Olen uskova nainen ja sen verran aikuinen, että pystyn suodattamaan itselleni sopivat ohjelmat. Ihmettelenkin tämän palstan sekalaista seurakuntaa ja ilkeilyä, jopa riidan haastamistakin.
Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun ehdointahdoin tulen mieleni pahoittamaan.
Asun maalla kaukana seurakunnista, joten TV7 on todella tärkeä ja olen valmis tätä kanavaa edelleenkin tukemaan. Alussa hieman vierastin joitakin sanan julistajia, mutta nyt tykkään heistä ihan aidosti. Erityismaininnan saavat Armon kalliolla, Varustamo, Sanan ja runon tuoksu, Jerusalemin uutiset, Israel puhuu, Rantasen pariskunta, lukuisat mielenkiintoiset dokumentit. Tuossa vain osa suosikeistani.
Lämmin kiitos TV7:n porukoille ja erittäin ihanalle Ojareksen pariskunnalle!!!
Kiitän Herraa TV7:sta
5
196
Vastaukset
- Näin asia on.
TV7 on roskaa ja Ojarekset rahankerjääjiä.
Kenenkään rehellisen uskovaisen ei pidä sotkeutua tuohon seiskan sekametelisoppaan.
Ymmärrän että Asko Tynjälä haluaa julistaaa evankeliumia seiskan välityksellä ja siksi antaa ohjelmansa pyöriä siellä mutta koska Ojarekset ovat sekaisin karismaattisessa kaaoksessa niin kannattaisi terveiden evankelistojen pitää taukoa seiskan ohelmissa ja odottaa kun kanava menee konkurssiin.
Sitten voisivat Asko ja kumppanit perustaa ihan oman nettiteevee kanavan johon sekoilijoilla ei olisi mitäään asiaa.
JOku Tunturipuro ja Ojaresten itse suomeen kutsuma Herzog ovat säälittävimmät esimerkit kanavan tasosta. Täyttä roskaa ja valhetta. - dfgbhjkl
Hemmotellut ihmiset jotak pääsevät seurakuntiin eivät tajua, että me jotka emme pääse kaipaamme myös hengellisiä ohjelmia.
- uskoToivorakkaus
helluntailaisten kanava on vaihtoehto seiskalle. siellä on selkomaa sähläämäässä joskus mutta muuten ihan ok.
http://www.uskotv.fi/ Seurakunta? Seurakunta???? Kirkosta pitäisi puhua!!!!
- antikva
Kiitän sydämestäni kaikista Raamattua noudattavista kanavista eetterissä ja netissä. Tottakai ohjelmissa on myös astianmakua, mutta pidetään se ikä hyvää on. Olen aiempien kirjoittajien kanssa samaa mieltä Raamatunkäännöksestä. Yhtä ihmettelen: en ole lapsi eikä minulla ole lapsia, mutta miksi uskovien lasten on päivästä päivään katseltava maailman rumimpia nukkeja TV7:ssa ja Alfassa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569