silti tunnut. Jotenkin uskomaton tämä tilanne. Kaipuu sinun luo kalvaa sisintä alinomaa. Ihan kuin joku voima ottaisi minusta vallan ja jäytäisi sisintäni käsinkosketeltavalla tavalla, mutta silti määrittelemättömästi, kokonaisvaltaisesti. Sinä oikeasti olet vallannut sydämeni ja sieluni. Järki on jo irtautunut tästä asiasta. Ei tätä järjellä edes pystyisi selittämään. Ei tämä hellitä ilman sinua. Minulla on ikävä sinua. Lopunikäinen kaipuu sinun luo. Kunpa olisit suonut minulle edes sen mahdollisuuden keskustella asiasta.
En näe, en kuule sinusta
22
1516
Vastaukset
- raastava ikävä
näin on käynyt minullekkin erästä naista kohtaan.raastaa..
- kaipailija n.
Kirjoititko naiselle?
- raastava ikävä
aloituksesta ei selviä sukupuoli,mut naista ikävöin ihan hitosti..hänen ikävöinneistään en tosin tiedä mitään..kunhan unelmoin hänestä.
- mennyttä
raastava ikävä kirjoitti:
aloituksesta ei selviä sukupuoli,mut naista ikävöin ihan hitosti..hänen ikävöinneistään en tosin tiedä mitään..kunhan unelmoin hänestä.
Kuka sitä jaksaa vuodesta toiseen, ilman minkäänlaista edistystä seilata paikasta toiseen. Aikaa olisi kyllä ollut useampikin vuosi.
- "ikävöivä nainen "
Hei raastava ikävä ! Mikset kerro hänelle jota ikävöit? Voisit vaikka yllättyä iloisesti.. Minäkin ikävöin todella yhtä miestä ja en oo ihan varma kaipaako hän minua, mut näen hänet ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa :)
- kaipailija n
Kerro vähän tarkemmin ketä kaipaat tai mistä? Samanlaisia tunteita erästä miestä kohtaan...ikävä raastaa aikas pahasti.
- pakko tietää
"ikävöivä nainen " kirjoitti:
Hei raastava ikävä ! Mikset kerro hänelle jota ikävöit? Voisit vaikka yllättyä iloisesti.. Minäkin ikävöin todella yhtä miestä ja en oo ihan varma kaipaako hän minua, mut näen hänet ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa :)
kuinka kaukana on hama tulevaisuus?? päiviä,viikkoja,kuukausia..?
- missä mennään
kaipailija n kirjoitti:
Kerro vähän tarkemmin ketä kaipaat tai mistä? Samanlaisia tunteita erästä miestä kohtaan...ikävä raastaa aikas pahasti.
kerro sinä paikkakuntasi eka kirjain niin minä kerron omastani toisen,katsotaan natsaako..
- "ikävöivä nainen"
pakko tietää kirjoitti:
kuinka kaukana on hama tulevaisuus?? päiviä,viikkoja,kuukausia..?
Pakko tietäälle ,et hamassa tulevaisuudessa tarkoitan n. 2 kuukautta, mut tällä hetkellä se tuntuu ikuisuudelta ...
- Sydämessä
Hyvää yötä hänelle.
Tänään olisin sinua tarvinnut enemmän kuin arvaatkaan.- kolmesäettä
Vain pimeässä näkyvät tähdet
vain hiljaisuudessa
kuuluu laulu
Maaria Leinonen
Kenellehän on tarkoitettu?Jotenkin tutun kuuloista tekstiä..
- järjenääni
mikäpä täällä ei kuulostaisi tutulle kun vaan niin kuvittelee
- Nainen48v
Kuunnelkaas Passenger: Let her go..
- jjhhhhh
Miten kävi? Oletko varma et ei soisi juttelua ehkä myöhemmin??
- a**<3
itsekin kaipaan rakastamaani miestä suuresti
- Sydämessä
Hän....tänäänkin. En tiedä mitä ajattelet, mutta tiedän mitä tunnet. Minua sattuu, mutta silti saat kaiken sympatiani. Jotenkin vain ymmärrän sinua. Näen tämän tilanteen tavallaan ulkopuolisin silmin, vaikka elän tässä mitä suuremmassa määrin itsekin. Hyvää yötä.
Naiselle vai miehelle?
- ....
Mistä tiedät toisen tunteet? Kuulostat tutulta...
- yli hilseen ...
.... kirjoitti:
Mistä tiedät toisen tunteet? Kuulostat tutulta...
Ap:lle. Ei rakkaus ole asia mistä voidaan sopia ( keskustella). Sitä joko rakastaa tai sitten ei. Jos toinen ei tunne rakkautta sinua kohtaan niin mitä ihmeen keskusteltavaa siinä on ??
Miksi toisen pitäisi antaa sinulle mahdollisuus ?? siis kuinka ?? Meinaatko että rakkaus on kompromissi asia ??
Jos hän rakastaa jotain toista niin hänen pitäisi antaa sinulle ensin mahdollisuus... jankkaan tätä koska menee nyt yli hilseen... Ymmärrätkö itsekkään mitä kirjoitat ???
- JEE-___
Sulla vaan menee yli hilseen. Ymmärrä nyt että olet jo mennyt itse yli hilseen. Välillä mietin että miksi se sua rakastaa. Onneksi kuitenkin pääsi sinusta irti. Ajattelen vain miten pahalta sunsta vielä tulee tuntumaan. JEE
- Hilseenhilseenhil...
Kakis viimeistä viestiä saa jostain syystä pääni kutiamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854