Miten mies saa ison orgasmin?

tuplatälli :)

Miten saatte isoimman orgasmin? ite kun hieron terskaa ja peniksen vartta (eli tyydytän itseäni kahdella kädellä) saan orgasmista vahvemman ja se kestää hieman pidempään kun vapautan toisen käteni terskasta juuri sillä hetkellä kun purkaudun. Joskus kestän sen että hieron terskaani koko orgasmin ajan mutta se tulee yleensä yliherkäksi. Tiiättekö miten mies voi saada valtavan orgasmin, tai monta peräkkäin?

22

15841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piitkä euforia näin

      Itsellä ollut aivan uskomattomia kokemuksia, kun naiseni laukeamiseeni johtaneen suihinoton perään, n. puoli minuuttia laukeamisesta, todella herkin huulin hyväilee terskalta ja alempaakin, pikku imaisuin, orgasmin tai ainakin purkautumisen tunne jatkuu vain.. tuolla tekniikalla kiemurtelin ainakin vartin, todella herkässä tilassa, kuulemma spermaa tuli lisää joka imaisulla ja kieltämättä siltä se tuntuikin, kuin olisi nainen pillillä imenyt spermaa sisältäni, jotain aivan uskomatonta. Naiseni näytti minulle ihan uuden maailman, jota en itsestäni tiennyt olevan.

      Tuohon tilaan pääsystä voisi jopa maksaa, vaikken maksullisten palveluita ikinä käyttäisikään, jos joku nirvana on olemassa, tuo on hyvin lähellä sitä seksuaalisella tasolla, puhdasta nautintoa ja ääretön kiitollisuuden tila antajaa kohtaan.

      Olin aina kuvitellut etten kestäisi imuttelua heti perään, mutta kun sen teki todella hellästi, sen kesti, pääsi yliherkästä olosta "yli" ja koin jotain todella herkistävää. Olen myöhemmin päässyt samaan euforiaan jatkamalla hidasta liikettä naiseni pilluun lauettuani. Tottahan silloin puuttuu ne imaisut, mutta toisaalta jos nainen puristaa lihaksillaan kun kalu liukuu ulospäin ja liikkuu oikein hitaasti nautiskellen, yllättävän imevä ja herkkä tunne siitäkin tulee. Melkein tajunnan räjäyttävää, kun vain uskaltaa mennä alkuherkkyyden "ohi", kuin kipinöintiä munissa ja laajempi tunne kuin perus laukeamisessa, parasta siinä on ettei tunne lopu kuten lauetessa tapahtuu hyvin nopeasti. Ehdottomasti tavoittelemisen arvoista.

      Joskus jopa omalla kädellä liukasta tattia hyväillen heti naimisen päätteeksi olen jotain samankaltaista saavuttanut. Vaatii kuitenkin todella liukkaan kalun siinä vaiheessa, että sen kestää.

      Ajoitus on tärkeää, ihan heti ei kärsi kiusailla herkistyneitä paikkoja ja taas jos liian pitkään odottaa, tunne menee ohi, eikä herkistynyttä tilaa enää saavutakaan.

      Kannattaa kokeilla, nimittäin meinaa varpaistakin kynnet irrota niistä fiiliksistä. Sama toiminee naiseenkin klitalle, mutta ajoitus ehkä vieläkin tärkeämpää, se kun on herkempi peli vielä kuin miehen terska ja vaatii naiselta lujaa luottamusta antaa toisen jatkaa hyväilyä hellästi tai edes jättää sormi vakoon..

      • im6un5ybterw

        Pitänee kokeilla, vaikka epäilen kyllä, että minulla on niin herkkä terska, ettei onnistu... Mulla näet menee jo eka kerralla niin herkäksi jo ensimmäisestä spermaruiskahduksesta, et jopa viimeisten tippojen ruiskiminen tuntuu joskus epämiellyttävältä....


    • A. Naali

      Kovin orkku on eturauhasorkku. Rakentelin kerran kahdesta dildon moottorista emännälle sellaisen megavärisyttimen. Sen erinopeuksiset moottorit kiinni toisissaan saa aikaan voimakasta aaltoilevaa tärinää. Kun sen painaa G-pisteeseen, niin hän on aina lauennun nopeasti ja välillä ei pysty pidättelemään vitrsaa. No, kerran kun oltiin sänkyhommissa ja hän hieroi sillä itseään, niin hän yhtäkkiä alkoi kiusoittelemaan mua sillä ja hivutteli sitä mun anaalia kohti. Vastustelin tietysti aikani mutta sinne se sitten vain kivun kera livahti. En ollut koskaan ennen kokenut mitään eturauhasen hyväilyjä, niin sen kyllä tunsi kun se vehje oli oikeassa paikassa. Viitisen minuuttia meni niin sitten alkoi tuntua oudon kevyeltä ja ontolta tuolla alhaalla sisällä. Ja sellainen lievästi orkun alkua muistuttava tunne oli kokoajan päällä. Sitä kesti jonkun aikaa ja vähitellen se sitten voimistui. Ja sitten alkoi nopea voimistuminen. Murisin kuin sonni kun sain elämäni ekan eturauhasorgasmin. Se oli tyyliin 10x perusorkku. Emäntä piti vehjettä vielä siellä ja vähänajan päästä alkoi taas sama tunne ja päättyi massiiviseen orkkuun. Oisko ollu 4. tai 5. kerta kun sitten mällit lensi. Kyllä se about puolentunnin-tunnin mittainen sessio veti ihan veltoksi. Jos ei anaalin kautta duunailu pelota niin suosittelen. Se on jotain ihan muuta kuin perusorkku.

      • ......

        Jo on tyhmiä juttuja


      • Heppi Kevonen
        ...... kirjoitti:

        Jo on tyhmiä juttuja

        Jo on surkeita idootteja netissä, kuten sinä. Amisporukka on saanut huonon maineen juuri kaltaistesi pienimunaisten vinkujien takia.


    • jhy4gtrweds

      Ainakin seuraavat tuottavat minulle yleensä voimakkaamman orgasmin kuin yhdyntä tai runkkaaminen:

      - nainen ottaa suuhun ja kiihottaa samalla eturauhasta

      - suihkulla kovalla paineella vettä terskan alaosaan

    • mie vaan ihmettelen

      Aina joskus, saa mies "palkintona" seuraavanlaisen session.
      Isojen öljyttyjen rintojeni väliin;naida.
      Jortikka saa suukkoja ja imutusta siinä jos jää kurkkimaan liian pitkään rintojeni kolosta!
      Eli mies päättää koska haluaa lisää, extra toimintaa tissipanoihin. Samaan aikaan minun kätöset liikkuu hänen haaruksissaan, palleja hyväillen sekä välilihaa. Kynnet kulkee välillä pakaroilla,alaselällä ja reisillä, rikkomatta ihoa!
      Tietyssä vaiheessa otan Sultanin sormieni suojaksi,ja kastan sormeni Cheridal öljyyn.
      Siinä vaiheessa viimeistään on siirryttävä sänkyyn ja poskihoitoon kun sormeni työntyvät anaalin puolelle; hieromaan eturauhasta.
      Sängyssä on hyvä olla, sillä kyllä siinä polvet notkahtaa isommaltakin mieheltä. Ihan varoitukseksi kokeilijoille.
      Ja spermaa tulee ja tulee ja...: laavavirtana, usein mulla kasvot ja hiukset on hyvin "rasvatut"! Sängyn lisäksi,jossa on sänkysuoja!
      Mies on kyllä täysin puhki/poikki väsähtänyt ja nukkuu pian sen jälkeen.
      Märällä frotee pyyhkeellä usein hoitelen suuremmat "rasvat" hänestä ja jätän nukkumaan,kun lähden itse suihkuun pesulle.
      Siellä jo nukkuu varmaan yöuntaan! No käy suihkussa sit kun jaksaa,vaikka aamulla. Tyytyväinen on varmaan silti!
      Ps. Minä sain hoidon jo aikaisemmin ja olen myös tyytyväinen! Ötyä,kaikille! Kuten J.Jurkka sanois.

      • feiketi feik

        Olet ilmeisesti melko lihava mies, kun ihan isot rinnatkin löytyy... Millanen masu?


      • feiketi feik kirjoitti:

        Olet ilmeisesti melko lihava mies, kun ihan isot rinnatkin löytyy... Millanen masu?

        feiketi feik, sulla on iso aukko tiedoissas ja kokekemuksessa samoin.
        Anaalihierontaa on harjoittaneet jo vuosia ainakin monet terveydenhoitohenkilökuntaan kuuluvat ammattilaiset.
        Ollut vähän kuin sisäpiiri juttuja! Kansan homofobian takia,varmaan.
        Urologit vois oikeastaan antaa näille "homofobiaa" sairastaville miehille ihan aitoa valistusta; anatomiasta fysiikast sekä kemiasta! Siis mikä vaikuttaa mihinkin!
        Kun joku sit hoitais vielä tän "henkisen puolen" näille miehille, ja nyt en tarkoita pappia.
        Eikä feiketi feik ole koskaan seurustellut myöskään;"neiti oikean" tai "neiti vasemman" kanssa!
        Aivothan siitä miehellä surkastuis,niin saastaista leikkiä harjoittaessa....vai miten se nyt olikaan?


    • Sormi pyllyyn

      Parhaan orkun olen antanut miehelle juuri anaalihieronnalla. Samalla kun otan suihin, laitan sormeni hänen anaaliinsa. Nykyinen miesystäväni, on aivan extaasissa saamastaan hoidosta ja minä antamisesta. On aivan upeata katsoa miestä, joka saa niin mahtavia orkkuja peräjälkeen.

      Naiset opetelkaa se ja miehet, antakaa meidän tehdä se ;)

      • u5ybvg4tcfdw

        Tekeekö miesystäväsi sinulle samaa?


    • orkku näin.

      Parhaan ja voimakkaimman orkun saan, kun hieron runkatessa siittimen vartta 1 cm terskan reunan takaa pyörittävin liikkein. Kun tunnen orkun alkavan, jännitän siittimen lihaksia, jolloin orkku voimistuu entisestään. Seuraa muutamia sekunteja kestävä siittimen lihaksen supistus, jolloin nautinto kohoaa äärimmilleen. Sitten lihas alkaa supistella, vieden sananmukaisesti jalat alta. Tänä aikana puristan kevyesti siittimen vartta neljällä sormella. Orkku kestää ja kestää, kunnes sydän hakaten ja hengästyneenä puristan viimeiset spermat ulos siittimestä. Olo on kuin hyvän juoksulenkin ja saunan jälkeen.

    • hot45

      Koittakaa ottaa vehkeen varresta kiinni ja ja kovaa kun ootte tulossa.Orkku viivästyy ja pitkittyy, tuntuu ihan hiton hyvältä. Ja matka jatkuu.. Seisokki pysyy.

    • Sormi pyllyyn

      Sormi pyllyyn vastaa u5ybvg4tcfdw:lle.

      Kyllä miesystäväni tekee ;)

    • ukko yli 40

      Oon samoilla linjoilla hot 45:n kanssa. Kunnon puristus vehkeen varresta pitkittää orkkua ja niitä voi saada sen jälkeen vaikka kuinka monta. Ihan vaan vinkkinä ainakin omalta osalta toimii tällanen, ennen orkkua puristaa taas vehkeen varresta pitkään ja kovaa. Vastaa normi orkkua ja näin voi tehdä kerta toisen jälkeen ja tuntuu ihan yhtä hyvältä.

    • Ei seisaaltaan

      Nainnin lopussa hetki ennen laukeamista kalu rakkaan suuhun ja sormikäsittelyyn niin maailman parhaat orkut. Seisaaltaan siinä jalat pettää ja taju lähtee, Hän osaa hoidella minun värkkiäni kuin omaansa. Minä hoitelen hänet aina ennen yhdyntää vähintään kerran sullani ja sormillani niin hän saa rakastellessa orkun tai pari ja jos ei niin sitten lisää sormi- ja suuhoitoa rakastelun jälkeen jos niin haluaa ja joskus vaikkei haluaisikaan. Onhan se runkkaaminenkin parempaa kuin huono nainti, muttei siitä mitään multiorkkua saa.

    • 5 vuoden kokemus

      Tiedän.Itellä on masturbointi laitteita ja pari vibraa,joista toinen pyllyyn ja toinen masturbaattoriin,tarvitaan lisäksi liukastusainetta.Sen lisäksi on youtubesta kotimaisien nais laulajien videoita,joiden tahdissa saan ja saatte valtavan ihania orgasmeja.

    • Euru

      Isoa kynttilää anukseen työnnellen samalla kun naisen vetää munista alaspäin ja ottaa suihin

    • Aamukäsi

      Kunnon kullin runkkausta ja pallien hierontaa... Välillä sormi eksyy reikää hieromaan. Mikä sen parempaa, spermat roiskuu melko pian.

    • Hjuumormies

      Miulle riittää ko luen tän viestiketjun. ;D

    • Anonyymi

      En meinaa saada orkasmia

      • F4ntasy0fAllium

        Käytätkö sipulia päivittäin? Se voisi olla avuksi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe