Olisko kellään oikein hyvää reseptiä miten lintu tehdään ?Kiitos
Hyvä linnuntekoresepti
5
1582
Vastaukset
- Hunter
Nyljetty lintu ruskistetaan voissa ja laitetaan savipataan hautumaan (siis uuniin) Aluksi lämpöä parisataa ja tunnin päästä sata tai sataviiskymppiä.
Padassa pitää olla vettä myös ja sitten oman maun mukaan mausteet.Haudutus aika yksi tunti per kilo.- Mehto
...punaviiniä liemeen niin viel paranee.
- Eko
Ruskista linnun liha voissa.
Laita liha kattilaan,lisää vettä niin että peittyvät, joukkoon sipulilohkoja, porkkanaa, kok.
maustepippureita ja reilusti suolaa.
Anna kiehua hiljalleen, mitä kauemmin sen parempi.
Kun liha valmista leikkaa kuutioiksi.
Siivilöi liemi, suurusta haluamasi määrä paistikastike suuruksella.
lisää vettä jos liian suolaista.
Lopuksi lisää joukkoon kermaa.
Itse teen haahkasta ja telkästä. - kyllä
heitä tirppa uuniin ja sillä sipuli.
- Varma juttu
Kynitty lintu maustetaan suolalla (ja jos välttämättä haluaa niin pippurilla ja yrteillä).
Lintu peitetään amerikanpekonisiivuilla ja laitetaan paistopussissa uuniin 175 asteeseen noin 1/2 tunniksi ja sen jälkeen lasketaan lämpö noin 120 asteeseen. Noin tunnin päästä pistetään tikulla rintalihakseen ja jos neste on kirkasta on lintu valmis. Paistopussissa oleva neste suurustetaan jauholla ja kermalla kastikkeeksi.
Kypsennysaika on tietenkin suhteessa linnun kokoon. Oheinen aika teeren tai sorsan kokoluokkaa olevalle linnulle. Pyy valmistuu nopeammin, vanha metso vaatii useamman tunnin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247