Me olemme kaikki yhtä arvokkaita Jumalan lapsia. Jumala loi meidät kaikki.
Jumala loi meidät kaikki - homotkin
3
123
Vastaukset
- Ihminen on eläin
Saanen kysyä, miten hän meidät loi?
Ihminen saa alkunsa, kun siittiö ja munasolu sulautuvat toisiinsa. On aivan sattumanvaraista, mikä siittiöistä saavuttaa ensimmäisenä päämääränsä. Suurin osa siittiöistä lentää miehen elinkaaren aikana aivan muualle kuin tulevan lapsen äidin emättimeen. Myös suurin osa naisen munasoluista menee niin sanotusti hukkaan kuukautisten aikaan, kun siittiöitä ei ole näkynyt eikä kuulunut vuosikausiin. Se, että juuri me, juuri tällaisina kuin olemme - olemme syntyneet tänne on täysin sattumankauppaa, kuten juuri osoitin. Ja Jumala ei todellakaan ole luonut jokaista siittiötä ja munasolua, mitä täällä pallolla on tarjolla. Tajuatko montako sukupolvea ihmisiä on tällä pallolla ollut maapallon elinkaaren aikana ja ihmisiä ennen olevia esi-isiämme? Ottaen nuo seikat huomioon ja miettien omaa todennäköisyyttä olla täällä niin olkoomme kiirollisia niille kaikille esi-isillemme, jotka ovat aina jaksaneet lapsen tehdä.
Tämän seurauksena ei voi myöskään muuta todeta kuin että homot ovat kyllä maailman itsekeskeisin ihmisryhmä. Uskovaiset sekopäisin ryhmä ja me jotka emme ole uskovaisia emmekä homoja - olemme niitä jotka haluavat kantaa huolta lajitovereista ja osaamme arvostaa myös kaikkea elämää maapallolla yhtä paljon - emmekä vain omaa lajiamme.- Juudas423
Ensimmäinen järkevä kommentti tällä keskustelupalstalla.
- Helena I
Kiitos sinulle. Ymmärsin viimein elämän tarkoituksen.
Olin varma, että pelastun Jeesuksen kautta, mutta tekstisi sai minut havahtumaan. Jeesus oli ja on edelleen ihmiskunnan suurin kusetus! Onneksi hän sai kaipaamansa kivuliaan kuoleman. Hyi että mikä rotta! Kuvottava ihminen.
Toivon esimerkkini kautta, että kaikki kääntyvät tuota hullua vastaan. En anna kenenkään kokea sitä samaa harhaluuloa, joka minun elämässäni yli kolme vuosikymmentä vallitsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204894
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064