,Ei ratsastusta. Tiedän jo että voi
-Talutella maasta käsin
-harjailla, rapsutella ja silitellä
-irtohypyttää
-poniagilitya
-ajaa kärryillä.
Tiedättekö muuta hauskaa puuhailua shetun kanssa? Ei mitään rankkaa, vaan jotain hauskaa vain. ;)
Mitä kaikkea shetun kanssa voi tehdä?
6
513
Vastaukset
- Shetgirl
Ja voisitteko laittaa tänne vähän vinkkejä shetin hoidosta..Kun saa shetin n.4 vuoden päästä..Tiedän että se on pitkä aika mutta silti saan, Niin että kuinka usein pitää kengittää? Tuleeko kaurasta kaviokuume??? Olen vasta aika aloittelija, kun olen ratsastellut vasta vuoden, en jaksa odottaa sitä kun saan hoitsun, tai sitä kun perjantaina on ratsastustunti..Niin voisitteko kertoa vielä että kuinka kauan se pärjää ilman seuraa? (Siis karsinassa yksin)
- Shetgirl
Entä kuinka paljon liikuntaa shetti tarvitsee päivässä?
- empsu1
Shetulle voi opettaa temppuja esim. istumisen
- Shetgirl
Ja vielä että onko outoa jos 13-v tyttö vaan ostaa shettiksen, siis semmonen joku 160-170 cm 13v tyttö/poika??
- joku shetufani vaan
Ei ole outoa, mutta sen ikäinen on luultavasti jo liian painava shettikselle, mutta et vissiin ajatellutkaan ratsastusta :). Mutta sinuna hankkisin isomman ponin/hevosen, sillä haluat varmasti jossain vaiheessa ratsastaakin ym. Koska muistathan että poni voi elää 30-vuotiaaksi hyvinkin, ja ei ole hyväksi jos se laitetaan kiertämään. Mutta itse päätät :)
- 150/45
''....mutta sen ikäinen on luultavasti jo liian painava shettikselle....''
Krhm, pian 17v kolmen shetlanninponin onnellinen hoitaja. Jokaisella ratsastan 2-4krt/vko ja ponit 100-105cm kaikki.
Ikäisekseen lyhyitäkin ihmisiä on - nimimerkillä 150/45
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273545Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142800Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212716Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162398Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt182182Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771762Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501678Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261666Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431381- 1441334