APUA oon 16 ja oon raskaana!

apuakaipaava123

Olen siis 16 vuotias ja nyt raskaana. Harrastin poikaystäväni kanssa seksiä noin kuukausi sitten ja käytimme ehkäisyä. Ihmettelen että miten voin olla raskaana vaikka käytimme ehkäisyä ja tein testin vasta eilen koska menkkani ovat myöhässä. Testi oli positiivinen eli olen ilmeisesti raskaana. Voiko tollasiin apteekin testeihin luottaa? Mitä teen,pitäisikö mun kertoa tästä poikaystävälleni mutta meillä saattaisi mennä tämän asian takia poikki mutta ennemmin tai myöhemmin se saa sen selville? Vauvaa ei olla toivottu ja ehkäisyjen pitäisi olla 100% varmoja ettei kävisi vahinkoa mutta tässä nyt ollaan. En voi edes sanoa mun äidille koska se suuttuisi totaalisesti. En tiedä mitä nyt teen!? Auttakaa!

9

1570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voimia

      Nyt neuvolaan mars! Hankit ajan lääkärille ja pikaiseen raskauden keskeytykseen. Joo ei varmasti ole mukavaa, mutta voin sanoa että niiden lasten aika tulee myöhemmin. Abortti ei ole ehkä helppo henkisesti tai fyysisesti mutta mieti mitä jää kokematta jos pidät vauvan. Juttele poikaystävälle jos asia ok niin hän tukee sua keskeytyksessä jos ei niin ei oo sun arvoinen. Nyt nainen huolehdit itsestäs!

      • apuakaipaava123

        Olen menossa neuvolaan ja keskustelemaan lääkärin kanssa tästä asiasta. Ei sitä lasta noin vain tapeta sen takia että olisin liian nuori äidiksi. Miksi vauvojen pitää uhmata henkensä sen virheen takia että joillekkin on käynyt vahinko kuten minulle,ei ihmistä voi tappaa tosta vain. Tiedän että olisi ehkä väärin pitää vauva mutta toisaalta en pysty tappamaan sitä sillä kyseessä on kuitenkin lapsi joka sattuu nyt olemaan minun. Mielestäni on väärin että useat lapset saavat abortilla surmansa vain koska vanhemmat ovat nuoria ja eivät pysty huolehtimaan siitä,miksi täytyy tappa,miksi ei voi synnyttää ja antaa adoptioon jotta se lapsi saisi elämän. Ei se ole sen lapsen vika jos teiniäiti tulee raskaaksi ja se vauva joutuu siitä maksamaan yleensä abortilla. Kerroin tänään aamulla poikaystävälle asiasta ja tulimme siihen tulokseen että pidetään vauva koska kummatkaan ei pysty sitä tappamaan. Olemme iloisia siitä että meille tulee vauva.


      • hohhoijaa taas
        apuakaipaava123 kirjoitti:

        Olen menossa neuvolaan ja keskustelemaan lääkärin kanssa tästä asiasta. Ei sitä lasta noin vain tapeta sen takia että olisin liian nuori äidiksi. Miksi vauvojen pitää uhmata henkensä sen virheen takia että joillekkin on käynyt vahinko kuten minulle,ei ihmistä voi tappaa tosta vain. Tiedän että olisi ehkä väärin pitää vauva mutta toisaalta en pysty tappamaan sitä sillä kyseessä on kuitenkin lapsi joka sattuu nyt olemaan minun. Mielestäni on väärin että useat lapset saavat abortilla surmansa vain koska vanhemmat ovat nuoria ja eivät pysty huolehtimaan siitä,miksi täytyy tappa,miksi ei voi synnyttää ja antaa adoptioon jotta se lapsi saisi elämän. Ei se ole sen lapsen vika jos teiniäiti tulee raskaaksi ja se vauva joutuu siitä maksamaan yleensä abortilla. Kerroin tänään aamulla poikaystävälle asiasta ja tulimme siihen tulokseen että pidetään vauva koska kummatkaan ei pysty sitä tappamaan. Olemme iloisia siitä että meille tulee vauva.

        No mitä tulit täältä sitten kyselemään neuvoja jos alun alkaenkin olit aborttia vastaan? :D Ei voi ymmärtää tällaista "mä tarviin apuu, pliis!!!11" ja sitten käännetäänkin kelkka ympäri...


      • En tiiä mitä teen!:'(
        apuakaipaava123 kirjoitti:

        Olen menossa neuvolaan ja keskustelemaan lääkärin kanssa tästä asiasta. Ei sitä lasta noin vain tapeta sen takia että olisin liian nuori äidiksi. Miksi vauvojen pitää uhmata henkensä sen virheen takia että joillekkin on käynyt vahinko kuten minulle,ei ihmistä voi tappaa tosta vain. Tiedän että olisi ehkä väärin pitää vauva mutta toisaalta en pysty tappamaan sitä sillä kyseessä on kuitenkin lapsi joka sattuu nyt olemaan minun. Mielestäni on väärin että useat lapset saavat abortilla surmansa vain koska vanhemmat ovat nuoria ja eivät pysty huolehtimaan siitä,miksi täytyy tappa,miksi ei voi synnyttää ja antaa adoptioon jotta se lapsi saisi elämän. Ei se ole sen lapsen vika jos teiniäiti tulee raskaaksi ja se vauva joutuu siitä maksamaan yleensä abortilla. Kerroin tänään aamulla poikaystävälle asiasta ja tulimme siihen tulokseen että pidetään vauva koska kummatkaan ei pysty sitä tappamaan. Olemme iloisia siitä että meille tulee vauva.

        Mä oon 13v. Ja mä halusin mun poikaystävän kans koittaa et miltä tuntuu jos harrastaa seksiä ni mun menkat on myöhäs ja en vaa viittii mennä ostaa raskaustestiä tai kertoo kellekkää


    • provako taas...?

      Mikään ehkäisykeino ei ole 100%:n varma, ei edes sterilisaatio, et kai ole luullut että jokin keino tosiaan olisi 100%:n varma?

      No totta kai olet raskaana kun testi on positiivinen ja tietysti kerrot lapsen isälle..

    • Kerttu 13 v

      Ai et on siis NIIIIN ihquu et sä saat vauvan! Mä on NIIIIN ilonen sun puolesta ja mä haluun kans vauvan heti ku mahollista!!

    • :D huono provo

      Kannattaa tehdä abortti, eikä "altistaa" lasta ihmetteleville, kyseleville ja apua huutaville kuspogeeneille.

    • J33333

      Siideri11 pää täyteen ja rappusista alas.

    • uteli

      no, piditkö lapsen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1530
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1277
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1247
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1166
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1034
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      84
      841
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      775
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      772
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      380
      748
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      123
      701
    Aihe