Islanninhevostalli Fagur? NOPEITA VASTAUKSIA

Shetgirl

Millaisia kokemuksia? Onko kiva paikka, ja onko kivat hepat? Ollaan kaverin kanssa lähdössä Issikka vaellukselle, mutta tallista ei olla viel varmoja.. Minkälaisia muita issikka talleja tiedätte? Minne ei kannata mennä? Toivoisin että olisi täällä Helsinki vantaa - espoo alueilla? Ei haittaa jos on vähän kaukana, mutta ei paljon! Kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen!

6

1212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papanapa

heippa !
      olen ratsastanut kyseisellä tallilla kaksi vuotta ! ilmapiiri on tosi kiva,kaikki puhuu kaikille ja tuntemattomiakin moikataan reippaasti.
      hepat on kivoja,persoonia on laidasta laitaan,niin sullekkin löytyy kyllä oma lemppari;).maastot on tosi monipuoliset, on peltoa ja umpimetsää..
      suosittelen faguria jos haluat maastoissa käydä mutta tunneilla et niinkään mielestäni kehity...jos tähtäät esim. koulu- tai esteratsastukseen;)

• Heppahyllu

Ihanat hepat, ihanat maastot, ihana talliporukka. Ainoa miinus on se, että puhelimeen _ei vastata_ .

• Issigga

Fagur on tosi hyvä talli varsinkin aloittelijoille. Siellä on todella kilttejä hevosia eikä ollenkaan säikkyjä. Suosittelee fagurin vaelluksia koska ne hevoset on tottunut kävelemään metsässä ja pellolla joita siellä on iso alue. Fagur on yksi luotettavimmista islanninhevostalleista.

• Fagurinratsastajatar

Fagur on kyllä ihan paras!

• Tätiratsastaja

Olen aikuisratsastaja ja tykkään maastoilla. Fagur on mielestäni hyvä paikka, jossa hinta ja laatu ovat todella hyvässä suhteessa. Kaikki hevoset, joilla olen ratsastanut ovat olleet maastovarmoja ja miellyttäviä. Myös henkilökunta on mukavaa ja heidän kanssaan on helppo asioida.

• Anonyymi

Hieman myöhässä kirjoittelen :D Faguria voin lämpimästi suositella! Todella ihanat hevoset ja maastot on mitä kauneimmat! Opettajat mukavia ja ymmärtäväisiä. Omistajaa en ole tavannut mutta vaikuttaa hänkin kivalta! Tallikaverit auttavat aina, hoitohevoseenkin on mahdollisuus. Itse alan kohta hoitamaan. Lemppareitani ovat esim Muska ja Grani. Kannattaa kokeilla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      273
      5132
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      53
      4271
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      93
      3629
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2729
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      20
      1949
    6. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1863
    7. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      115
      1754
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      98
      1501
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      71
      1095
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      146
      1073
    Aihe