokenut 24v naisen ja ex naisen kaveri.Puuhailtiin kerran yhdessä oltuamme 35v molemmat.
Runkkasin exän naispuolisen kaverin käsille, kun halusi katseltuaan ensin panoamme.
Itseä haitannut yhtään, mutta pimppaansa ei antanut ilman kortsua.
M48 - Anonyymi
Aika monella käytössä joko hormoni -tai kuparikierukka.
- Anonyymi
Kyllä varatuilla ehkäisy kunnossa, eivät haluu mitään pakattua kyrpää sisäänsä, vaan aitoa ja spermat sisään.
- Anonyymi
Varatut antaa paljaalla, koska kiltti vaimo päästää aviomiehen liukkaille mahdollisimman pian. Aika monen ukon toive. Myös minun.
- Anonyymi
Pitää päästä tunnin sisällä yhtyy vaimoon kun vieras lauennut pilluun. Silloin vielä vieraan sperma ole imeytynyt kokonaan vaimon kehoon. T. Aisuri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää päästä tunnin sisällä yhtyy vaimoon kun vieras lauennut pilluun. Silloin vielä vieraan sperma ole imeytynyt kokonaan vaimon kehoon. T. Aisuri
Juuri tuo, mahdollisiman nopeasti liukkaille. Joskus hieman hankala järjestää tuo mutta kesäisin vaimo sopii tapaamisen luontoon ja itse siellä lähistöllä niin pääsen heti miehen poistuttua liukkaille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuo, mahdollisiman nopeasti liukkaille. Joskus hieman hankala järjestää tuo mutta kesäisin vaimo sopii tapaamisen luontoon ja itse siellä lähistöllä niin pääsen heti miehen poistuttua liukkaille.
Sen parempi mitä tuoreempi tavara vaimon sisällä on.
Parasta on jos pääsee heti vieraan vedettyä ulos.
- Anonyymi
Kyllä ja ei sanoisin, tuli mieleen n. vuosi taaksepäin kylpyläviikonloppu kun tanssitin yhtä varattua illalla ja yhdessä tuumin päädyimme yömyssylle huoneeseeni, no molemmat tiesi mitä oli tulossa, kun hieroin pillua pikkareiden päältä, voihkien sanoi antavansa vain kumin kanssa, pian nussin rouvaa kumin kanssa päältä, hänen jalat ylhäällä kohti kattoa ja sinne kortsuun lähti lasti, vähän aikaa selällään ja tunnen kun rouvan käsi pujottelee kumia pois, puolijäykkänä vielä, sanaa sanomatta kiipeää päälleni ja alkaa hinkata pillullaan kulliani kovettumaan, no kohtahan se seisoi taas ja jatkoi samaa ottaen sen sisäänsä paljaana, voihki ja tuli taas kun ratsasti minulta lastin sisäänsä lypsämällä, nautinto syrjäytti kumin käytön.
- Anonyymi
Kyllä ne varatut naiset pääsääntöisesti antaa nussia paljaalla kyrvällä.
- Anonyymi
Tavallaan hassua että oma kokemukseni on että nimenomaan varatut antaa paljaalla ja sinkut vaativat kumin käyttöä. En tiedä mistä tuo johtuu mutta luulisi että varatulla on tavallaan enemmän menetettävää jos saa jonkun taudin kuin sinkulla.
- Anonyymi
Kyllä tuo tautien saamisen pelko tulee ekana ajatuksiin , kun ehto kumin käytölle tulee ja varatulle tuliaiset kotiin vietäväksi varmaan tuo pelkoa enemmän, kylpyläviikonlopulla sain lopulta kiimaista rouvaa panna paljaalla ja jäi viereen yöksi lusikkaan , aamulla heräsin seisokkiin ja myös herkkupylly halusi sisäänsä takaapäin paljaalla ilman kumia, laskin liemet sisään rouvan kiimaiseen pilluun.
- Anonyymi
Panen muita naisia aina paljaalla. Naiset ovat kavereiden ja tuttujen vaimoja tai työkavereitani. Eivät täysin vieraita. Oma vaimoni on sairas ja on usein pois kotoa hoidoissa.siksi saan sympatiaa ja seksiä muiden vaimoilta. Kaikille valehtelen, ettei minulla ole minkäänlaista seksielämää. Todellisuudessa minulla on hyvin monen noiden naisten kanssa seksisuhde. Siksi kai antavat panna paljaalla.
- Anonyymi
Viikko sitten Kupiossa Rauhaladessa yövyin sattuikin tanssi ilta, tansitin erästä rouvaa koko illan. Pyysin huoneeseen ottaa yhdet lasilliset, hänhän halusi läheisyyttä kun hetken hyväilimme ja suutelimme kaadoin hänet sänkyyn jatkoin hameen alta hyväilyä. Vastaan ei pannut vaan hipelöi kaluuni housuni päältä, soperti olenko terve jos kumia sulla ole. Kerroin olen myös varattu, rouva aukaisi farkkujen vetoketjun ja napin, veti hosuni alas ja otti kaluni suuhunssa. Käännyin hänen päälleen rouva imi, pudotin pikkarit pois, aivan märkä pillu karvaton kun huuleni kosketti häpyä. Rouva laukesi hetkessä sit käännyin kaluni upotin liukkaaseen vakoon, miten tykkäsi kun nain rajusti, laukesi uudelleen alle puolessa tunnissa. Palattiin vielä ravintolaan jossa rouvan kaverit odottivat, yksi kysyikin tekikö hyvää käydä ulkona. Rouva siihen,ainahan vieraan miehen kanssa piristää. Viestitelty nyt jälkikäteen ja sovittu tapaamista uudelleen. M 38
- Anonyymi
Kun menimme avioon, vaimo sanoi nyt loppui kumilla paneminen. Paljaalla ovat myös vieraat panneet.
- Anonyymi
Varattu antaa varatulle paljaalla, koska molemmat on tottunut saamaan paljaalla .
- Anonyymi
Mitä seksiä sellainen on, jos sadetakki kyrvän päällä. Aitous ja tunto herkyys kokonaan poissa.
- Anonyymi
Sain vuosia rakastella pienikokoisen varatun naisen kanssa. Kiihkeä, ihanan tiukka pillu ja sain naida paljaalla niin paljon kuin halusin yön aikana. Kyllä naimme eri paikoissa, myös hierontaan kuului lopuksi rakastelu. Harmi vain kun loppui jokunen vuosi sitten naisen eläködyttyä. Muistelen kulli pystyssä, jospa vielä tapaisimme vaikka syksyllä.
- Anonyymi
Sama juttu mulla erittäin kiihottavaa rakastelua oli minullakin ja nainen vielä sanoi ihanaa kun nait häntä ja lopuksi sai laskea sisään?Lämmöllä vieläkin muistelen asiaa?
- Anonyymi
Ainakin mun muijani anto vieraille paljaalla ja joka reikään. Se onkin nykyisin ex ja uudessa suhteessa sillä sama homma jatkuu. M58
- Anonyymi
Imetys suojaa aika hyvin raskaudelta alkuvaiheessa. Muutaman kerran olen päässyt roiskimaan lastini imettävän naisen sisään. He ovat sanoneet ettei mitään ehkäisyä ole.
- Anonyymi
Parisuhteen loputtua sain lohdutusta paljaalla parilta varatulta yhteiseltä perhetutulta, lohduttajia olisi ollut enemmänkin , koska olen pitänyt paikkani timminä aina salitreenien avulla. N 44
Ketjusta on poistettu 93 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062439
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411607Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1381251Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2871043Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56992Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis303985Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen21941- 55916
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19794Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58773