Miksihän miehet ovat uskonnossa niin julmia?
Esimerkkinä eräs nimeltä mainitsematon kirjoittaja.
Polkee allensa pienen herkänkin taimen,tai orastavan uskon.....
Minun tarinani oli toinen,jos tarinoita etsitään.
Olen opetellut antamaan anteeksi
sen mitä miulle tehtiin.
En enää kysy miksi.
Ihmettelen vain,että tuollaisia körttikuhilaita on vielä.
Kellokkaita.
Minun uskoni on poljettu maahan,
kuin pieni orastava taimi.
Minun sydämeni on rikottu,raiskattu ja viilletty palasiksi monta kertaa....
Silti mie täällä roikun.Vuodesta toiseen..
Luin kerran kirjan,jonka nimi oli joko kellokas,tai körtti -jotain...
Ensin olin katkera,syyttelin ja parjasin....
Sitten voimat olivat loppu.
Kun lukee jostain,että ihminen on julmuudessaan jopa
pissannut helluntaikirkon kivijalalle......
Ja viel kertoo siitä täällä.
Haluan sanoa:Se pieni taimi,se pieni sinapinsiemen uskoa
on kyllä kadonnut.
Joku jotain aina täältä hakee,
mie menetin itseni uudelleen....
Ja kaikki tuo vääryys,se jatkuu vain.
Kiitos taivaanisä,
että sie minut kuiteskii hyväksyt.
Ei minun tarvitse ottaa kantaa
kivijalkaan kuseksivien herran saarnaajien mielipiteitä.
Kiitos vielä kaikesta siittä,mitä minulla on.
T.Sarah
Se pieni sinapin siemen....
11
104
Vastaukset
- yksin armosta
"Kiitos taivaanisä,
että sie minut kuiteskii hyväksyt."
Johanneksen evankeliumi:
6:37 Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos. Näkemiin ja hyvästi......
- Eenokki 12
oletko nyt tyytyväinen kun sait purkaa jumalattomuutesi kertomalla ihmisistä jotka eivät ole mieleisiäsi?
Jaksat kyllä hyvin vähän väliä purkaa vihaasi.
Uskoa sinulla ei ole.
Ei ainakaan pelastetun uskoa.
Vuosia olet pilkannut, syytellyt ja etsinyt hyväksyjiä vihalle ja pilkkaamisille.
- ystävä
>>Kiitos taivaanisä,
että sie minut kuiteskii hyväksyt. Nyt en jaksa.......
- ~~tähkäpää~~
Minä en saa Sinuun yhteyttä, enkä tiedä, miten sen tekisin,
mutta kannan Sinua Taivaallisen Isän käsiin, joihin olet itsekin antautunut.
Lepää Hänen kämmenellään ja anna Hänen kantaa ja kannatella Sinua!
"Alla siipiensä olet turvassa.....käsi Herran kun SUA suojelee!"
Olet Leahimn aina rukouksissani mukana, olen Sinut ylöskirjannut.
http://www.youtube.com/watch?v=2P6y4LH7uXk
ÄLÄ LUOVUTA!
Pidä kiinni Hänen kädestään ja silloin kun et jaksa itse kiinni pitää,
Hän on luvannut meitä voimattomia ja heikkoja kantaa ja pitää meistä kiinni!
Kaikkea Taivaan Isän hyvyyttä elämääsi ja jokaiseen päivääsi!
- let it be L
Itse en laittaisi Leahimn liikaa painoa näihin Suomi24:n turinoihin, täällä vaikuttaa hyvin paljon anonyyminä kirjoittamisen ansiosta sellaisia ihmisiä jotka syystä taikka toisesta eivät jaksa kirjoittaa omalla nimellään.
Blogikirjoittelu on aivan eri asia kuin tänne nimettömänä tai nikillä kirjoittelu. - hellari...
Yritän vastata tuohon omalla vajaalla ymmärrykselläni ja kokemuksella, mitä on kertynyt olessani vapaaehtoisena ja hieman töissäkin mielenterveyspuolella. Kokemukseni mukaan ei ole väliä onko henkilö mies tai nainen vaan kysymyksessä on aina rikkinäinen ja mieleltään kierookasvanut peroona.
Seurakuntakin on yhteisö ja koostuu monenlaisista rikkinäisistä ihmisistä: on alistujia ja alistettuja. Sama pätee vastaavasti monessa työyhteisöissäkin. Seurakunnissa vain psyykkisesti kieroonkasvanut käyttää työkaluinaan omaksumaansa uskontoa jonka periaate on todella kaukana Jumalan tahdosta ja Raamatusta. itsellänikin on pahaa mukua juuri tuosta körttiyhteiössä, vaikka kotona enkä muutenkaan ole koskaan ollut edes sisällä moisessa seuraporukassa.
Ihan samaa voi kuvitella olevan jossain pienessä suljetussa vapaassa suunnassa, jossa on muutama voimakastahtoinen persoonaltaan kieroonkasvanut johtaja. En väitä että nuo henkilöt eivät olisi uskossa, mutta heidän sielunmaailmassa ja ymmärrys elää uskoa ja elämää ei ole tervettä. Ihminen kun on ruumis, sielu ja henki.
Onhan seurakunnassa jäseniä jotka ovat taipuvaisia narsismiin, toiset läheisriippuvuuteen ym. ja nämä luonneheikkoudet ruokkivat toisiaan ja löytävät itselleen aisaparinsa.
Varmaan nyt joku hyökkää vastaan ja yrittää hengellistää tämän ja painaa päälle, että höpötän nyt vain jotain psykologiaa, mutta teoriani pitänee ainakin jossakin määrin paikkansa.
'
Olen sitä mieltä että tälläkin palstalla on näitä katkeroituneita bestwissereitä (kaikkitietäviä) syrjäytettyjä kostajanarsisteja, on myös alistamalla nöyryytettyjä itsesäälissään rypeviä henkilöitä, joille palsta on tapa purkaa pahaa oloaan ja päteä.
Itse näen kyllä nämä piirteet enemmän sielunongelmina ja pettymyksenä ihmissuhteissa kuin kysymyksinä mikä on teologisesti oikein ja aito seurakunta. Tällaisia reppanoita me ihmiset olemme.
Onneksi Taivaallinen Isä ja Vapahtajamme on sittenkin asioiden yläpuolella ja ei mikään inhimillinen raadollisuus saako estää sinunkaan orastavaa ja elävää uskon sinapinsiementä. Varmaan elämä on sinullekin koulu ja sinua valmistetaan omaan tehtävääsi. Pysyttele vain lähellä Isän sydäntä ja Vapahtajaa, vaikka me ihmisinä ja seurkuntinakin tuotamme pettymyksiä. Siunausta päsivääsi. - KTS (Ei kirj.)
"kivijalkaan kuseksivien herran saarnaajien"
Tohtori Toope se on vaan kännispäissään käynyt ohimennen heittämässä kepillisen vihaamansa helluntaikirkon kivjalkaan...- Rehtorin Keppi
Ja tällainen kielenkäyttö kuuluu varhaismurrosikäisille apinanpennuille, kun nyt ihan suoraan sanotaan, eikö vain???
Kukaan kunnon kristitty ei käytä "kuseskelu"- sanaa, saatikka sitten vielä mene sitä heittelemään minne sattuu, mutta tämähän pelle painuikin sitten suorilta Helluntaiseurakunnan seinille ruikkimaan oman häpeämerkkinsä.
ETTÄ SILLÄLAILLA, toimikoon tyyppi mahdollisimman huonona kristityn esimerkkinä muille täällä !!!
Kiitos koskettavasta kirjoituksesta Sarah. Haluan toivottaa sinulle voimia ja Jumalan huolenpitua. Oksasta se "pieni sinapinsiemen usko" Jeesukseen, se riittää ja kestää maailman tuiverrukset ja ihmisten parjaamiset. Ihmiset, uskovaisetkin, ovat niin monin tavoin vajaita. Katse Jeesukseen auttaa jaksamaan ja luottamaan :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,692512Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242167Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052157Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e982109Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod92052MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141895Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1071883Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5931856Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S191664Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas411433