Olen seurannut jo vuosia Prognoosi-nimistä blogia...nyt moneen kuukauteen ei ole blogi päivittynyt! Onko kenelläkään tietoa, miä on tapahtunut?
Vastaukset 5
- --------------
Voisitko laittaa linkin blogiin...
- aamu35..
Muistaakseni blogin nimi on Taistelua takaisin elämään. Ap.; voithan laittaa sähköpostia kirjoittajalle. Joillekin tulee väsymys blogin kirjoitteluun, joskus taas sitten jotain muuta.
- Ketjun aloittaja
aamu35.. kirjoitti:
Muistaakseni blogin nimi on Taistelua takaisin elämään. Ap.; voithan laittaa sähköpostia kirjoittajalle. Joillekin tulee väsymys blogin kirjoitteluun, joskus taas sitten jotain muuta.
Olen jättänyt jokin aika sitten taas viimeisimpään blogikirjoitukseen viestin, mutta sitä ei ole julkaistu...
Ja tosiaan; blogin nimi on "Taistelua takaisin elämään" ja kirjoittajan nimimerkki tuo Prognoosi. Meni vähän termistö sekaisin ensimmäisessä viestissäni.
- janatuinen4
Täällä toinen joka on seurannut tiiviisti kyseistä blogia ja nyt ei kuulu mitään moneen kuukauteen tosiaan, missä kirjoittaja, tietääkö kukaan?????
- -välittää
Ja täälläkin sama ihmettely! Eikö kellään tietoa? Toivottavasti vain väsynyt kirjoittamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.732328Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361912- 1001201
- 47965
- 91892
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26837- 29700
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,146692- 41685
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56598