hannan keikat on kyllä parhaimmasta päästä, fiilis on aina ihan katossa.. törkymakee rokkimimmi=)
hannan keikat
6
744
Vastaukset
- Rock
Ainakin oli ihan törkymakee meininki! Yleisössä ainakin Ellen Jokikunnas, Asko Kallonen, Nanna, Jimi Pääkallo, Jenni ( Gimmel) TikTakista pari tyttöä,Kana, Kotiteollisuuden pari heavy-jätkää...
Oli huikea ylläri se Green Day veto. - mmmm
Hanna kuulemma ottaa 150€/keikka.
Kundit on kehunu menoa upeeksi...ja kuulemma seuraavilta kerroilta saa jo hiukan alennusta.- masie
naurattaa !
- Ansq
masie kirjoitti:
naurattaa !
Niinpä, missä kohassa piti nauraa...
11 Hannan oman keikan näkemisen (voiko tota enää vaikeemmin ilmaista :D) kokemuksella voin hyvin todeta Hannan olevan paras live-artisti ikinä :) - masie
Ansq kirjoitti:
Niinpä, missä kohassa piti nauraa...
11 Hannan oman keikan näkemisen (voiko tota enää vaikeemmin ilmaista :D) kokemuksella voin hyvin todeta Hannan olevan paras live-artisti ikinä :)Parhaat Tavastia sekä Forssa. Huonoa keikkaa en ole tainnut Hannalta nähdäkään. Kiss ehkä mutta sitä ei kait lasketa Hannan omaksi keikaksi. Silloin oli kaikki vielä pahsti hakusessa.
masie kirjoitti:
Parhaat Tavastia sekä Forssa. Huonoa keikkaa en ole tainnut Hannalta nähdäkään. Kiss ehkä mutta sitä ei kait lasketa Hannan omaksi keikaksi. Silloin oli kaikki vielä pahsti hakusessa.
30 keikkaa takana.. ja meno senkun paranee koko ajan. Suosittelen ensimmäistä riviä ja k-18 keikkoja jossain keskellä ei mitään, ne ovat yleensä parhaita.
Oma top3 -keikat Hannalta
Aitoo / Kauhajoki / Kuopio.. oikeasti mä en enää pysty listaamaan, liian monta upeeta keikkaa.
Hyvä Hanna \o/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432078- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556