Tyhmä kysymys, mutta tuleeko pesuaine suoraan pyykkien päälle vai laitetaanko sivussa olevaan pieneen lokeroon? Ostin käytettynä enkä älynnyt kysyä asiaa...
AEG LAVAMAT 220, MIHIN PESUAINE?
5
3336
Vastaukset
- techboy123321
No siinä varmasti on pesuainelokeroita.
I lokeroon esipesu aine
II lokeroon varsinainen pesuaine
(kukan kuva) huuhteluaine
(kolmion tapainen kuvio) valkaisuaine - Voi juku
En tunne tuota tarkemmin mutta yritetään. Mulla on joku 70 lukunen aseaskandia jossa esipesuaine laitetaan rummun päälle. Varsinainen pesuaine erilliseen lokeroon jossa on vielä pieni osasto huuhteluaineelle. Tonhan saa selville kun keität kahvit ja otat pullaa. Istut siinä vierellä ja kun kone ottaa vettä niin katsot missä vaiheessa se ottaa pulveriin sieltä lokerosta.
Väittäisin että se toimii seuraavalla tavalla. Niillä ensimmäisillä ohjelmilla ottaa veden suoraan rumpuun ja esipesee jonkun aikaa. Poistaa veden ja ottaa uuden jolloin ottaa pulveri sieltä lokerosta ja aloittaa varsinaisen pesun. Sitten on hienopesuohjelma ilman esipesua. Ottaa heti alussa pulverin lokerosta. Silloin ei saa laittaa pulveria rummun päälle tai sitä tulee tupla annos.
Tää ei nyt ole faktaa mutta näin toi mun ikiliikkuja toimii. - Tanjuska
Koneessa on vain yksi lokero, enkä tullut kysyneeksi myyjältä miten toimitaan.
- techboy123321
Se kolonen/lokero siinä sivussa on se pesuainelokero jonne varsinainen pesuaine.
Lavamat 220 koneen pesuainelokero on siinä etuosassa kun avaat kannen. Katsopa youutbesta videoita. Laita hakusanaksi Lavamat 220, niin eiköhän lokero löydy. Se sivussa oleva lokero on huuhteluaineelle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181