Eli 12v olen ja synttäreillä haluaisin kokeilla jäähilejuoman tekoa, kun kirjasta luin. Mutta en ole varma,
Voiko tehosekoitin oikeasti murskata JÄÄPALAT sekä ne hedelmän palat?
Ja kannattaako ne tarjota heti ensimmäisenä, vai voiko niitä jäähilejuomia pitää jääkaapissa siihen
saakka kun muutakin tarjoillaan? :) Ja äiti ei oo ikinä murskannut jääpaloja tehosekoittimella, joten hän ei osaa sanoa.
Kiitos vastaajille!
tekisin lasien reunuksista pinkit, eli sitruunalla hivelisin lasien ne reunat ja sitte sokeria, joka olisi värjätty pinkiksi. Että lähtiskö se sokeri?
JÄÄHILEJUOMA
jäähilejuomaa
4
577
Vastaukset
- bj,
smurffiini.blogspot.fi/2010/10/mansikka-jaahilejuoma.html
- bj.
smurffimuffini.blogspot.fi/2010/10mansikka-jaahilejuoma.html
- bj.
Tehosekoittimella voi murskata jäitä .
- juomamestari
riippuu että millanen tehosekotin taloudesta löytyypi. tässä tosin yks aika makee vaihtoehto jota olen itse pari kertaa kokeillutkin; http://youtube.com/watch?v=5T68TvdoSbI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899