Isännöinti REALIA Hamina

Osakkaat

Sieltä löytyy Suomen hitaimmat ja turhimmat isännöitsijät.
Moni on vaihtanut ja niin mekin.

14

3016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt Pekkosee

      Se Jorma Pekkonen sieltä realialta on kyllä hitain tapaus jota oon ikinä tavannu. Ei hoida hommiaan kun vasta kymmenen soiton tai yhteydenoton jälkeen jos silloinkaan.
      Saamaton paska koko jätkä ja varmaan koko firman yhteinen linja. Hyvä kun muutkin ovat huomanneet saman.

      • Ei ole, eihän?

        Eihän siellä edes ole sen nimistä kuin Sperma Jokkonen.


      • Osakkaat

        Pekkola on oikea nimi ja hitain on kailio


      • tympääntynyt täysin
        Osakkaat kirjoitti:

        Pekkola on oikea nimi ja hitain on kailio

        No voiko tuota Pekkolaa hitaampi ees olla. Vaihtakaa kaikki pois tästä firmasta niin ehkä alkaisivat oppia.


      • 1357topikottarainen

        Kalliita ovat vielä ja ei ammattipätevyyttä, rekrytointi outoa,Haminaan tulee jakojäännökset aivan eri hommissa aiemmin olleita puikkiaisia...


    • lirmo_janturi

      onhan siellä myös jarmo linturi

      • Aina_kakkoseen

        Onneksi ei sentään Jorma Hinuri.


    • semmoonen

      just juu niimpä on..Hehheh

    • SOOMLANNA-75

      eikä taida niitten kirjanpitäjässäkään kehumista olla,yrittivät periä jotain vuoden takaista "maksamatonta" yhtiövastiketta,totuus että se maksettiin ex-mieheni tililtä,ja vaikka viitteenä oli osoite ja kämpän numero niin ei sillä leikannut sen vertaa,ja kunnes viimein oli maksun löytänyt niin eivät edes välittäneet siitä mulle soittaa,vaikka lupasivat,itse piti kysellä...tuo taas puolestaan kertoo ettei välttämättä vahinko ollut,vaan kusetusyritys!!!

    • Ajurin

      Juu tuo pekkola on kyllä ihan urpo, ei tosiaankaan hoida hommiaan..

    • kylpä

      Outo tyyppi se lintturi tosiaan..Tuskin olen ainoa joka tätä mieltä!

    • 1q3

      Realia myyty taas toiselle rahoitusyhtiölle, kauppahinta rahastetaan taloyhtiöiltä,

    • Tarkkailija7428

      Haminassa olisi tilaa hyvälle isännöintitoimistolle. Pätevillä on kädet täynnä työtä, eivät ota uusia hommia. Eipä siinä tarvi olla, kun reipas nuori mies tai nainen tai joku siltä väliltä., joka vähän hallitsee taseita, eikä niitäkään tarvi edes hallita, kirjanpitäjiä on kohtuuhinnoin. Kunhan pitää raha-asiat käsissään, niin, ettei maksele kuin yhtiön laskuja ja ei jätä maksamatta. Vain yhtiölainan kanssa ei pidä sekaantua. Siitä iskee vastuu, ei juuri muusta. Eikä höperöi, pitää kokoukset ajallaan ja asiallisesti. Osaa lukea ja kirjoittaa. Tietokone pitää osata aukaista ja jos vähän wordia osaa, on hyvä. Ei tarvi edes toimistoa.
      Jostain vaikka vähän lämpimästä varastokopista käy työ tai autosta, jos on. Pyörälläkin pärjää.
      Jos jotain resua vähän on päällä, kirpputorilta saa niitä kyllä. Ei tarvi kuin oikeaa asennetta.

      • TaidatOllaPaskanPuria

        Sinähän voitkin perustaa isännöintitoimiston kun se noin helppoo on ja noinkin Fiksu ihminen muutenkin.Et ressuja kirppareilta etsimään ja onnea...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3926
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2141
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      24
      1638
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1477
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1341
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe