eliikäs tuli eilen saatua piikki kortti ja nyt ois aikokut myös ostaa sellainen 125cc niin onks niissä kaikissa huollot jonkuin tunnin välein vai on jossai kilometrien mukaan huollot ?
Vastaukset 7
- .,,.
EXC tunti
DUKE kilometri - kotaripoika
vaiha mäntä 5 tunnin välein ja öljyt 50h
- ajotapa
Riippuu miten ajaa, käyttääkö kaasua, kiusaako kytkintä tai laahaako jarrua. Itse ajoin männällä 24tkm!
- taidat olla peikko
varmaan epämukavaa, itse ajaisin paljon mieluummin millä tahansa ajoneuvolla, enkä suinkaan männällä.
ps. jos nyt tosissaan puhutaan niin kukaan ei ole niin rauhallinen kuski että pääsisi kisapiikillä 24 tkm samalla männällä, kun jo matalaviritteisempi yamaha dt vaatii uuden männän n. 10 000km välein. - revi siitä ;)
taidat olla peikko kirjoitti:
varmaan epämukavaa, itse ajaisin paljon mieluummin millä tahansa ajoneuvolla, enkä suinkaan männällä.
ps. jos nyt tosissaan puhutaan niin kukaan ei ole niin rauhallinen kuski että pääsisi kisapiikillä 24 tkm samalla männällä, kun jo matalaviritteisempi yamaha dt vaatii uuden männän n. 10 000km välein.Se pyörä olikin täysitehoinen (27hv) DT125R, jonka mittariin vuodessa ajoin 32tkm. Samat kuormitukset ovat kaikissa vastaavissa koneissa, jos et huipputehoja käytä.
Tuo on ihan matematiikalla todennettavissa! - peikkotytölle
taidat olla peikko kirjoitti:
ps. jos nyt tosissaan puhutaan niin kukaan ei ole niin rauhallinen kuski että pääsisi kisapiikillä 24 tkm samalla männällä, kun jo matalaviritteisempi yamaha dt vaatii uuden männän n. 10 000km välein.Taas joku pilkun viilaaja, joka ei muuhun pysty!
- VaajaToukka
Tuolla on joitakin vinkkejä aloitteleville motoristeille.
http://vaajatoukat.omasivu.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.922829Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442343Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391123- 36991
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153849Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58700Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi96922 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk47614Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä145578- 36571