Malminniitystä ei aamuisin töihin lähdetä:D:D

-EnOleTyötön-

Olenkohan ainut joka sieltä aamuisin töihin lähtee erään naisen lisäksi. Aamulla parkkipaikalla on hiljaista, kukaan ei tunnu töihin lähtevän..;) Heinäkuussa mietin samaa mutta ajattelin että jospas kaikki on lomalla..Nyt on jo Syyskuu ja sama juttu 7.. aamulla ei töihinlähtijöitä ole:D

Mikähän on Malminniityn työttömyysprosentti?=)

19

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+2

      99,9% varmaan, sä olet se puuttuva desimaali :D

      Olet kuin lottovoittaja laman keskellä. Varo etteivät naapurit huomaa poikkeavuuttasi tai voivat vielä käydä tuttavallisiksi, hyi sentään :D

    • ölkjasdf
      • Anonyymi

        Ne on ne suomen uudet veronmaksajat. Koronatuilla nostetaan väkisin yritysten arvoa ja palkataan sitte halvalla työvoimaa joka ei tulekkaan töihin


    • fgehrjyhf

      Itse siellä asuneena voi sanoa ettei pahemmin minun lisäkseni meidän talossa ollut (kai) kuin yksi taksikuski joka teki pitkää päivää. Ja yksi työkyvytön tai joku vastaava ressukka joka oli jo seitsemältä aamulla tekemässä ilmaisia töitä pihalla lakaisten ja keräten roskia ja talvisin hakaten jäätä pihassa. Kiva siihen viikonloppuna ja lomalla oli herätä kun yksi hakkaa jäitä pihassa ikkunan alla. Loput asukeista työkyvyttömyyseläkkeellä, työttöminä, jossain avohoidossa, tai juoppoja ja niitähän Malminiityssä riittää. Lomapäivänä oli ihan kiva kuunnella sitten näiden "naapurien" elämistä, osa istui päivät paikallisen räkälän terassilla, osa taas pitivät huolen siitä ettei rappukäytävässä ollut hiljaista kuka vähemmän juovuksissa ja kuka enemmän. Juoppoja ja sekakäyttäjiä koko Malminiitty täynnä.
      Ja paikallinen Siwa myy kunnosta riippumatta olutta sen minkä ehtii. Riittää kunhan vain pysyy tolpillaan ja kykenee maksamaan. Sitten ne kaikki juopot kerääntyvät kesäisin suihkulähteelle ja nurmikoille ja pilaavat normaalien ihmisten rauhan.
      Jos vain mahdollista, suosittelen laittamaan asuntohakemuksen johonkin muualle. Ei viihtyisä paikka ollenkaan. Slummi mikä slummi. En usko että perusparannuksen jälkeen kauheasti muuttuu meno: kait ne vanhat asukkaat palaavat takaisin (sekakäyttäjät ja juopot).

      Onneksi pääsin pois.

    • dasffwteff

      Malminiityssä ei todellakaan käydä töissä. Ne vetää vaan kaljaa ja istuvat paikallisessa räkälässä ja vahtivat muita asukkaita. Maahanmuuttajia osa porukasta (ei niitä juoppoja), ainakin albaneja ja thaimaalaisia riittää. Slummi mikä slummi

      • pk-siivous

        Etkö tiedä että näillä tummempi ihoisilla "uus-suomalaisilla kunniakansalaisilla" on ilmeisesti ennen klo 11.00 ulkonaliikkumiskielto , kun ei koskaan näe niitä aamulla liikenteessä ?? Ja muista että Brax= lahna suomeksi, heippa.


    • rauski Z

      töissähän käy ne joiden on pakko.

      fiksummat jää aamuisin kotiin.

      • Anonyymi

        Minä elänpääomatuloillaniä
        Maasturi hybriidi


    • -EnOleTyötön-

      Te olette asuneet Ongelmajätepuolella, eli Malminniityntien alkupäässä. Siellähän ei ole edes autoja parkkipaikalla tai jos on ne ovat kivettömiä ja varmaan maksamattomia romuja. Mutta malminniityntien aivan loppupää, Koirapuistojen kohdalla niin on täällä pemaria ja volovo veeseitenkynppistä pihassa ja jopa moottoripyöriä. Eliittiväki on koottu tänne reunaan ja sinne siwan luokse on laitettu kaikki moniongelmaiset. niin.. eikös työttömyysprosentti ole se prosentti joka on työttömiä jotka voivat hakea töitä, mutta siihen lukuun ei oteta 1.pään takia eläkkeellä olevia just 30v täyttäneitä, eikä sosiaalitoimen asiakkaita jotka eivät ole kirjoillakaan työkkärissä..

    • wefeffsffe

      Eliitttiä Malminiityssä??? Slummia koko Malminiitty.

    • sekatyömies Malminn

      Lumihanki kutsuu perhettä talvisin,
      vaan en tahdo tehdä koskaan lailla isin
      Mut kun työnvälityksestä työtä ei saa,
      hälle kohtalon koura juottaa väkijuomaa

    • vantaalainen1

      Käsittääkseni tavalliset duunarit on klo. 07.00 jo työpaikalla!

      • 5+13

        no jos sä oot jossain keskon varastolla niinku luulet kaikkien olevan nii varmaa onkin LOL


      • johtaja
        5+13 kirjoitti:

        no jos sä oot jossain keskon varastolla niinku luulet kaikkien olevan nii varmaa onkin LOL

        Enemmistö suomalaisista aloittaa työt klo. 7 aamulla. LOL. Eikä ole jossain parkkipaikalla ihmettelemässä että missä kaikki on...LOL


      • 17+9
        johtaja kirjoitti:

        Enemmistö suomalaisista aloittaa työt klo. 7 aamulla. LOL. Eikä ole jossain parkkipaikalla ihmettelemässä että missä kaikki on...LOL

        kannattaa katsoa kaupungin liikennevirtoja niin tajuaa tyhmäkin että enemmistö vantaalaisista ei aloita töitä kello 7 (kuten sä ehkä aloitat).

        Kello 8 on nykyisin oikeampi alkamisajankohta enemmistölle.

        LOLLIT sullekin :D


    • r4et4et54y

      Virka-aika alkaa kello 8.00. Kukaan lähde 7.00 töihin. Ehkä joku alhainen varastomies tai siivooja.

      • keski vaiheella

        Ilman näitä "alhaisia" työntekijöitä te "ylemmistöt" joutuisitte itse siivoomaan työpaikkanne ja hakemaan/etsimään tarvikkeenne jostain varastolta ym.ym. Miettikää ennen kuin alatte arvostelemaan ketään...!


    • Asunut siäl

      Ne menee bussilla, kävellen ja fillarilla. Ei nälkälaaksolaiset omista autoja.

    • Alhainen ja ylpeä varastomies lähtee muös huomenaamulla omalla autolla työhön kello 05.20 . Näin se homma etenee eikä ole viel nälkä täällä laaksossa tullut. No joo, hyvää joulun aikaa itse kullekin oli nälkä tai ei...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe