Joo, tota elikkäs se tunne on sellanen siinä peräaukon suulla/lähiseudulla ikään kuin levoton, ehkä vähän kirvelevä, kutinaa, ihan sellainen outo... ja mä nyt oon miettiny et mikä mulle on tullu.
Oon 18-vuotias, tyttö, kärsin myös ärtyneen suolenoireyhtymästä joka aiheuttaa mulle lukuisia oireita.
Oon nyt koittanu sit parantaa ruokavalioo vähän tuossa ja välttää eilen istumista, mä istun myös päivässä aika paljon.. Mut en jaksa pidempään vältellä koska onhan tässä pystyttävä normaalisti elämään ja emmä nyt usko et tää ihan istumisestakaan kyseinen vaiva ois tullu, koska joskus liika istuminen aiheutti mulle jotain "peräsuolen kramppeja" ? eli tuli äkkiä sellanen tuikkaava kivulias vihlasu tuonne peräsuoleen ja nyt ei oo kyl ollu kyllä kun kerran sellanen tässä näin, mut sit se rauhottu kun vähensin istumista..
Niin tää ongelma on nyt aiheuttanu mun mielestä vähän pierujen karkailua... eli en pysty pidättämään niitä kuin ennen :( tai siltä musta tuntuu. Mistä tää voi johtua???? Mua pelottaa, et mulla on menny joku pidätyskyky. Uloste kyllä pysyy sisällä, mut miks sit pierut ei..
Millään en oo koskaan peräaukkoo tai suolta sen kummemmin ronkkinu! EN oo harrastanu anaaliseksiä, en tunkenu mitään ylimäärästä koskaan sinne sisään, en ees sormea... ainoastaan ulospäin tullut sieltä tavaraa...
Peräaukon outo tunne?
mahavammainen
1
758
Vastaukset
- mahavammainen
Ainut mitä tein niin sheivasin peräaukon tuntuman jos ne karvat päässy siellä jotenki ärsyttämään, sillon jouduin vähän takapuolta venyttelemään mut ei kai tuollasen pitäs nyt pidätysvaivoja aiheuttaa kun mitään sinne sisälle oo kuitenkaan sullottu...
Ja välillä pierut poistuu myös pimpin kautta... ilmaa karkaa tahattomasti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481