Kehuja välillä amis opiskelijoille

Olemme ilahtuneita siitä miten ystävällisiä ja huomaavaisia opiskelijoita on nyt naapureina asumassa eli ei ole valittamista, joten varmaan asiasta on heti koulun alkaessa informoitu miten pitää asua, jopa tupakantumpit ei ole pitkin tietä ja ympäristöä todella näin hyvä huomata asia .Hyvää jatkoa Teille Rauhalan asuntolan asukkaat. MK

7

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paavo Nurni

Ootahan kun alakavat naemaan, niin kortonkeja roikkuu joka oksalla. Muistan omasta opiskeluajoista kun luljin 200 metrin päässä olevassa tyttöjen asuntolassa niin oli talaven aikana käytettyjä varmuusvälineitä kolomatta sataa kappaletta. pitkin pensasaitaa. Kylän mummo kysyi että onko ketunmetsästys alakanu kun on lippusiima viritetty aitaan.

• Joku niistä sitten oli rikkoutunut ja siten joku sai emännän itselleen ja olisi saanut rikkoutua hieman enenmänkin niin ei olisi oppilaitosta tarvinnut purkaa.

• amis popittaja

Onkos siinä russakkalinnassa enää yhtään asukastakaan. Tai sitten asukit on imeneet liikaa torjunta-aineita nokkaasa tai löytäneet jonkun uuden sienilaadun mitä mutustella.

• Anonyymi

pimpa

• Anonyymi

Olen pannut amispoikia 🤠

• Anonyymi

Paljaalla varmaankin?🤔

• Anonyymi

Pussikaljaa ja subbari bemarissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6181
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      18
      3336
    3. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      517
      2746
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      32
      1891
    5. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      58
      1773
    6. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      26
      1475
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      31
      1371
    8. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1239
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1231
    10. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      11
      1073
    Aihe