Nyt alkaa olla jo 3 kk edellisestä kerrasta ja pinna kireällä, haluttaa kaikki mikä liikkuu jne. Mistä tällainen sinkkuäiti löytäisi seksiseuraa omalta paikkakunnalta ja suht nopeasti? En jaksa kahlata sekopäitä läpi nettipalstoilla, ei huvita mennä baariin etsimään kännisiä ukkoja joilla ei seiso. Vakkariseksiseura kelpaisi, ilman seurustelusuhdetta. Mistä sellaisen saa? Edelliset olen löytänyt ihan tuttavapiiristä, mutta ne on nyt kaikki ruvenneet seurustelemaan tms. HELP!
Mistä seksiseuraa?
26
5667
Vastaukset
- ihanvaansinkku82
Sama ongelma mutta selibaattia kestänyt jo vuoden.
I feel you sister. Tulen raportoimaan jos keksin jotain näppärää, raportoithan itsekin jos jotain keksit.- Anonyymi
Ei se netti niin paha vaihtoehto ole. Suurin osahan täältä nykyään kumppaninkin löytää. https://www.seksikumppani.com/seksiseuraa/ Katso vaikka tuosta, miksi netti on ihan ok paikka löytää seksiseuraa. ;)
- Anonyymi
Annatko
- rgufeo
3kk, onks toi vitsi? Pikku paussi vaan. 99% naisista saa halutessaan seksiä 24/7, mut jos jätät deitit, baarit ja tutut ulkopuolelle, niin ainoo mahdollisuus lienee pokata kaupasta, kirjastosta, kioskilta tms. Onnistunee kyl aika helposti niistäkin, jos et nyt ihan latopirun näkönen ole
- nyt kaikki
omalta paikkakunnalta ja suht nopeasti? … Mistä sellaisen saa?
—minut on ”saatu” useimmin harrastusten (kirjasto, taidenäyttelyt, kuntoilu, talkoot …) parista joten eiköhän sinuakin onnista.
Mun vakit on yhtä lukuunottamatta kaikki menneet naimisiin, mutta kohtuullisessa ajassa oon aina ”saanut” uuden.- Anonyymi
Moi. Tykkään teatterista,kirjoista, vaikka mistä. Tuu Jyväskylään. Oma kämppä, voit olla niin kauan kuin haluat. Annan sulle mitä haluat.
- nuori äiti
Lasta hoidan kotona yksin. Seksiä tekee kovasti mieli. Kohta kysyn ensimmäiseltä sopivan näköiseltä mieheltä, vaikka kaupassa.
- nytk m
nuori äiti, sinun pitää tehdä juuri niin. Ei ole mitään järkeä siinä, että ainoan elämän aikana niin naiset kuin miehetkin kärsivät seksin puutteesta. Toimeksi!
- Anonyymi
Voisinko tulla kanssasi hoitamaan lasta, vaihtamaan vaipat jne. Nuorta äitiä kiinnostaisi saada, voisimme joskus tehä yhtenäinen vauva?
- .................
Ettekö äijät osaa lukea vai onko kiima sekoittanut pään? Tuossa lukee ettei halua nettipalstan pervoja!
- pauno1234
Kuule sinkkuäiti. Olen mies näin ensiksi sanottuna. Ihan harrasteliikunnan parista olen tavannut pari yh.äikkää joiden kanssa alkoi juttu luistaa ja sitten seksikin. Mutta niinhän siinä kävi että vakiinnuin minäkin sen toisen kanssa. Reippaasti vaan radalle pilke silmäkulmassa.
- Sinkkumies34
Kyllä netissä niitä ihan täysipäisiäkin (seksi-)seuranhakijoita on.
Aika moni ukkeli(itseni mukaan lukien) hakee petikaveria netistä senkin vuoksi, ettei tuo baarissa notkuminen huvita edes seksin vuoksi jne. Ja muutenkin, itsellä ainakin jääneet nuo baarituttavuudet yhteen yöhön, ja haluaisin kanssa vakituisen kaverin tän asian tiimoilta.
Niin ja tää netti on yks niitä harvoja vaihtoehtoja, mitä kautta voi edes koittaa löytää tällaista vakikumppania. Kun tuolta "oikeasta" elämästä löydetyt neidit tuntuvat olevan pelkästään avioliittoaikeissa ja näin, mikä mua nyt ei vaan kiinnosta tällä hetkellä.
Tai ainakin tuntuu, että monella naisella on se asenne, et seksiä voi harrastaa kerran uuden tuttavuuden kanssa, mut toinen kerta olis sit jo seurustelua tai sen pitäis ainakin johtaa siihen. Joten se on aika turhauttavaa, eli mieluummin sit etsin netistä samanhenkistä naista, kenelle riittäisi vakituinen seksiseura ilman mitään parisuhdehömppää/-paineita. Kun en todellakaan alkaisi ikipäivänä seurustelemaan saadakseni säännöllisesti seksiä, vaikka niitä tyhmemmistäkin syistä kimpassa kulkevia pareja on.
Mutta kyllähän sitä harrastustenkin kautta varmaan voi löytää näitä kumppaneita, jos ei nää nettihörhöt ja baarien erektio-ongelmaiset kiinnosta.
Itse tosin ainakin olen sen verran ujo, etten viitsisi jossain uimahallissa ruveta jonkun naisen juttusille ja sit sanoa pamauttaa jossain vaiheessa, et "Ruvetaanko touhuamaan säännöllisesti? Kun ei mua muuten kiinnosta mut seksiä tarvisin säännöllisesti". Sillä nyt saa varmaan sen pervon leiman heittämällä.
Että näin.
Mutta tosiaan, ei meistä kaikki ole pervoja sekopäitä, vaan ihan normaaleja, tasapainoisia ihmisiä, kenellä on ne tarpeet. Ja jotka muuten viihtyy paremmin sinkkuna kuin varattuna. - Tarjokas
Eli nettiseura ei kelpaa?
Hölmö kysymys, mutta miksi sinä sitten kyselet netistä, et mistä mahtaisi löytyä sitä seuraa?
Voisin itse tarjoutua, kun mulle kelpaisi vakiseksisuhde, mut tuskin taidat huolia..:(
Ja olen kyllä ihan terve ja tasapainoinen mies, enkä tosiaankaan mikään sekopää. - Älä viitsi!!
TROLLI.
Sinkkuäiti82 on myöskin mielenterveys/pakko-oireinen häiriö-osastolla kirjoitellut.
Kertoo kärsivänsä pakko-oireisesta peseytymisvimmasta.
Kokee kuulemma ihmiseritteet erittäin epämiellyttävinä, minkä vuoksi seksin harrastaminen on vastenmielistä hänelle.
Ei millään pahalla, sinkkuäiti, mutta vähän ehkä...kannattaisiko miettiä hieman?
Yhdellä palstalla sanot sperman ym ja sitä kautta seksinkin olevan vastenmielistä ja sieltä siirryt suoraan toiselle palstalle mouruamaan seksiä. - Molotin!?!?!?
Niinpäs onkin.
Onhan tuossa jokunen kuukausi välissä näköjään, mutta mahtaako ne terapiat olla vielä nykyäänkään niin tehokkaita, että niillä saa ihmisen muuttumaan ääripäästä toiseen... Mut no, onnea sinkkuäidille. Toivottavasti löydät haluamasi;) - Anonyymi
Etsitkö vieläkin seuraa. 23 vuotias kypsä ja kunnollinen mies olisi kiinnostunut.
- Anonyymi
Pysy äitis tissillä raakile
- Anonyymi
Same here.. vaimoni ei kiinnosta seksiä lapset jalkeen. Kerran mä en pyydä ja se kestää 5kk. Nyt mä on onnekas kun hän antaa kerran joka 1-2kk. Mä alkaa etsi netistä sseuraa mutta ei onnistu mitään. Maksoin paljon rahat myös sen deitti sivu mutta seksiä ei tullut . Laitan ilmo monta kertaa tällä mutta ei tuu vastauksia. Mä on vähän HELPLESS nyt.
- Anonyymi
Painu aavikolle takas rotta
- Anonyymi
Nimetön Homotreffisivusto - https://www.youtube.com/redirect?q=http://cutt.us/rsx8MYKk Se on ilmaista!
- Anonyymi
Muillakin kiristää kuin setä 47;lla!?
//_//
Oman käden onnen hakijat ym.
🥰✋️😇✌️🫠
💝👼
🎅🤶
❄️💐
Rauhallista Joulua etäinen lähimmäinen...sinulle - yksin tai seurassa. - Anonyymi
Annatko
- Anonyymi
Kysyppä lapsesi lastesi isältä eiköhän hän mielellään auta tuossa asiassa vai oisko kannattan miettiä ennen kun petit lapsesi lastesi isää riippuen siitä usei kumpiko kumpaa on pettäny kumminka päi on helpompi saada sithän se ei ole kun siitä kiinni haluatko naida ihmisen kanssa joka sua petti yksinkertaistettuna teit niin tai näin jos teet sen pelkän seksin tai rahantakia vituiksi menee aina
- Anonyymi
ois kiva antaa sulle. asun Jyväskylässä. tuu mun luo. Ois kiva tehdä kaikkee hyvää. Ootan sua. Pusu sulle.
- Anonyymi
Jaa a vaikeampi homma kun olet koko kylän jo käyny läpi ni mitä luultavammin joudut niihin netin sekopäihin tyytyyn mu onnea
Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216755Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562313- 1471867
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981065- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.90963- 32850
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon152783