Paljon veikkaatte, että vanhoillislestadiolaisia on Suomen asukasluvusta? Minä veikkaan kahta prosenttia.
Vastaukset 17
- Promille
Aika lähelle arvasit, n. 2% ja koko maailma väkiluvusta n. kaksi promillea.
- masa lapista
Jäseniä n 33-35,000 ihmistä.
joten ei kovinkaan paljon.
koko maailmaa ajatellen, 0,00007 promillea- 18+8
lestadiolaisia on Suomessa ehkä noin 120 000.
- till samma
18+8 kirjoitti:
lestadiolaisia on Suomessa ehkä noin 120 000.
Varmaan myöds kommunisteja, omien laskujen mukaan, mutta jäseniä alle 35,000.
- kakki rattaassa
Kuin pas.a rattaassa.
ja vielä piikki lihassa. - Zorgo
Suomessa on virallisten tutkimusten mukaan noin 108.000 vanhoillislestadiolaista.
Suomessa on asukkaita 5 439 741.[Lähde: Wikipedia]
Joten 1,99% suomen asukkaista on vanhoillislestadiolaisia.Varmaan olosuhde- lestadiolaisia Suomessa on lähes 2%.
Jäseniä on kuitenkin vain alle 35,000? eli vain 0,07%.
Lukua on yhtä vaikea mitata, kun heiltä saada vastustausta kysymykseen; - oletko lestadiolainen?
Vaikeahan sitä on tunnustaa.
Luterilaisuutta, johon lestadiolaisuus kuuluu, on myös pieni lahko, n. 0,7% maailman väestöstä?
Evankelikaaleja, kastettuja kristittyjä Jeesukseen, sitä vastoin on lähes viidennes, eli lähes 20% ja heitä pidetään Suomessa hyvin vähäisinä.
Tämä tilastoista.
Kes.- ei itse 'kes"
Kesitas kirjoitti:
Varmaan olosuhde- lestadiolaisia Suomessa on lähes 2%.
Jäseniä on kuitenkin vain alle 35,000? eli vain 0,07%.
Lukua on yhtä vaikea mitata, kun heiltä saada vastustausta kysymykseen; - oletko lestadiolainen?
Vaikeahan sitä on tunnustaa.
Luterilaisuutta, johon lestadiolaisuus kuuluu, on myös pieni lahko, n. 0,7% maailman väestöstä?
Evankelikaaleja, kastettuja kristittyjä Jeesukseen, sitä vastoin on lähes viidennes, eli lähes 20% ja heitä pidetään Suomessa hyvin vähäisinä.
Tämä tilastoista.
Kes.Vapaakirkot notkuu ikrististityitä.
- rene3
ei itse 'kes" kirjoitti:
Vapaakirkot notkuu ikrististityitä.
Näin on.
Moni Vl on sinne viime aikoina mennyt.
- ikävä kyllä näin on
Eihän meitä lestadiolaisia ole, kakki ryhmät mukaan lukien, kuin noin 200000 henkilöä. Yli 5000000 kansalaisesta se on vähän.
On paljon kivempi asettua kuolevaisten yläpulelle, syyttää muita ja tuomita heitä.
Jeesuksen verisissä kärsimysaskelissa on vähän seuraajia. Näin se on ollut maailman alusta saakka.
- Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
- mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.- Uimamaisteri xy
Ahdas oli portti ja kaita oli tie, joka vei tai siis toi minut elämään. Miljoonat muut joutuivat ikuiseen kadotukseen, sillä minä yksin olin voittaja.
- olen teitä parempi
Mitäpäs sen on väliä kuinka monta prosenttia ollaan suomen tai maailman väkiluvusta. Taivaan väkiluvustapa ollaankin komiat sata prosenttia! Repikää siitä, pilkkaajat ja helvettiin menijät.
- ei piä pettää ihtees
Vain ne pelastuvat kenellä on usko Kristukseen. Siis ne henkilöt jotka ovat kuolinhetkellään puettuna Kristuksen täydelliseen vanhurskauteen pyhyyteen ja puhtauteen.
Minkään liikkeen jäsenyys ei helpota taivaaseen pääsyä, joskun herätysliikkeiden oppien imeminen voi jopa estää autuaaksi tulemisen.
- pitkä kuin nälkävuos
Ovatkin sitä aktiivisempia, me ainoat oikeat maailmassa, tuputtavat, tuomitsevat, ahdasmielisiä, syntilista on
- kouluun mars
Aloittaja vois vähän opetella äidinkieltäkin, tuon prosenttilaskun lisäksi.
- Eetu Välivainioinen
Vuojen lopulla kun SRK- käynnistää valtakunnan yli olevan metialähetystyön ration ja telvision ja nettin kautta niin jopa 10 % on vl:iää, suurin osa kansanedustajista ja resitenttikin.
Näi on eserkoo henki ilimottanna. - Liian monta
Montako, paljonko - onko se nyt ylivoimaisen vaikeaa muodostaa ymmärrettävä kysymyslause?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522