Moi eli kyselisin tässä että olenko valmis omaan hevoseen. Sammalla mietin miten suostutella vanhempani. Olen 12v. Ja olen ratsastanut 5v. Minulla on tällähetkellä oma vuokraheppa joka on issikka. Minä olen vuosi sitten myös ottanut kaverini kanssa pihalle kaksi issikkaa. Hyvin meni, :) ! Tiedän kaikki hevosen tarpeista jne. Itse ajattelin myös että ennen kuin ostan hepan aijon ottaa issikan ylläpitoon ja aikoisin myös käydä hevosten lääkntäkursille. Tiedän perus sairaukset esim. Kaviokuume, ähky jne. Veisin hevosen siis täyshoitotalliin joka on pari kilometria taloltani. Se on issikka talli. Valmentaudun myös vuokriksellani kerran viikossa yksityis tunneilla. Äitini puolesta on ok jos ostan hevosen mutta hän haluaa tuolloin että iskä ostaa sen ja maksaa ylläpitokulut. Olen tässä yrittänyt suostutella iskää hän vain sanoo että en juuri nyt ainakaan tule saamaan hevosta vaan vasta jonkun vuoden päästä. Aivan tyhmää mun mielestä ! Sillä tiedän kuinka ison vastuun hevosen omistamiseen sisältyy jne. Olen ainoa hevosmiestaitoinen perheestäni ja kukaan ei ymmärrä kuinka paljon tämä harrastus merkitsee minulle saan vaan ottaa kesällä pariksi viikoksi välillä issikoita pelollemme mut en koskaan saa omaa :( jollain vinkkejä kuinka saada iskä ostaan mulle issikan?!
Olenko valmis omaan hevoseen?! Nopeasti vastauksia!
Issikan haluaja
2
181
Vastaukset
- -.-
En suosittele, koska olet ainoa hevosmies taitoinen perheestäsi. Ja olet tosi nuori!! Ei pahalla....
- Neuvoja Sinulle
Mielestäni sinä voisit vielä harjoitella hevosten sairauksia, päivittäistä hoitoa yms. Ja sitten yrittää suostutella vanhempiasi ottamaan hevosen jonkun kaverisi kanssa, jotta molemmat voivat hoitaa sitä. Eli kavereiden kanssa (jotka ovat myös ratsastaneet paljon)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5292619Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532240Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2062206Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131648Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191499Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501416- 971369
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621181Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise941151Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931055