Hammshoitoon pitää jonottaa ensin kuukausia että saa edes ajan kuukausien päähän. Tämä tuskin on ainut missä on säästetty. Mistä ihmeestä sitä rahaa oikein voi löytyä kaiken maailman pakolaisten vastaanottamiseen, kun edes tämmöisä perusasioita ei saada kuntoon. Vai näiden uusien tulokkaiden hoitaminenko se vei yllättäen kaikki resurssit.
Hammashoitoon kuukausien jono
8
234
Vastaukset
- Kaikille rikastusta
-Viherpiiperöt tarvitsivat hyysättäviä
-Kommarit haluavat romuttaa Suomen
-Mamubisnes sai raaka-ainelähteen eli perheet, suku ja kaverit seuraavat perässä.
-Maanviljelijät kaipasivat halpoja kesätyöläisiä
-Yrittäjät halusivat firmohinsa yhteiskunnan maksamia työntekijöitä
Kaikki saivat mitä tilasivat. Ja verokarhu hioo jo kynsiään!- Anonyymi
Kannattaako joka asiasta hammasta Purra?
- Anonyymi
Rahat menee kaikkeen muuhun kuin tarpeeseen - eli ulkomaillehan se suunta on ollut.
- Anonyymi
Ja miksi ei ole enää ketään siinä aulan neuvonnassa, tai vastaanottotiski onkaan? Olen pariinkin kertaan käynyt siinä turhaan kääntymässä, aikeissa varata aika hammaslääkärin tarkastukseen.
Edellinen käynti oli lähes 4 vuotta sitten, eikä silloinkaan hammaslääkärillä, vaan suuhygienistillä. Sitten alkoi se corona-vöyhästely, ja ajattelin, että siihen hysteeriseen sirkukseen en sekaannu, ennen kuin maalaisjärki palaa maailmaan.
Mutta siis ei pääse enää aikaa varaamaan sieltä paikan päältä.- Anonyymi
Eihän sitä Enskaankaan pääse enää ilman ajanvarausta.
- Anonyymi
Eikös heillä ole joku palveluseteli systeemi.Jos ei ole aikoja,niin antavat palvelusetelin pyydettäessä,niin saa mennä yksityiselle.Näin olen kuullut.
- Anonyymi
Se yksityisellä käyminen vain maksaa aivan järkyttävän paljon, kun palveluseteli ei paljoa kata kuluja.
- Anonyymi
Yksityiselle pääsee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006