mikä potuttaa vaimossasi(joka äiti) eniten?

gallupeeraaja

kertokaa nyt rehellisesti

73

1800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+14

siitä on tullut lihava ja ruma, ei kiinnosta enää mua ei seksuaalilsesti tai muutenkaan

• Hahalol.

Sä oot varmaan oikeen adonis ite?

• c..
        Hahalol. kirjoitti:

Sä oot varmaan oikeen adonis ite?

hei kanttura, mikä kysymyksessä on niin vaikea ymmärtää? tämä ketju ei ole tarkoitettu sulle.

• Puunhakkaaja57

Sinulle 14 14. Oletko aivan varma, ettei hän ollut ruma jo silloin, kun seurustelitte?

Lihominen ei tee ketään rumaksi, vaikka jotkut huonot piirteet lihoessa korostuu. Aika useinkin nainen voi olla pyöreämpänä kasvoiltaan kauniimpi, kuin laihduttuaan. Jospa hän kuitenkin oli siansilmäinen pulloposki jo silloin, kun häneen rakastuit, mutta sokeana rakkaudesta, et tätä huomioinut?

Itseä potuttaa eniten kommunikoinnin puute, johon olen myös miehenä ainakin 50%:sti itsekin syypää. Naiselle puhuminen olisi vain helpompaa, mutta nykyisin myös vaimoni on täysin puhumaton. Loppuko häämöttää?

• Hahalol.
        c.. kirjoitti:

hei kanttura, mikä kysymyksessä on niin vaikea ymmärtää? tämä ketju ei ole tarkoitettu sulle.

Vai ihan kanttura.:D Mee muualle, jos hirveesti haittaa muut vastailijat täällä. Ja voisit tehä jotaan tolle sun agressiivisuudelle.

• c..
        Hahalol. kirjoitti:

Vai ihan kanttura.:D Mee muualle, jos hirveesti haittaa muut vastailijat täällä. Ja voisit tehä jotaan tolle sun agressiivisuudelle.

Okei,mutta kerro nyt miks pitää olla täällä puuttumassa jos kysytään että mikä vaimossa ottaa päähän? ja jos joku sanoo että seksi ja vetovoima hävinny suhteesta niin sehän v*ttu ihan oikea ongelma, ei siihen tarvita sun katkeria "adonisläppiä".

• Puunhakkaaja57
        c.. kirjoitti:

Okei,mutta kerro nyt miks pitää olla täällä puuttumassa jos kysytään että mikä vaimossa ottaa päähän? ja jos joku sanoo että seksi ja vetovoima hävinny suhteesta niin sehän v*ttu ihan oikea ongelma, ei siihen tarvita sun katkeria "adonisläppiä".

Se vetovoima voi kadota suhteesta ilman, että vaimo olisi fyysisesti merkittävästi muuttunut. Mieskin muuttuu. Olisiko vaan "kasvettu erilleen", mutta mies laittaa syyn vaimon muuttuneen ulkonäön piikkiin? Jos naisen muuttumaton ulkonäkö on suhteen kulmakivi, kannattaa hankkia vahanukke elävän ihmisen tilalle.

• Kyllästys
        Puunhakkaaja57 kirjoitti:

Se vetovoima voi kadota suhteesta ilman, että vaimo olisi fyysisesti merkittävästi muuttunut. Mieskin muuttuu. Olisiko vaan "kasvettu erilleen", mutta mies laittaa syyn vaimon muuttuneen ulkonäön piikkiin? Jos naisen muuttumaton ulkonäkö on suhteen kulmakivi, kannattaa hankkia vahanukke elävän ihmisen tilalle.

Niin ehkä se vaimo oli ruma ja läski suhteen alussakin, mutta se ei silloin haitannut. Myöhemmin kun on kyllästynyt toiseen niin alkaa läskitkin ottaa päähän. Tai nainen vaan näyttää rumemmalta kun ennen vaikkei ole muuttunut miksikään.

• Kyllästys
        Kyllästys kirjoitti:

Niin ehkä se vaimo oli ruma ja läski suhteen alussakin, mutta se ei silloin haitannut. Myöhemmin kun on kyllästynyt toiseen niin alkaa läskitkin ottaa päähän. Tai nainen vaan näyttää rumemmalta kun ennen vaikkei ole muuttunut miksikään.

Kommentoin vielä sen verran, että mitä sitten kun ikäännytte vielä lisää? Olette yhdessä kolmekymmentä vuotta tai kauemmin. Vaihdatteko nuorempaan vai hyväksyttekö toisen vanhemisen? Katselin eilen bussipysäkillä vanhaa harmaahapsista pariskuntaa. Kuinka he hellästi koskettelivat toisiaan ym. Musta se oli hienoa. Voi tietysti olla, että olivat tuore parikin, vanhalla iällä tavanneet toisensa.

• Mun mielipide
        Kyllästys kirjoitti:

Kommentoin vielä sen verran, että mitä sitten kun ikäännytte vielä lisää? Olette yhdessä kolmekymmentä vuotta tai kauemmin. Vaihdatteko nuorempaan vai hyväksyttekö toisen vanhemisen? Katselin eilen bussipysäkillä vanhaa harmaahapsista pariskuntaa. Kuinka he hellästi koskettelivat toisiaan ym. Musta se oli hienoa. Voi tietysti olla, että olivat tuore parikin, vanhalla iällä tavanneet toisensa.

Ihan oikeesti laardiperseeksi lihonut akka ei vain kiinnosta. Varmasti on myös toisin päin, jos mies lihoo muodottomaksi mäskisäkiksi ja itse pysyy normaalipainoisena, niin ei vaan kiinnosta. Lihava muodoton laardi-läskisäkki ei vaan sytytä intohimoja. Olkoonkin takana 12 yhteistä vuotta ja ihanat lapset.

• tsib

Sinulle 14 14. Oletko aivan varma, ettei hän ollut ruma jo silloin, kun seurustelitte?

Lihominen ei tee ketään rumaksi, vaikka jotkut huonot piirteet lihoessa korostuu. Aika useinkin nainen voi olla pyöreämpänä kasvoiltaan kauniimpi, kuin laihduttuaan. Jospa hän kuitenkin oli siansilmäinen pulloposki jo silloin, kun häneen rakastuit, mutta sokeana rakkaudesta, et tätä huomioinut?

Itseä potuttaa eniten kommunikoinnin puute, johon olen myös miehenä ainakin 50%:sti itsekin syypää. Naiselle puhuminen olisi vain helpompaa, mutta nykyisin myös vaimoni on täysin puhumaton. Loppuko häämöttää?

Minä olen puhumattoman miehen vaimo, joka myös lopetti puhumasta ajan kuluessa. Aluksi yritin kovastikin saada miestä avautumaan mutta onnistuin vain harvoin. Jossain vaiheessa vain tajusin etten enää itsekään halua puhua, on helpompi olla hiljaa. Ei ainakaan tarvitse tuntea itseään nöyryytetyksi ja torjutuksi.

Lopun häämöttämisestä en tiedä. Uskoisin että se tulee jätetylle osapuolelle kuitenkin kuin salama kirkkaalta taivaalta. Miksiköhän?

• c..

Se jumalaton ylisuorittaminen ja tehokkuus nykyään, painaa aamu kuudesta ilta kymmeneen ihan hulluna duunit, muksun hoidot, treenit ja ruokavaliot. Mukavahan se on kun emäntä kunnossa, mut vaikka 2 iltana viikossa olisi kiva ottaa ihan rennosti.

• Masa-hiirenpoikanen

Jos ei tekisi noin, ei olisi niin kunnossakaan ja sitten valittaisit, että akka on ruma ja lihava. Ei meille oikeasti kelpaa mikään :DD

• c..
        Masa-hiirenpoikanen kirjoitti:

Jos ei tekisi noin, ei olisi niin kunnossakaan ja sitten valittaisit, että akka on ruma ja lihava. Ei meille oikeasti kelpaa mikään :DD

Tässähän kysyttiin että mikä ottaa päähän ja vastasin..Siis kyllä miulle oma emäntä kelpaa, ei kai nyt täydellisyyttä voi vaatiakkaan.

• nainen37

Kuules laiskpaska äijä.. rupeepas auttamaan vaimoasi, niin hänen ei tarvitse uuvuttaa itseään totaalisesti!!!

• mä tiedän..

Päivittäinen itsensä ohjelmointi ja ylisuorittaminen kertoo siitä, että kun on tarpeeksi ohjelmaa voi olla luvan kanssa väsynyt eikä tarvitse olla kotona kahden...

• salamies

Se että se arvostelee mulle muita äitejä joita lasten kanssa tapailee.Olen sanonut että kukaan ei ole täydellin mutta se vaan saa vettä myllyynsä lisää ja pauhaa.Ei mun vaimokaan ole mikään kotitalousuihme eikä sen pinnakaan ole parhaasta päästä ja jopa ylihysteerinen jonkun pikku flunssan takia.Ei osaa leipoa eikä sen kotitaloustaidot ole kaksisia.Seksiäkin pihtaa.

• Puunhakkaaja57

Miten tuo pihtaaminen esiintyy? Särkeekö päätä ja väsyttää, jos yrität? Vai lähteekö karkuun?

• Pusheen the Cat

Saako tähän keskusteluun osallistua nainen joka on kuullut miehensä mielipiteet eksästään ja eron syistä? No. Osallistun kuitenkin.
      - ylipaino joka vaihteli 20-30kg kieppeillä.
      - masennus ja maanisdepressiivisyys.
      - väkivalta lapsia ja puolisoa kohtaan.
      - pettäminen.
      - siivoamattomuus ja sotkuisuun (täällä oli torakoita ja hiirtenraatoja pitkin seinustoja)
      - rumuus,
      - rattitaivo,
      - vakitöistä pinnaamiset/työsuhteen katkaisut/omasta yrityksestä pinnaaminen,
      - mustasukkaisuus,
      - nalkuttaminen,
      - lasten hankkiminen jättämällä ehkäisy pois mieheltä kysymättä,
      - haluttomuus aborttiin vahinkoraskaudessa (taas yksi lapsi lisää naiselle retuutettavaksi),
      - holtiton tuhlaus,
      - lemmikkieläinten (jyrsijät, liskot, kalat, koirat, kissat, hevoset) keräily ilman varaa elättää niitä itse,
      - huono kunotisuus,
      - rähinäviina,
      - tupakointi,
      - jatkuva juoruaminen ja toisten haukkuminen,
      - mauton ja halpa pukeutuminen (painoa 98kg ja pituutta 162 pitää tissitoppeja ja minihametta ja korkokenkiä).
      - huomiohuoraaminen,
      - näkemyserot lastenkasvatuksessa,
      - seksiin aina valmis, mutta makaa kuin lahna ja löysä römpsä,
      - saa järjettömiä raivareita joissa vintti pimenee ja muisti menee. Samalla voi käydä käsiksi niin lapsiin kuin mieheen. Ja kun mies menee väliin ja pelastaa lapsensa niin emäntä seuraavana päivänä lastensuojelussa valittamassa kuinka isäntä kävi käsiksi ja lapset pelkää.

Että tämmönen helmi on jollain ollut. Joskus käy kieltämättä mielessä, miksi mies on niin idiootti, että jaksaa tuollaista mätää ämmää 20 vuotta??? Miksi alistua? Ei ne lapset nyt niin tärkeitä ole. Niitten on paaaljon parempi kun tilanne menee uusiin puihin. Ainakin meillä on niin.

Voitte vaan arvat kuinka säälin tämän naisen nykyistä miestä. Ei miesparka tiedä sitäkään monenko kanssa on pettänyt jo. Suhdetta vajaa vuosi. Ja mitä ne muut miehet tuossa näkee. Kuinka tuollaista viittii panna vaikka kuinka olis puutteessa?

• Älä usko kaikkea

Jos tuo nainen saa edelleen noilla "avuillaan" miestä, niin miehesi on tainnut aika paljon valehdella sinulle exästään. :D Mikä muuten on rattitaivo?

• Puunhakkaaja57

Hyi hitto, sulla on nyt tuollaisen eukon käyttämä mies. Torakoita ja hiirenraatoja nurkissakin ollut ja tuollaiseen huusholliin olet päätynyt. No, ei mene kyllä hyvin sulla ja ymmärrän tällä taustalla pitkän purkauksesi aiheeseen, joka ei sinulle kuulunut.

• Epäilen

Hyi hitto, sulla on nyt tuollaisen eukon käyttämä mies. Torakoita ja hiirenraatoja nurkissakin ollut ja tuollaiseen huusholliin olet päätynyt. No, ei mene kyllä hyvin sulla ja ymmärrän tällä taustalla pitkän purkauksesi aiheeseen, joka ei sinulle kuulunut.

Pikkuisen epäilen liioittelua nykyisen vaimon tai miehen puolelta. Kellä oikeasti Suomessa on nykypäivänä torakoita? Olen aika p...askaisia kämppiä nähnyt, enkä torakan torakkaa, enkä ees hiiren raatoja, jos ei satu olemaan kissaa joka on niitä sinne raahannut. Tai ehkä mies mustamaalaa vaan eukkoaan, miten lie oikeasti asiat menneet. Oisko pettänyt tai jotain ja mies katkera. Tai miehellä itsellä ei oo puhtaat jauhot pussissa ja kääntää asiat päälaelleen.

• Epäilen

"toisten haukkuminen", jotain yhteistä ex:llä siis miehen sekä hänen nykyisen puolison kanssa?

• Isäntä-mies

No miehenä sanoisin, että kyllä nainen on naiselle susi. Et tiedä sitä toista puolta. Itellä on kaveri, joka kertoo uudelle muijalle aina paskaa edellisestä. Oon tavannu nää edelliset, jotka on olleet aika tavallisia tapauksia, ei semmosii julmii rahanahneita huorii niinkun se sanoo. Ihmetyttää mistä se aina uuden emännän löytää. Itellä hyvä kun löysin tuon omani. Noista osassa voi ihan ittiänsä syyttää ja miettiä mikä järki on pillunkirreyttä uudelle akalle vertailla.

Sääliksi jotenkin käy teiän hommat.

• joku tolkku!

Jos mun mies olisi noin puhunut exästään, ei TODELLAKAAN olisi minun mieheni. Vähän respectiä exiäkin kohtaan.
        Tuohan kertoo jo sen, että minuakin olisi valmis haukkumaan, jos erottaisiin. Todella lapsellista pönkittää uuden naisen itsetuntoa haukkumalla exää. Sama myös toisin päin jos nainen haukkuu exäänsä.
        Tuollainen haukkuminen kertoo todella ikävästä luonteesta, joka ennenpitkää tulisi vaikuttamaan myös uudessa suhteessa.

• Just näin!
        joku tolkku! kirjoitti:

Jos mun mies olisi noin puhunut exästään, ei TODELLAKAAN olisi minun mieheni. Vähän respectiä exiäkin kohtaan.
        Tuohan kertoo jo sen, että minuakin olisi valmis haukkumaan, jos erottaisiin. Todella lapsellista pönkittää uuden naisen itsetuntoa haukkumalla exää. Sama myös toisin päin jos nainen haukkuu exäänsä.
        Tuollainen haukkuminen kertoo todella ikävästä luonteesta, joka ennenpitkää tulisi vaikuttamaan myös uudessa suhteessa.

Edelliset suhteet eivät kuulu uuteen suhteeseen. Jotain tosiaan voi kertoa, muttei kukaan oikeasti aikuinen kerro esim. exien seksijutuista.

Mitäs luulet nm."Pusheen the Cat" mitä miehesi sinusta kertoilee muille..?

• Juu juu
        Epäilen kirjoitti:

Pikkuisen epäilen liioittelua nykyisen vaimon tai miehen puolelta. Kellä oikeasti Suomessa on nykypäivänä torakoita? Olen aika p...askaisia kämppiä nähnyt, enkä torakan torakkaa, enkä ees hiiren raatoja, jos ei satu olemaan kissaa joka on niitä sinne raahannut. Tai ehkä mies mustamaalaa vaan eukkoaan, miten lie oikeasti asiat menneet. Oisko pettänyt tai jotain ja mies katkera. Tai miehellä itsellä ei oo puhtaat jauhot pussissa ja kääntää asiat päälaelleen.

Torakat viihtyy myös siisteissä kodeissa. Ei tarvii olla p....aa nurkat täynnä. Esim. hotellien keittiöissä on torakoita ruuan takia. Samoin kuin täit viihtyy myös hienosto lasten hiuksissa, ei tarvitse ola epäsiisti rasvatukka.

• afgteqhy

Onko sulla käynyt mielessä että se sun ikioma kultsipuppelisi valitsi sen naisen vaimokseen ja oli sen kanssa 20v`? Että eiköhän nuo piirteet kerro jotain sen ukkokultasi naismausta. Ja mieti sitäkin että se sama mies valitsi myös sinut...

• Avviomees

Ylipaino

• Yhhhyh

Lihavuus ja lyhyt kananperseeksi kynitty tukka. Vaimoni näyttää aivan mieheltä.

• Kääääk!!!!

Menikö ja värjäsikö se sen kananperseen vielä viininpunaiseksi?

• Ihmetellen hän
        Kääääk!!!! kirjoitti:

Menikö ja värjäsikö se sen kananperseen vielä viininpunaiseksi?

Miehet inhoaa naisten "räikeän" punaiseksi värjättyjä hiuksia. Miksiköhän eukot rakastavat "luonnottomia" hiusvärejä? Näkeekö ne värit eri tavalla?

• Hohhoo :)

Mihin galluppiin tätä tietoa kerätään?

No, voin sanoa, että eniten potuttaa se, että hänen mielestään olen törppö.

• niin varmaan

Älytön painontarkkailu

on joo hoikka, ei tissejä, ei persettä, ei mitään - kuin luukasaa halailisi

"en muista syödä"

• 3456767

Niinpä niin. Joko ärsyttää läskit tai sitten "älytön painontarkkailu". Koskaan ei ole hyvä.

• anonyymi kotikiusattu
        3456767 kirjoitti:

Niinpä niin. Joko ärsyttää läskit tai sitten "älytön painontarkkailu". Koskaan ei ole hyvä.

Vaimo on veemäinen. Ei anna mun ryypätä rauhassa. Heti vittuilee, ku avaan kaljapurkin. On tää elämää..niin ja onhan se ruma ja paksukin ja helevetin paha suustaan. Menen nyt mettään ja ryyppään.

• huijattu mies

Se on laiska.Kotona päivät lapsen kanssa ja aina huusholli sekaisin.Lapselle vaan purkkiruokaa ja itse tilaa pizzaa. Ei hyvltä näytä...Eikä todellakaan laita itseään mitenkään..muiden rouvat näytää paremmilta--Oi niitä aikoja kun oli hoikempi ja pukeutui hepeniin iltaisn..

• Isukki83

Vaimossani ärsyttää:
      Vauvan saannin jälkeen lupasi jättää kiloja itselleen, koska mielestäni naisessa pitää olla pienet jenkat, hieman masuu ja hyvä pylly. Lauhdutti kuitenkin takaisin lähtöpainoon 4 kuukaudessa.
      Hyvä kroppa hänellä on mutta ärsyttää muiden miesten kommentit ja kuolaamiset, vaikka iloinen tietty oon että kelpais muillekkin.
      Nyt on taas tuollainen missi.

Siivoaa kuin hullu aamusta iltaan, hoitaen muksun, tehden ruokaa ja kun tulen kotiin ei anna minun tyhjentää edes astianpesukonetta tai laittaa puhtaita pyykkejä kaappiin. Laitan väärin kuulemma.
      No ei kyllä valitakaan koskaan etten minä muka tee mitään, mutta harmittaa kun haluaisin tehdä.

Kun lähdetään vaikka kauppaan niin pitää viimeisen päälle olla vaatteet, korot ja meikit. Ei kuulemma halua näyttää ränsistyneeltä kuten monet äidit, jotka pukeutuvat miehensä vaatteisiin. Haluaa näyttää että pitää huolen itsestään ja haluaa että minä voin olla ylpeänä hänen rinnallaan enkä joudu häpeilemään häntä. Käyttäytyy siis samalla lailla kuin koko meidän 9 vuotisen suhteenkin. vauva ei muuttanut mitään paitsi seksielämän ensimmäisenä puolenavuotena, kunnes sekin palasi ihan ennalleen.
      Rakastan häntä.

• Oma tyyli

No eihän sen raskauden pitää muuttakaan naista mitenkään. ei myöskään tulisi mieleenkään lähteä minnekään hansuisena. Kyllä katson meikin, ainakin pien ehostuksen, sekä vaatteet ja vartalokin on pysynyt vuosikymmeniä samoissa mitoissa.

Yritän vaatetuksessakin pysyä ajan hermolla. Laatuotuotteen osto kannattaa, siinä viihtyy itsekin, mitään pimatsujen rihkamia en ylleni pue, olen nainen niin aikuien nainen ja tiedän tyylini.

Jokaisen tulee huolehtia itsestään.

• Mies minäkin

Ziisus...Eikö sulle kelpaa mikään? Vaihdetaanko päittäin?

• asss323232

Isukki83 11.10.2013 11:00 kuulostaa onnenpekalta verrattuna moneen muuhun.

Oma vaimoni:
      -ei halua seksiä, antaa säälistä. Ennen lasta vilkas seksielämä
      -tekee ruokaa itselleen ja lapselle, harvoin riittää minulle (miksei voi tehdä vähän enemmän?)
      -siivous ei kiinnosta
      -roikkuu netissä päivät pitkät. Haluaisi, että hoidan lapsen melkein kokonaan, kun tulen kotiin, että pääsee nettiin

• Isukki83

Kurja juttu että näin on teillä!
        Minun tapauksessani en saisi valittaa ja en valitakaan mutta kun kysyttiin mikä ärsyttää niin tuollaiset pikkuasiat olisin voinut jättää kirjoittamattakin.

Sinun tapauksessasi vaimosi on törkeä.!
        Seksiä ei saisi harrastaa säälistä. Se on varmasti sinullekin kamala asia. Oletko jutellut asiasta vaimosi kanssa?
        Se että tekee ruokaa vain itselleen ja lapselleen kertoo ettei hän kunnioita sinua! Yhtälailla siinä tekee ruokaa koko perheelle. Kuten meillä kun tulen töistä on aina lämmin ruoka odottamassa. Vaimoni on vielä ammatiltaan kokki, joten on myös hyvää ja terveellistä ruokaa.

Kotona on vaimosi siksi että hän hoitaa kodin työt ja lapsen. Meillä on lisäksi koira, joten siivoamista riittää varmasti karvojenkin puolesta vaimolleni ja kotona aina siistiä kun tulen töistä. On pyykit pesty ja viikattu kaappiin kauniisti. vaimoni on jollain tavalla perfektionisti tiettyjen asioiden suhteen kuten miten pitää viikata ja kaiken pitää olla tip top koko ajan.

Vaimoni roikkuu netissä harvoin. on sillä facebook profiili mutta kerta päivässä taitaa sillekkin riittää tsekkaus koneella.

Kun itse tulen töistä hoidan toki lastamme ja leikin hänen kanssaan mutta on päiviä kun en ihan oikeasti jaksa niin ei vaimoni asiasta piittaa eikä valita. Antaa minun levätä ja hoitaa hienosti kaiken.

Minua vain eniten harmittaa se että haluaisin olla enemmän mieliksi, mutta kaikki on aina hyvin ja kyllä hän jaksaa on vastaus kaikkeen.
        Muutenkin hänelle on ok kaikki menot mitä minulle tulee ja samoin annan hänen käydä lepuuttamassa itseään kavereidensa kanssa aina kun haluaa.

En voi muuta sanoo ku et on lykästänyt minua, mutta sinuna ottaisin asiat puheeksi vaimosi kanssa. Kyllä suhteessa kunnioitusta pitää olla. Sinä kannat rahat kotiin, joilla hän kokkaa sinulle päivän aterian. Kyllä näin sen pitää mennä tai muuten vaihdatte vuoroa niin että sinä jäät kotiin ja annat vaimosi hoitaa elätyksen.

• asss323232

Ollaan keskusteltu todella paljon ja sovittu asioita, mutta mikään ei muuta. Vaikea uskoa, että tulekaan muuttumaankaan. Autan siivouksessa ja ruuanlaitossa sekä vaimoni saa mennä milloin huvittaa eli ei pitäisi olla siitä kiinni.Itse joudun anenelemaan edes kuntoiluharrastuksiin menoa.

Vaimo väittää rakastavansa, mutta ei mielestäni näytä sitä. En osaa enää sanoa rakastanko häntä, kai jollain tasolla välitän.Totuus on se, että ero on edessä.

• Miesteb menkat?
    • voi luoja

Vaimolla menee liikaa aikaa meikkaamiseen ja häntä saa aina odottaa!!
      ei halua enää joka päivä seksiä ,nykyään ( 2 krt viikossa)
      pusuttelee pikku piskiä enemmän kuin minua
      siivoushullu

• iskä ja 3 skidiä

Vaimo käyttää rahaa vaatteisiin mielettömästi.
      Hän tekee liian terveellistä ruokaa. Olisi kiva joskus vetää napaan uunimakkaraa sinapilla (yksin ollessani menee heti makkarat uuniin). Tosin vaimon ruoka on hyvää (ja kallista).
      Siivoaa harvoin, mutta viettää kuntosalilla aikaa runsaasti monta kertaa viikossa. Siivouskin kävisi hyötyliikunnasta, mutta minä joudun sitten harrastamaan sitä.
      On ylisuorittaja ja perfektionisti kaikessa mihin ryhtyy.
      Jättää tavaroita kuljeskelemaan, eikä todellakaan ole mikään siivoushullu. Käyttää paljon aikaa vaatehuoltoon. Shoppailee koko ajan.

• Pimppin nuolija

Vaimoni rakastelee suurimmaksi osaksi pitääkseen minut tyytyväisenä. Hieman hyväilyä perinteinentyssaarnaaja 10min, liian syvälle ei saa tulla puhumattakaan että pippeli ei saa osua klitorikseen orkun pelossa. ja halaus pusu ja hyväyötä

Ehkä kerran kuussa saan hyväillä nuolla ja antaa orgasmin rakkaalleni. Ei juuri kiinnosta panna koko muijaa vaikka onkin hemaisevan kaunis.

• 9v avios

vaimollani on väsymyskausi, töistä tulee ja nukuttaa. teemme kotityöt abt puoliksi. lapset 2 ja 4 enemmän vaimoon riippuvaisia. hälläkin seksiin vuori välissä ja sen yli pääseminen hankalaa. no kerta viikkon menee harvoin toinenkin jos osaa suostutella hyvin. itse ei juuri lähesty pusua kummenmmin ja minä taas ihan toisenlainen.

• c..

Tää on ollu ihan hyvä ja hauska ketju..kerranki saa lukea täältä että muillakin vähän samankaltaisia juttuja mitkä nyppii. Ei siis mitään maailmaa kaatavia vaan just niitä mitkä siellä taustalla vähän hiertää sillointällöin. Olihan tuolla vähän kovempiakin asioita..

Se että autoon jätetään roskat läjääntymään ja oletetaan että niiden siivoaminen kuuluu siihen perushuoltoon mikä on miun heiniä, ärsyttää "hieman".

• Mietipä

Varnaan sinultakin jää jotain jätettä tai pyykkiä lojumaan ja oletat sen kuuluvan siihen kodin siivoamiseen ja perushuoltoon, jota vaimosi tekee?

• ...

Se, että lapsen ilmestymisen jälkeen kaikki talouden pyörittämiseen liittyvä on minun tehtävä. Tiskit, pyykit, pyllyn pesut, lapsen kylvettämiset, syöttämiset ja ruuanteko, työt että on rahaa, ruokaostokset 75%, auton kustannukset ja asumisen kulut muut laskut, lapsi hoitoon ja hoidosta pois. Emäntä käy töissä ja shoppaa vaatteita, siinäpä se sitten olikin kaikki, edes seksiä ei jaksa kun on niin "rankkaa" töissä.

Miten kauan minä jaksan? Mitä sitten tapahtuu kun en enää jaksa?

• ---

Oletko koti-isä? Jos et, niin laittakaa työt uusjakoon. Vai pelkäätkö, että vaimo etsii uuden orjan?

• ...
        --- kirjoitti:

Oletko koti-isä? Jos et, niin laittakaa työt uusjakoon. Vai pelkäätkö, että vaimo etsii uuden orjan?

En ole koti-isä, käyn töissä tuohon päälle. Asiasta on keskusteltu, mutta ei tunnu nuo kotityöt paljon kiinnostavan. Sen sijaan Facebook ja muuta nettisivut tuntuu ajavan lapsenkin edelle, lapsi saa huutaa vieressä vaikka 10 minuuttia ja eväkään ei heilahda.

• mek
        ... kirjoitti:

En ole koti-isä, käyn töissä tuohon päälle. Asiasta on keskusteltu, mutta ei tunnu nuo kotityöt paljon kiinnostavan. Sen sijaan Facebook ja muuta nettisivut tuntuu ajavan lapsenkin edelle, lapsi saa huutaa vieressä vaikka 10 minuuttia ja eväkään ei heilahda.

Lopetappa nuo kotihommat ka otat vailmoltasi riittävästi talousrahaa itsellesi tai laitat maksamaan puolet asuntolainoista ja joka toinen kuukaisi yhtiövastikkeen ja jos ei suostu niin vaadippa aviehto kun maksat liikaa yhteisistä menoista. Itse miehenä en tuollaiseen suostuisi koskaan.

• Ämmät raivostuttaa.
    • Hysteriaako?

Ovatko naiset hysteerisiä?
      Sana Hystera tulee Kreikan kielestä ja tarkoittaa kohtua. Ihmiset voivat joutua myös joukkohysterian valtaan.
      Lisätietoa Wikipedian sivustoilla.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hysteria
      ----------

• pihi-isi

Rahankäyttö.

Olen 3 lapsen isä, vaimoni hoitaa lapsia kotona. Nytkin kotona suunnitellaan jokatalvista ulkomaanmatkaa täydellä tohinalla. Rupeaa pikkuhiljaa harmittamaan se, että mitään ei jää sukanvarteen vaikka otan kaikki ylimääräiset vuorot, jotka saan irti työpaikallani.

• mek

Älä suostu maksamaa mitää matkoja ja se siitä.

• rahaa ei silti jää

uskomatonta, just kun meillä paitsi nyt töissä ollut puol vuotta.

• ressu1

joskus kaikki..joskus ei mikään riippuu päivästä...ehkä pikkutarkkuus ärsyttää eniten ja sitten se et seksi menee vaimon aikataulujen ja halujen mukaan..harvoin mun

• giyujj

Itkeminen, ajoittainen lapsellisuus, ylitarkkuus lapsen pukemisessa, tuhlaaminen, turha valittaminen, myöhästely, tuhlaus vaatteisiin kampaajaan ja ripsiin. Sukulaisille on aina pakko viedä tuliaisia ja jouluisin ostaa stockmannin tyhjäksi, saa jatkuvasti parkki- ja ylinopeussakkoja ärsyttää varsinkin kun on välillä lapsi kyydissä, tilaa kaiken paskan puhelinmyyjiltä, ei muista maksaa kuin e-laskut, tanssii baarissa kuin sinkku. Kynsilakkoja asunto täynnä siellä sun täällä, ostaa lapselle ja itselle ihan liikaa vaatteita (osassa kauan sitten ostetussa/pieneksi jääneessä hintalappu).

Muuten rakastettava ja iloinen, mutta mistään ei saa suuttua tai alkaa itkemään.

• mehtäläinen

Toi kuulostaa kyllä tosi raskaalta tapaukselta.....hyvä kun jaksat, mä en kattelis. Mut mistä löytäis vähemmän pinnallisen naisen, täytyy varmaan lähtee pohjoseen?

• omg omg+

Tanssii baarissa kuin sinkku?....Siis esittää itseään ja ehkä hinkkaa itseään miheen tanssin aikana?---

• r6u7645t

läski akka jotka istuu koneella ja ramppaa tupakilla ja kiskoo kaljaa aikansakuluksi
      ei kiitos!

• roti kaikella

Lihottaa itseään kuin karhu talvea varten vaikka lapsi on jo saatu ja elettäisiin jääkaudella. Ikävä kyllä laardireidet eivät ole hot mielestäni. Siis nyt painaa sen vähän alle 70 kg ja turpoamisella ei rajoja näy. Taidan kanssa vetää elopainoa 20 kg kaljalla ja ollaan sit samikset.

• ...

Vaimosi taitaa olla aika alamittainen?

• giyjj

Joo on pinnallinen, mut myös empaattinen ja matemaattisesti tosi lahjakas, harvoin löytää naista jonka kanssa voi keskustella arkkitehtuurista, historiasta ja sijoittamisesta. Se siinä onkin ristiriitaista että nainen joka sijoittaa rahansa äärimmäisen taitavasti ei maksa laskujaan, menee hermo kun tulee jotain perintäkirjeistä, ja muijaa ei haittaa ollenkaan, sanoo vaan "oho" ja maksaa jokun 20e ylimäärästä 20e laskusta. Oli taas hienoa tulla kotiin kun hän oli tilannut meille jotkut sekunda tabletit.. 2kpl joita kumpikaan ei oikeasti tarvi. Yritä siinä sitten sanoa "mitä vittua" kun toinen vaihteeks silmät kyynelissä selittää että halusi vaan yllättää...

Joku valitti läskistyvästä naisesta, no meillä ongelma mennyt niin että nainen saanut synnytyksen jälkeen pakkomielteen treenata, käy salilla, juoksee ja saarnaa jo mullekin mitä pitäisi syödä. Eipä oo enää leffailtoja ollut. Paras oli kun heitti hiilarit roskikseen ei sitten tullut mieleen että _minä_ voisin syödä niitä..

• Vaari jo itsekin53we

Uusimmassa Seura lehdessä silmiä avaa juttu isovanhemmasta/ Ukista joka otti lapsenlapsen mukaan ja muutti pois kotoa. Asia josta ei pahemmin puhuta. Isyyden seuraava vaiheko?

• Kadonneet ominaisuud

Oletpa negatiivinen.
      Mikä ENITEN potuttaa vaimossa?

On siis lähdettävä siitä, että vaimossa on liuta potuttavia ominaisuuksia, jotka voidaan panna paremmuus (?) järjestykseen?

Mitähän sinä tarkoitat rehellisyydellä?
      Kerropa rehellisesti, milloin olet HYVÄKSYNYT rouvan vaimoksesi? Oliko hänellä silloin hyväksyttäviä ominaisuuksia? Kerropa rehellisesti, mitä ne olivat.

• Tosi_isä

"Kerropa rehellisesti, milloin olet HYVÄKSYNYT rouvan vaimoksesi? "

Joskus nuorena kännissä.

"Oliko hänellä silloin hyväksyttäviä ominaisuuksia? "

Tuli oltua sen verran tuiterissa, että en muista.

"Kerropa rehellisesti, mitä ne olivat."

Tais tarjota bissen, veikkaisin.

• vähäharmittaa

Ohuesti joskus harmittaa se, että on pitänyt luukut kiinni jo kolmatta vuotta.

• heinähäkki

kumpi patja on parempi maata, heinähäkki (lihava) vai rankaläjä (laiha ) .?

• onneton olen

Tämä ketju on aivan ihana siksi, että ihmiset puhuvat kerrankin rehellisesti mikä kaikki ärsyttää. Olen yrittänyt joskus usuttaa miestäni, että anna nyt tulla iiiiiihan kaikki mitä mättää?! Ei. Puhumatta paras..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      142
      4505
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      93
      2149
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      2071
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      77
      1918
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      142
      1542
    6. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1532
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      104
      1395
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      75
      1326
    9. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      101
      1307
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      120
      1109
    Aihe