Henkine ikä - testi

iireka

38

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun henkinen ikä on 26v.

      • sama


      • anna mun nauraa.

        ahaha haha... hahaha... ha. haha....


    • hah enpä usko

      18vuotta ja oikeasti olen 13v

    • Rollface

      Sain 38...

    • bloondee14

      Onks huono 16v...

    • Mieli kropan mukana

      Olen 18v ja henkinen ikäni on 18v

    • Ikäloppu

      Oikeasti olen 19-vuotias ja henkisesti näemmä 31 vuotta vanha. Musta tuntuu että oon ehkäpä tän testin mukaan karistanu muutaman vuoden, mutta toisaalta voihan se olla et muistan vaan vuosien takaset tulokset väärin.

      • jumav¡ttupenis

        Henkinen ikäni on 26 ;)


    • ykstytsywaa

      Just... Oon 14 ja henkinen ikä 31:D

    • niallersgirl

      oon 12 ja henkinen ikä oli 26 :)

    • egettaja

      26 vuotta.

    • MetalIsMyGod

      31 vuotta.

    • fgfkfi

      Olen 14, sain 33.

    • frdgy

      19, olen 15. jaa, aika ympäripyöree testi..

    • ahlelek~

      Testin mukaan munkin henkinen ikä 26v... Eeehhehheih, mun henkinen ikä ei ole vielä moneen moneen vuoteen niin paljoo :D

    • rvhihijoghpaeu

      henkinen ikä 27

    • Tulos 26 vuotta :)

    • yllättynyt

      Veikkasin 18 sain 27 olen 12 poika :D

    • KymmenenVuottaLisää

      13-vuotias tyttö: 23 vuotta olisin.

    • besthanna00

      oon 13v tyttö ja testist tuli 20 vuotta! :D onko näin?!

    • ezgari

      oikee ikä on 13 ja henkinen on ilmeisesti 6 :D eli olen testin mukaan henkiseltä tasoltani eskarilainen. Selvä.

    • haha2

      oma ikä 14 ja henkinen ikä 13, noh vuosi sinne tänne:D

    • Akusetä

      13 vuotta vanha, henkinen ikä näemmä 32.

    • idealistirealisti

      Ikä on 13 mutta tulos 18. Omasta mielestäni henkinen ikäni voisi olla vaikea määritellä jos sitä ei tehtäisi kysymyksillä jotka yleistävät ja lokeroivat ihmisiä.

    • Coula

      14, henkinen ikä on 38 :)

    • 14 vuotias

      Henkinen ikä oli 44!

      • 14V

        24 :D


    • ^^15

      21 :P

      • 12 w

        19 w.. O_o


    • 16v

      Testin mukaan olen 38 v.

      En usko testin olevan kovin tarkka, eihän testissä edes kysytty ikää tai muuta vastaavaa. Tai no, voinhan ollakkin henkisesti ~38 v, mutta ei ole kokemusta elämästä kun vasta 16 vuotta.

    • 13 vuotta ja sain 23 vuotta.

    • 16 vuotias

      henkisesti olen kuusitoista

    • ...

      Voi jeesus teitä jotka tätä teette hikipäässä, se on kuule niin epävirallinen kun voi tuo testi. Esim :
      "Sinut kutsutaan työpaikkasi/koulusi uima-allasbileisiin, miten suhtaudut?
      a) Ei ole mitään mikä saisi sinut esiintymään uima-asussa heidän edessä.
      b) Lähdet, jos vain esimiehesi/koulusi rehtori ei tule paikalle
      c) Olen aina valmis kunnon bileisiin!"
      C'moon! :D Onko tämä kovin asiallisen kuulosta? Joo tottakai! Olen aina valmis kunnon bileisiin B)) Sanoisi joku swägjolo teini Jonka takia kaikki herppiderppi try hardit valitsee "asiallisemman" vaihtoehdon. Tämä on niin lapsellinen testi että naurattaaa :'D

      • tuo testi kusee

        Oon 15 ja HI on 29


      • ouvuolhvvhlk
        tuo testi kusee kirjoitti:

        Oon 15 ja HI on 29

        Oon 15 ja mun henkinen ikä on 19 vuotta.


    • 13v

      Oon 13v ja tulos oli 24v.

    • 14v

      14v ja tulos 33v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe