Islanninhevostalli Fagur? NOPEITA VASTAUKSIA

Shetgirl

Millaisia kokemuksia? Onko kiva paikka, ja onko kivat hepat? Ollaan kaverin kanssa lähdössä Issikka vaellukselle, mutta tallista ei olla viel varmoja.. Minkälaisia muita issikka talleja tiedätte? Minne ei kannata mennä? Toivoisin että olisi täällä Helsinki vantaa - espoo alueilla? Ei haittaa jos on vähän kaukana, mutta ei paljon! Kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen!

6

1644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papanapa

heippa !
      olen ratsastanut kyseisellä tallilla kaksi vuotta ! ilmapiiri on tosi kiva,kaikki puhuu kaikille ja tuntemattomiakin moikataan reippaasti.
      hepat on kivoja,persoonia on laidasta laitaan,niin sullekkin löytyy kyllä oma lemppari;).maastot on tosi monipuoliset, on peltoa ja umpimetsää..
      suosittelen faguria jos haluat maastoissa käydä mutta tunneilla et niinkään mielestäni kehity...jos tähtäät esim. koulu- tai esteratsastukseen;)

• Heppahyllu

Ihanat hepat, ihanat maastot, ihana talliporukka. Ainoa miinus on se, että puhelimeen _ei vastata_ .

• Issigga

Fagur on tosi hyvä talli varsinkin aloittelijoille. Siellä on todella kilttejä hevosia eikä ollenkaan säikkyjä. Suosittelee fagurin vaelluksia koska ne hevoset on tottunut kävelemään metsässä ja pellolla joita siellä on iso alue. Fagur on yksi luotettavimmista islanninhevostalleista.

• Fagurinratsastajatar

Fagur on kyllä ihan paras!

• Tätiratsastaja

Olen aikuisratsastaja ja tykkään maastoilla. Fagur on mielestäni hyvä paikka, jossa hinta ja laatu ovat todella hyvässä suhteessa. Kaikki hevoset, joilla olen ratsastanut ovat olleet maastovarmoja ja miellyttäviä. Myös henkilökunta on mukavaa ja heidän kanssaan on helppo asioida.

• Anonyymi

Hieman myöhässä kirjoittelen :D Faguria voin lämpimästi suositella! Todella ihanat hevoset ja maastot on mitä kauneimmat! Opettajat mukavia ja ymmärtäväisiä. Omistajaa en ole tavannut mutta vaikuttaa hänkin kivalta! Tallikaverit auttavat aina, hoitohevoseenkin on mahdollisuus. Itse alan kohta hoitamaan. Lemppareitani ovat esim Muska ja Grani. Kannattaa kokeilla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3868
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1849
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1314
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1245
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1095
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      961
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      901
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      831
    9. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      831
    10. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      337
      825
    Aihe