Aikainen lintu....jne,
eli nyt on suunnitteluasteella tuleva 40 pikkujoulumiitti.
Otan mielelläni vastaan ehdotuksia ja vinkkejä.
Kerään niistä kasaan tietopaketin/vaihtoehtoja/rungon.
Toivomuksena on ollut että juhla on muualla kuin Helsingissä. Ehkä Hämeenlinna/Tampere?
Lähetä ehdotukset osoitteella:
[email protected]
Kaikki suunnittelemaan vuoden parasta miittiä!
Suunnitteilla pikkujoulumiitti !
8
2727
Vastaukset
- mukaanko??
ei Hki?? sinne pääsee kaikki..
poikittais lijat kun ei kulje joka paikkaaan - minä vaan
Johan nuo kuukausimiitit ovat Hesassa (pääasiassa) joten ihan kiva olisi välillä jossain muuallakin. Voisi nimittäin innostaa uusiakin kasvoja lähtemään. Äkkiseltään Tampere kuullostaisi kivalta, mutta periaatteessa mulle käy kyllä mikä paikka vaan.
- Minäkin
Moih..:)
Tampere kuulostais hyvältä:))
30 .lla miitti joskus 27.11..joten eikös vois pitää samalla ja samassa..??
Näkyillään...moih..
- pippelström
..jo pukin varannu sinne pikkujoulumiittiin?
- mä vaan
Ihan vaan vinkkinä,että jos päädytte Tampereeseen,niin siellä kun on 30 pikkujoulu myös,niin kysely hotelleihin osoitti,että ovat ihmiset jo varailleet hotellihuoneita.Että kannattaa päättää paikka jo kohtapuoleen,että saavat huoneen he,ketkä sitä tarvitsevat.Tampere olisi siittä hyvä,että olisi "kaikki" pikkujoulut samassa kaupungissa,ajatellen heitä,jotka mielellään kävisivät molemmissa!
- PikkuineN
luultavasti erittäin varteenotettava vaihtoehto.
Mielenkiintoa on ollut niin vähäisessä määrin, että kaksi pikkujoulua mahtunee hyvinkin samalle illalle tai yhteinen.
Mutta.....
Edelleenkin otan vastaan ehdotuksia. Tosin aikaa
ei enää liiemmin ole varata / vuokrata juhlapaikkaa. Joten nyt mietintämyssyä päähän kaikki 40 :laiset ja tietoa minulle jos haluatte ikioman, unohtumattoman ja ainakin hauskan pikkujoulun. - täti
PikkuineN kirjoitti:
luultavasti erittäin varteenotettava vaihtoehto.
Mielenkiintoa on ollut niin vähäisessä määrin, että kaksi pikkujoulua mahtunee hyvinkin samalle illalle tai yhteinen.
Mutta.....
Edelleenkin otan vastaan ehdotuksia. Tosin aikaa
ei enää liiemmin ole varata / vuokrata juhlapaikkaa. Joten nyt mietintämyssyä päähän kaikki 40 :laiset ja tietoa minulle jos haluatte ikioman, unohtumattoman ja ainakin hauskan pikkujoulun.On ollut jo huhuja liikkeellä,että Tampereen hotellit ois täyteen buukattuja sillon 27.11,että vipinää nyt siihen paikkapäätökseen!!!Varallekin on kuulemma jo ihmisiä joutunut.Amarillosta alottaa ainakin 30 ja Tampere-huoneet,joten eikös meidänkin kannattais samaan paikkaan ängetä???Eli minä ainakin kannatan Tamperetta!Ja ihan tiedoksi,hesa olis minua lähempänä,mutta vaihteluahan Tamperekin olisi...
- ex vakkari
Hyvä pikkuinen =) järjestä pikkujoulut Helsingissä...täällähän se suurin osa porukasta on.Jos joku haluaa jollekin muulle paikkakunnalle pikkujoulun niin eihän mikään estä sitä järjestämästä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984