Mitenkähän tän pillin saa toimimaan oikein?
Miten olette pillittäneet? Millaista sarjaa? Kuinka pitkään?
Miten hanhipilliä...
2
714
Vastaukset
- tapsa
Hanhipilli on verraton kaveri metsähanhelle. Tosin se puhallustekniikka on vaikea oppia. Itse puhallan kädet pillin edessä, joilla säädän äänen laatua. kolmitavuinen puhallus on hyvä ja kiljumaan ei pilliä saa päästää.
esim.
ka-kang-kang on se metsähanhen yleinen ääni ja siihen sekaan sitten lisää yksittäistä ääntä, jotta kuulostaa parvelta. Tosin olen huomannu, että pilleissä on valtavia eroja, ja hyvä pilli antaa sellaisen matalan kantavan äänen.
Itse olen ampunut pillini avulla kymmenen hanhea.
Ja sitten eiku harjoittelemaan. - PÖPÖlÖ
TUGNE SE PILLI POIKITTAIN PERSEESEEN JA PIERASE.
KYLLÄ RUPEAA HANHIA NÄKYMÄÄN SAATANA!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126