Kilpapyöräilijänä olen kiinnostunut seuraamaan meneillään olevaa Espanjan Vueltaa. Eilen se meni "kotikontuja" pitkin, eli omia lenkkimaastoja ja tuttujakin tutumpia teitä pitkin. Asuinkämppäni portin edestä. Olisin katsonut, onko talkkari kastellut nurmikon. Niinpä suustani pääsikin synkkiä kiroiluja ja sopimatonta tekstiä, kun yritin seurata ohjelmaa. Mainoksia,mainoksia, idioottimasia norjalaismainoksia. Kymmenen minuutin välein. Se mainoksien väli meni kun oli kolme henkilöhaastattelua ja kun se suomalainen selostaja oli vuorossa, tuli sieltä kaikenmaailman höpötystä ja jonkun pyöräliile-lumperin mainoksia, ja taas maniksia, mainoksia(jopa omista, muista urheilulähetyksistä!) ja taas lumperia ja höpinää ja "ohjeita" ja pyöräliikelumperin katsojakysymystä jne. Televisiototeutus oli varmaan ihan ok. mutta toteutus ja suomenkielinen selostus ala-arvoista.
..JA TÄSTÄ KAIKESTA MAKSAN!!
Eurosport
5
161
Vastaukset
- koukkupolvi...
Katsoit jotain koostetta, suorissa kisalähetyksissä mainoksia tulee aika harvoin.
- idavuelta
Suora oli lähetys! ... vai harvoin mainoksia!! Hermot menee niissä idioottimaisissa norjalaismainoksissa joita on 10 min. välein. Katsoin kellosta, ja selostus on pelkkää löpötystä, paitsi tänään siellä oli joku nuorempi asiallinen kaveri, joka tiesi aiheesta jotakin (eli paljon)
- kikkikakkonen
Muista urheiluista poiketen tuntuu pyöräilyssä olevan "sponsoroitu" selostus. Eli kun sen massiivisen mainostulvan väliajalla selostaja pääsee ääneen, hän mainostaa pyöräliike lumperia ja sitten käymme pikku paussilla jne...
Seuraamassani snookerissa on todella hyvät selostukset, samoin monissa muissakin lajeissa. - elisan kaapeli
No kuuleppa lerppakulli, ihan oikein sulle. Toivottavasti sä maksatkin Eurosportista, mä taas en maksa senttiäkään.
- hianno
Hieno tää Eurosport HD sekä 1 että 2 ja nyt suomenkielinen selostus molemmissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273543- 412379
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352208Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381399
- 1271272
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591220Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451185- 131179