Pelicansin tulevaisuus

Kaappih*mo

Tässä muutama poiminto pelicansin junnuista:

Arttu Rämö:

Iso, varma. Hyvä ekasyöttö, kakkossyöttö sitten on, ku tenniksessä lörppö, ja epätarkka. Laukaus lähtee terävästi, ja pisteitä ropisee, kuin suomessa vettä kesällä.

28

2712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkoosigay

      Joo sama vaikutelma on katsomoon myös minulle vaikuttunut. Erittäin taitava nuori mies ja myös onnistumisia naisrintamalla!

      • Isowesa

        ONKS TÄÄ MUKA RÄMÖ?!? EI VOI OLLA


      • AnteliasAnssi
        Isowesa kirjoitti:

        ONKS TÄÄ MUKA RÄMÖ?!? EI VOI OLLA

        Joo kyllä nyt komppaan täysin kollegaani isoawesaa, ei tälläinen rämö vetele!! Nyt kahvakuulat ettanit ja icetoolit mukaa ja valoo! - A.A


      • hege69
        AnteliasAnssi kirjoitti:

        Joo kyllä nyt komppaan täysin kollegaani isoawesaa, ei tälläinen rämö vetele!! Nyt kahvakuulat ettanit ja icetoolit mukaa ja valoo! - A.A

        huhun mukaan rämö on joka naisen märkäpäiiväuni
        speciaali: leffateatteri


      • raukkuwa
        hege69 kirjoitti:

        huhun mukaan rämö on joka naisen märkäpäiiväuni
        speciaali: leffateatteri

        Hävettää velipojan puolesta ku puhuu tollasii vaikka hilloviivaa ole koskaan nähnytkään.. Noi on raukun spessuja :p


    • ZIZENFANI74

      pelicanssin pojat imee mälliä vapaa-ajalla, petsku sun pitää puuttua asiaan...

      • Pomo97

        zizenfani74 ne vetää röökiä... ja juo kaljaa ennen pelejä. JasonB joukkueseen sanon minä!!


    • JasonB1

      oon b1 uus ykkösveska :)

    • TakasHuipulleLopetta

      en ymmärrä miksei minulle löytnyt minuutteja been riveistä tänä vuonna :I jatkan uraani siis hollolassa

    • Petzkunfani98

      no Moro Moro mitä äijät. Petsku on mun lempi oranki koko maailmassa tee niklas perkkiö 98

    • Kukkahattutäti

      Itse olen myös käynyt katsomassa tämän artun pelejä. Nuori mies tekee kentällä mitä haluaa vähän niin kuin lakanoittenkin välissä ;)

      • Huolestunutsilminnäkijä

        Viikonloppuna rämö taisi onnistua kahdenkin naikkosen kustannuksella, molemmat olivat kuulemma luistelia tyttöjä ja kitarisat ovat nyt rämön palkintokaapissa, niin syvällä kieli kävi!


      • tulenminäkaapistaulos
        Huolestunutsilminnäkijä kirjoitti:

        Viikonloppuna rämö taisi onnistua kahdenkin naikkosen kustannuksella, molemmat olivat kuulemma luistelia tyttöjä ja kitarisat ovat nyt rämön palkintokaapissa, niin syvällä kieli kävi!

        heiheihei, tämä ei voi olla mahdollista, olen kyseinen henkilö ja olen näinä päivinä kuoriutumassa homoksi :O


    • Raili's People

      Nussi mua perseeseen

      • Railis People Fan

        N ussi mua per seeseen


    • Ruudolfii

      Joo on toi rämö sellanen pano mies et huh huh

      • ♥♥♥♥♥♥

        Kannatan pelikaaneja ja mun lempipelaaja on ilkka pikkarainen


      • Iloitsi(ko)????
        ♥♥♥♥♥♥ kirjoitti:

        Kannatan pelikaaneja ja mun lempipelaaja on ilkka pikkarainen

        Pelicansin b1 nuoret olivat aloittaneet kahdenl voitolla sm sarjansa ja johtavat nyt sarjaa. Lehti otsikossa mainittiin jopa valmentaja vesa petäjän ILOINNEEN. Hyvä pelsut ja hyvä naistenkaataja-Rämö :)


    • iidaemilianfani<4

      tahtoisin vain peliaikaa wesku :( käykö jos omatoimisjakson vietän amarillon terassilla!!?

    • SäbästLätkää :))

      Oon ollu majupelaaja salibandyssa :DDD mut haluisin vaihtaa lajii =/ onnistuuko ?? ???

    • mopoautokuski

      päristelen joka päivä omalla nakkikipollani suitsukkelaan jäähallille harjoituksiin, melkoista menoa, oon päle ja dominoin

    • @KiveriönHunk

      @niinanrakastaja, olet häviäjä :) sain kuuman kisun ahtialan perukoilta ja meillä hommat sujuu! ;) #Kuitupaidat

    • Älkää olko

      Ootte vähä YM

    • Pasi Kulju

      Pelicans vaihtaa nimeä ensi kaudelle. Uudeksi nimeksi on valittu Huppu-Pelikaanit.

    • Rautanännykkä

      Pelicans on mun elämä, ja mun elämä on pelkkää hel*ettiä. Pelaako Pelicansin-A:ssa Emil Larmi ja Verneri Miettinen?

    • Hegekoski

      Näkisin päijät-hämäläisen jääkiekon tulevaisuuden vierumäellä, siellä kaksikko Rämö&Putto tekee mitä haluaa ja muut mitä osaa. Myös maalissa Justus Partanen on esittänyt vahvoja otteita. Huhujen mukaan pojilla on Playoff-lippikset jo tilauksessa. Toivotaan että niille löytyy käyttöä. T-koko pelicans ja kiekkoreipas organisaatio.
      -Hege Koski

    • ARfan

      Arttu Rämö jatkaa siitä mihin nuoremmissa junioreissa jäi. Naisia kaatuu kuin amazonin sademetsää ja pisteitä tulee samaan tahtiin kuin klamydiaa summer upissa. Huikea pelaaja!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe