Rauhoittavien lääkkeiden käyttö

Onko sama asia kuin kusis pakkasella housuunsa, eli hetken aikaa helpottaa mutta sitten tulee pahempia ongelmia?
5137
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Jos syö vain lyhkäsen kuurin kuten pariviikkoo ni ei jää viä koukkuun. tarkotat kai rauhottavilla bentsodiatsepiinejä etkä mitään mielialalääkkeitä . Jotkut lääkärit väittää ettei mielialalääkkeistä tule vieroitusoireita mutta ne puhuu paskaa kaikki kouluampuja on ollut ssri-lääkkeiden käyttäjiä varmaan ne jotain päälle tekee.

Äänestä
  • Kyllä puhuin nyt nimenomaan bentsoista enkä ssri-lääkkeistä. Siitä olen kyllä samaa mieltä että myös ssri-lääkkeistä tulee todella pahoja vieroitusoireita. Siitä minulla on ihan omakohtaista kokemusta.

    Olen jonkun verran aina satunnaisesti käyttänyt rauhoittavia enkä vielä koskaan ole niistä saanut mitään kamalia vieroitusoireita. Silti lääkärit ei halua määrätä bentsoja. Melkeinpä kaikilta lääkäreiltä olen saanut kuulla että sellaista ihmistä ei olekkaan joka ei jäisi koukkuun rauhoittaviin. Mielestäni tuokin on paskapuhetta.

    Äänestä

  • 19+5 kirjoitti:

    Kyllä puhuin nyt nimenomaan bentsoista enkä ssri-lääkkeistä. Siitä olen kyllä samaa mieltä että myös ssri-lääkkeistä tulee todella pahoja vieroitusoireita. Siitä minulla on ihan omakohtaista kokemusta.

    Olen jonkun verran aina satunnaisesti käyttänyt rauhoittavia enkä vielä koskaan ole niistä saanut mitään kamalia vieroitusoireita. Silti lääkärit ei halua määrätä bentsoja. Melkeinpä kaikilta lääkäreiltä olen saanut kuulla että sellaista ihmistä ei olekkaan joka ei jäisi koukkuun rauhoittaviin. Mielestäni tuokin on paskapuhetta.

    Se ei ole kyllä paskapuhetta, että bentsoihin jää koukkuun, se koukku on pahempi kuin opiaateista.

    Äänestä

minä tässä vuoden päivät kattelin puolison ihmekäytöstä joka selvisi siinä vaiheessa ku alkoi tulla tajunnanmenetyskohtuksia sun muuta paskaa,että sitä oli" jalka" kipuun haettu tramalista lähtien kaikki mahollinen ja katukaupasta haettu lisää kun ei ollut enää tarpeeksi pämmy menny sekasin.suhteesta on luotto pois vaikka hoitoon hakeutukin loppujenlopuksi.kokoajan saa pelätä millon taas kusetus alkaa.eikä se niin helppoa ole se lähteminenkään tällaisisa tapauksisa.sanonpahan vaan kaikille paskahousuille sielä jotka hihhuloi aineitten kans.jättäkää ne puolisot siinä vaiheessa älkää itsekkäästi sekoittako kaikkia siihen seko elämäänne mukaan.voi toinen hyvällä omallatunnolla jatkaa elämäänsä.ja te saatta vetää vaikka kivetki pihalta nokkaan.

Äänestä

Minulla kyllä tulee rauhoittavat ihan tarpeeseen. On paniikkihäiriötä, ahdistuneisuushäiriötä ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Oikeastaan nuo kaikki on melkein sama asia mutta eroavat hieman tosisistaan. Kuitenkin sen verran helvetillisiä ongelmia että on parasta olla rauhoittavia pahan päivän varalle.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


19+5 kirjoitti:

Onko sama asia kuin kusis pakkasella housuunsa, eli hetken aikaa helpottaa mutta sitten tulee pahempia ongelmia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu