Islanninhevostalli Fagur? NOPEITA VASTAUKSIA

Shetgirl

Millaisia kokemuksia? Onko kiva paikka, ja onko kivat hepat? Ollaan kaverin kanssa lähdössä Issikka vaellukselle, mutta tallista ei olla viel varmoja.. Minkälaisia muita issikka talleja tiedätte? Minne ei kannata mennä? Toivoisin että olisi täällä Helsinki vantaa - espoo alueilla? Ei haittaa jos on vähän kaukana, mutta ei paljon! Kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen!

6

1128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papanapa

heippa !
      olen ratsastanut kyseisellä tallilla kaksi vuotta ! ilmapiiri on tosi kiva,kaikki puhuu kaikille ja tuntemattomiakin moikataan reippaasti.
      hepat on kivoja,persoonia on laidasta laitaan,niin sullekkin löytyy kyllä oma lemppari;).maastot on tosi monipuoliset, on peltoa ja umpimetsää..
      suosittelen faguria jos haluat maastoissa käydä mutta tunneilla et niinkään mielestäni kehity...jos tähtäät esim. koulu- tai esteratsastukseen;)

• Heppahyllu

Ihanat hepat, ihanat maastot, ihana talliporukka. Ainoa miinus on se, että puhelimeen _ei vastata_ .

• Issigga

Fagur on tosi hyvä talli varsinkin aloittelijoille. Siellä on todella kilttejä hevosia eikä ollenkaan säikkyjä. Suosittelee fagurin vaelluksia koska ne hevoset on tottunut kävelemään metsässä ja pellolla joita siellä on iso alue. Fagur on yksi luotettavimmista islanninhevostalleista.

• Fagurinratsastajatar

Fagur on kyllä ihan paras!

• Tätiratsastaja

Olen aikuisratsastaja ja tykkään maastoilla. Fagur on mielestäni hyvä paikka, jossa hinta ja laatu ovat todella hyvässä suhteessa. Kaikki hevoset, joilla olen ratsastanut ovat olleet maastovarmoja ja miellyttäviä. Myös henkilökunta on mukavaa ja heidän kanssaan on helppo asioida.

• Anonyymi

Hieman myöhässä kirjoittelen :D Faguria voin lämpimästi suositella! Todella ihanat hevoset ja maastot on mitä kauneimmat! Opettajat mukavia ja ymmärtäväisiä. Omistajaa en ole tavannut mutta vaikuttaa hänkin kivalta! Tallikaverit auttavat aina, hoitohevoseenkin on mahdollisuus. Itse alan kohta hoitamaan. Lemppareitani ovat esim Muska ja Grani. Kannattaa kokeilla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe