en pysty seurustelemaan

ikuisesti_yksinkö?

Aattelin et pärjäisin yksin ja olisin onnellinen, mutta oon yksinäinen ja masentunu. Jos joku on musta kiinnostunu, torjun ne samantien, ja syy on etten vaan osaa seurustella! Miehen kiinnostus tuntuu mahdottomalta, enkä osaa olla suhteessa millään tavalla... jos joku baarissa on kiinnostunu, oon torjunu lopulta, ku en vaan osaa antaa periks, et mies vois oikeesti tykätä musta.... tästä on tullu ongelma, koska oon huomannu et haluisin miehen, mutta en päästä ketään hiukkaakaan lähelle.... miten voisin kehittää itteeni?

15

2123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • You are beuty

      Jokainen meistä on sisäisesti kaunis ja kauneushan on katsojan silmissä aina :)
      Aluksi pitää aloittaa ja opetella tuntemaan itsensä sekä lisäämään omaa arvoaan. Jokainen meistä on yksilö ja sen myötä olemme kaikki erilaisia. Sanon tämän vaikka et heti uskoisi: kävely hetket. Siinä kun metrejä tulee poljettua jaljoilla niin aivojen toiminta vilkastuu ja ajatus kulkee. Mieleesi ehkä juolahtaa uusia ajatuksia jotka kumpuavat sisältäsi. Voit hiljalleen alkaa kehittää omaa tyyliäsi, ajattelutapaasi ja ehkä miettiä mahd. opiskeluita tai töihin menoa? Myös meditointi ja joogailu on hyviä kun niissä tutkii itseään sisältä päin.

      Yoga= jooga ja meditation=meditaatio
      http://www.youtube.com/user/yogatic
      Hyviä videoita alkuun katsotavaksi :)

      • Anonyymi

        Hyviä neuvoja, kiitos paljon sinulle 🙏


    • tulee jos on tullaks

      Myös ajan kanssa nuori ihminen voi saada itse luottamusta. Jospa et ole vielä kohdannut sitä oikeaa. Ja ei ole missään määrätty, että pitää olla kumppani. Jos olet sitten onnellisempi yksin.

    • I had the same problem, but I decided to change :DDD last year, and I made many friends and I love them so much.

    • encephalon

      ikuisesti_yksinkö?

      Siis olet mies ja on noloa löytää toinen mies?

      kirjoituksestasi kun ei saa selvää sukupuolestasi

    • nastywhore

      Älä itke Iines..ei oo mitäään helpompaa kuin saada mies..kuinka pitää siitä kiinni onkin sitten eri asia

    • 14+14

      Tuttu tunne!
      Olishan se kiva löytää mukava mies jo kun ikääkin on 25 vuotta.
      Mutta olen sellainen kotihiiri,ja tiedän kyllä että ei mua kukaan täältä tule hakemaan:(
      Mutta mihinpä sitä oikeen yksinään viitsii lähteä ja lisäksi oon niin totaalisen ujo että helmpompaa olla lähtemättä..

      • 7thseeker

        Miksipä et netistä etsisi itsellesi mukavaa miestä? Sellaista joka olisi myös kiinnostunut samoista asioista kuin sinä.


      • 18+10
        7thseeker kirjoitti:

        Miksipä et netistä etsisi itsellesi mukavaa miestä? Sellaista joka olisi myös kiinnostunut samoista asioista kuin sinä.

        Tärkeintä ois samanlaiset mielenkiinnon kohteet. Miehiä tuntuu lähinnä kiinnostavan elokuvat :/ Itellä taitaa olla liian pirteä mies... Mulla sopis joku nörtti tai luova ihminen. Ei muuten mutta kun toinen aina odottaa jotain ohjelmaa eikä ite keksi mitään ellei lähde kodista ulos tai kato leffaa.


    • yksin aina?

      Sama ongelma täällä! Olen 26-vuotias nainen ja asunut reilun vuoden yksinäni. Ennen tätä seurustelin 3vuotta, joista vuoden asuimme virallisesti saman katon alla. Pian yhteen muuttomme jälkeen mua alkoi ahdistaa ja seuraavana kesänä ahdistus oli niin kovaa että ainoa paikka missä ei itkettäny oli töissä kun oli ajatukset muualla ja loppukesästä oli pakko muuttaa pois. Olin seurustellut aiemminkin 20vuotiaana erosin ensirakkaudestani ja sen jälkeen oli jotain pikkujuttuja mutta tuntui että olin omassa kuplassa ja jos joku tuli liian lähelle työnsin hänet pois ja katkaisin yhteydet. Viimeisen eroni jälkeen ei ole seurustelu kiinnostanut.. Pelkään että työnnän seuraavankin miehen pois koska ahdistaa. Kaiken kukkuraksi mulle iski kesällä pienoinen vauvakuume mikä ei ole mennyt vieläkään ohi ja se masentaa entistä enemmän koska pelkään ettei musta oo perustaman perhettä.. Kaikki kaverit seurustelee/ on naimisissa/ saaneet perheenlisäystä. Olen harkinnut psykiatrille menoa mutta luulen että en saa siellä suutani auki..

    • yksin aina?

      Samoja tuntemuksia täällä! Olen 26-vuotias nainen ja asunut reilun vuoden yksinäni. Ennen tätä seurustelin 3vuotta, joista vuoden asuimme virallisesti saman katon alla. Pian yhteen muuttomme jälkeen mua alkoi ahdistaa ja seuraavana kesänä ahdistus oli niin kovaa että ainoa paikka missä ei itkettäny oli töissä kun oli ajatukset muualla ja loppukesästä oli pakko muuttaa pois. Olin seurustellut aiemminkin 20vuotiaana erosin ensirakkaudestani ja sen jälkeen oli jotain pikkujuttuja mutta tuntui että olin omassa kuplassa ja jos joku tuli liian lähelle työnsin hänet pois ja katkaisin yhteydet. Viimeisen eroni jälkeen ei ole seurustelu kiinnostanut.. Pelkään että työnnän seuraavankin miehen pois koska ahdistaa. Kaiken kukkuraksi mulle iski kesällä pienoinen vauvakuume mikä ei ole mennyt vieläkään ohi ja se masentaa entistä enemmän koska pelkään ettei musta oo perustaman perhettä.. Kaikki kaverit seurustelee/ on naimisissa/ saaneet perheenlisäystä. Olen harkinnut psykiatrille menoa mutta luulen että en saa siellä suutani Kaikki kaverit seurustelee/ on naimisissa/ saaneet perheenlisäystä. Olen harkinnut psykiatrille menoa mutta luulen että en saa siellä suutani auki.

    • yksin aina?

      Hups! Oli hankaluuksia lähettämisen kanssa nin tulikin sitten vahingossa kahteen kertaa sama..

    • Anonyymi

      Mätäne kämppääs ja elä uusi elämä seuraavassa elämässä. Thats it !

    • Anonyymi

      Hyvinhän sinulla yli 50 vuotta kestänyt avioliitto oikeasti pelaa...tietenkin kärsivällisen vaimosi ansiosta.
      KD-uskovaisena voisit vähemmän valehella netissä anonyymina.

    • Anonyymi

      en tiedä koska itselläni sama ongelma täällä masennuksen ja syömishäiriön keskellä ja vokottelevan eksän kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1877
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1286
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe