Mitä järkee on maksaa opintotukee semmoiselle, joka käy töissä ja saa sieltä riittävästi palkkaa tai vanhemmat on miljonäärejä ja avustavat pikku pilttiään?
Jotkut joutuu oikeesti elämään sillä rupisella satasella kuussa ja toisille se on vaan ylimääräistä shoppailurahaa?? Sitten valitetaan, että opsieklijat käyttää rahansa bilettämiseen ja sisustamiseen, kun tota harrastaa vaan jotkut tietyt pappabetaalarit.
Opintotuella vaatteita ja krääsää?
Ylimääräistä vaan
3
203
Vastaukset
- keikkatöitä...
Mutta on väärin katsoa opintotuki vanhempien tulojen perusteella. Opintotukea saa vain tietyn määrän jos käyt töissä...
Joku käy töissä, joku ei. Onko se niin väärin? - Jyrki-Jutta Minister
Eiköhän sitä opintotukeakin kohta leikellä sellaisella voimalla, että tämä keskustelu muuttuu täysin akateemiseksi.
- ---
Opintotukea saavat vain köyhät. Jos on normaalituloinen eli vanhempien vuositulot yli 60 000 €, niin et saa senttiäkään. Ihan perseestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1042210En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222201- 482053
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 301376
- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201056- 261026