Ehdotuksena suomen koulutusjärjestelmään uudistus jossa ÄO testi tulee pakolliseksi korkeampia koulutuksia haluaville.
Perustelut.Suomi voi todella huonosti ja syynä on se että ns"korkeampi koulutus" takaa korkeamman aseman yhteiskunnassa mutta korkeampi koulutus ei takaa sitä että olisi ÄLYKKÄÄMPI kuin matalamman koulutuksen saanut.Siitä johtuu suomen kaikki tämänhetkiset ongelmat jos tehdään nyt oikeita päätöksiä voi olla että suomi on taas parinkymmenen vuoden kuluttua hyvinvointivaltio ellei tämä nykyinen järjetön hallitus ole sitä lopullisesti jo pilannut.
Nyt vaadittavat toimenpiteet.
-Koulutusjärjestelmän uudistus
-Nykyinen hallitus uusiksi kaikki siellä istuvat alle 130 ÄO:n omaavat alempi arvoisiin tehtäviin.Kaikille yli 130 yliopiston A-todistus alle 130 B todistus jolla ei voi toimia päättävissä elimissä.
-Eduskunnan palkkiot alemmas aina kun kansalle tulee palkanalennus tulee myös eduskunnalle.
-Urheilijoiden palkat alemmas.
-Pakollinen äänestys uusia äänestys keinoja käyttöön .En ole ainakaan kuullut tälläisestä mutta yksi voisi olla äänestäminen pankkitunnuksilla internetissä.
-Panostetaan suomalaisiin yrityksiin ja pidetään ne kaikin keinoin suomessa.
-Ei enää yhtään uutta maahanmuuttajaa.(ei ole rasistinen mielipide ei ole mitään maahanmuuttajia vastaan henkilökohtaisesti vaan suomen talouden kannalta)
-Asuntojen jatkuvan rakentamisen loppu valtion ja kunnan tasolla.Kohta käy nimittäin niin että asuntoja löytyy mutta ei asukkaita kun ei ole töitä.
Avoin kirje koko suomelle
3
92
Vastaukset
- puuttu vain
Luotettava testi. Sitä ei ole.
- make93939393
Jos katsotaan tämän hetken yliopiston pääsy vaatimuksia nuo nykyajan ÄO testitkin ovat parempia.
Tietokilpailun voittaja???!!
Aikaisempi koulutus??!!
Kumpikaan näistä ei kerro älykkyydestä mitään.Kyse on vain opetellusta tiedosta ja kiinnostuksesta.
Ihminen on joko älykäs tai ei ole sitä ei mikään koulutus muuta.Vähemmän älykäskin selviytyy yliopistosta nyky mittapuilla.Avatkaapas tv seuraavan kerran kun tulee eduskunan istunto kuunnelkaa niitä puheita onko ne todellakin teidän mielestänne älykkäitä?Ei ole kyse siitä etteikö kuulija ymmärrä vaan siitä että eivät vastaa kysymyksiin.Opetetaanko yliopistossa unohtamaan maalaisjärki ja korvaamaan se "hienoilla" sanoilla aihetta kierrellen? Seurasin erästä istuntoa jossa varsin korkea arvoiselle naiselle esitettiin kysymys 3 kertaa ja kertaakaan hän ei vastannut siihen vaan puhui aiheen vierestä.
Keskustelu olisi voinut mennä näin.
Arvoisa xxx haluaisimme tietää mitä kellonaika on?
xxx:Niin kellohan on suomalaisille tärkeä ja yleensä se siaitsee vasemmassa ranteessa.
Niin olisin vaan tiedustellut että mitä se kellonaika on?
xxx:kellohan on yleensä ajan mittari ja näin kiireisessä suomessa välttämätön apuväline.
Kerro nyt herranjumala mitä se kellonaika on?
xxx:Köh..niin tuota minulla on tälläinen nahkahihnainen perintökello ja jos ulkoistamme kaiken niin jokaisella on oma kello ja ensikuun 15 päivä selviää mitä kello nyt on.
Älykkäiden ihmisten keskustelua? - Copy-paste
On paljon yksinkertaisempikin tapa: irrotetaan yliopistojen ja korkeakoulujen rahoitus niiden tutkintotavoitteista ja palataan aidosti akateemisiin tutkintovaatimuksiin ja tieteellisen metodin hallinnan vaatimukseen. Akateeminen maailma on tuottanut viimeisen parinkymmenen vuoden aikana jumalattoman määrän bulkkia, koska kaikki kumartavat rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868