Ostin ensimmäisen käärmeeni 28.6.2013.Olen kuullut että käärmeisiin voi jäädä "koukkuun" mutta en ajatellut sitä sen enempää ostaessani ensimmäistä käärmettä.Nyt käärmeitä on jo viisi 2 viljakäärmettä,kunigaspyton,kenian hiekkaboa ja kalifornian kunigaskäärme.Sitten kun nämä ovat kasvaneet isoiksi en enää mahdu makuuhuoneeseeni nukkumaan :) Mistä tälläinen voi johtua?On vielä monta lajia jotka kiinostaa ja aijon hankkia nekin sitten kun tiedän niistä tarpeeksi.
Vastaukset 2
- moiii2
tykästyit varmaan käärmeisiin :) ne ovat kyllä mielenkiintoisia olioita.
eikai siihen muuta selitystä ole :) - rtyeg5hyrg
Joo noin voi käydä. Eikä siinä mitään, se on ihan ok niin kauan kuin ei liikaa ahnehdi. Eli on realistinen siinä mitä käärmeita ja kuinka monta pystyy pitämään. Eli ota huomioon kuinka paljon aikuisten käärmeiden terraariot vie tilaa, paljonko ruokkiminen ja terraarioiden lämmitys/valaisu maksaa ja että kuinka monen käärmene kanssa jaksat kaikki päivittäise hoitotoimenpiteet hoitaa.
Niin kauan kuin nämä ovat varmasti kunnossa, niin antaa mennä vaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459