En tiedä miten totuttaisin koirani kissoihin

laavmiukuandvuffe

Asiahan on näin että minulla on sekarotuinen koira ja siinähän on haskia laikaa ja sammaria..Ystävällinen ja oppii temput sun muut nopeesti ja seurallinen..Ongelma on se että olen aina halunu kissan pennun ja nyt olen sellaista pientä miukua hommaamassa mutta en ole ihan varma että miten tämä minun poitsu siihen sopeutuis..:/ Olin hankkinu hiiren ennen tätä minun poitsua ja poitsu on jättäny hiirulaisen rauhaan kun on monesti tukkinut oman kuononsa liian lähelle nyt poitsu pystyy ainakin jonkin aikaa pitämään hiirulaista päällään ettei välitä paljoa..Olen vain kuullut ettei oikein haskit tykkää kissoista mutta ei kai se nyt voi niin 100% olla? vai voiko?? Kiitos etukäteen jotka vastailee :)

5

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussin mamma

      tuot kissanpennun taloon ja alat lukemaan lehtiä ku kissa ja koira tekee tuttavuutta. Kannattaa valita, jos mahdollista rohkea kissa mutta ei se mitään jos miuku asustaa ekat päivät kaapin alla. Jos koira köy ihan hurja n kuuman , kannattaa ottaa kissa syliin ja sanoa että Minun, tämä on minun penut. Jos koira on hyväksynyt hiiren, hyvöksyy se kissankin. mitä todennäköisimmin. Mutta kissaa ja hiirta ei kannata kokeillayhteen, tai pian hiiri on kissan sisällä! Jopa kissanpentu omaa vahvan saalistusvietin. Miki muuten hiiren pitää olla koiran päällä?

      • laavmiukuandvuffe

        No ihan seku pitäny et tottuu vähitellen..:)


    • ----------------

      Se on paljolti kiinni kissan persoonasta, kaikki vaan eivät sulata koiraa, tai edes toista kissaa.
      Tietenkin se vaikuttaa, kun ottaa pentuna molemmat. Onnea vaan yritykselle!

    • jussin mamma

      meillä oli vanhako koira ja tuli kissanpentu. Koira katsoi uteliaana kissaa, kissa sähähti ja koira perääntyi. sama toistui muutaman kerran ja sitten nuuhkivat toisiaan ja illalla jo kissa yritti käpälöidä koira hönt ja seuraavan yönä nukkuivat rinnakkain.
      Toisen koiran aikaan otettiin toinen kissa. Koira meni haistelemaan ja kissanpentu ojensi käpälänsä ja sanoi kurr, koira nuolaisi naamasta ja olivat kavereista saman tien.
      Kissan ja koiran väliin ei kannata mennä vaikka völillä meno vaikuttaisi hurjaltakin, kunhan kissalla on paikka minne hypätä karkuun tai sujahtaa niin matalaan koloon, ettei koira pääse perään.
      Yleenäs kun on aikuinen koira ja tuodaan kissanpentu, ei tulemitään ongelmia.

      • eläintenhoitaja

        Vanha koira tottuu kissaan mutta vanha kissa ei totu koiraan! Näin yleensä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe