SDP tunkeutuu Tampereelle

Tunkion kukoksi?

Tänään SDP on lähtenyt urakalla liikkeelle. Tampereen kaupungilla on kyseenalainen kunnia toimia alustana puolueen pyrkimyksille levittää ihmisvihamielistä politiikkaa maahamme.

Eräs vierailevista "tähdistä" on valtiomme varattomuusministeri, Jutta Urpilainen. Ehkä hän tällä tavoi tuudittautuu ruususen uneen vierailemalla eräässä harvoista kaupungeista, jossa SDP itse asiassa onnistui lisäämään kannatustaan kuntavaaleissa 2012. Urpilainen on kuin kukko joka on nyt pystyttämässä tunkionsa Tampereen keskustaan. Tunkion itse muodostaa SDP:n muu eduskuntaryhmä ja tampereen asukkaat saavat löyhkän nenäänsä.

Muista siis kaasunaamari, jos tänään liikut Tampereen keskustassa,.

43

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paikalla oltiin

Tulipahan nähtyä osa tuosta "työväenliikkeen" :DDD superpäivästä. Ilmaus "super" muuten tarkoittaa "yläpuolella olevaa", joten se sinänsä sopii SDP:n perusajatteluun, että puolue olisi työväen yläpuolella.

Oikeudenmukaisessa maailmassa tietenkin täksi päiväksi olisi tullut kaatosade alkupäivän puheiden yms ajaksi. Sen sijaan aurinko paistoi lähes pilvettömältä taivaalta. Tulin paikalle juuri kun Urpilaisen puhe oli päättymässä. En kuullut hänen suustaan ainoatakaan järkevää sanaa, mutta toisaalta eipä liene kukaan muukaan viimeisen 38 vuoden aikana. Siten en varmaan menettänyt paljoa.

Urpilainen hyllyi eturiviin, jossa oli mm ex-pressa Halonen. On vaikea ehkä uskoa, mutta Halonen näyttää livenä vieläkin rumemmalta kuin valokuvissa. Täytyy sanoa, että hänellä on ilmeisesti maan parhaat valokuvaajat, kun ovat saaneet hänestä niinkin hyviä kuvia otettua. Luulenpa, että Stephen King ja H.P.Lovecraft saisivat ihan uudenlaista inspiraatiota kirjoihinsa jos näkisivät Halosen läheltä. Halonen irvisteli siellä eturivissä kuin mikäkin pellehermanni ja jos vähän klovnimaalia olisi saanut naamalle niin lopputulos olisi voinut olla siedettävämpi.

Pelleistä puheenollen: Seuraavaksi lavalle nousi kansanedustaja Lindtman pukeutuneina typerän näköisiin punaisiin housuihin. Lindtman kertoi puujalkavitsin ja lavalle tuli Jouni Backman ruutupaidassa, joka oli vähintään yhtä typerän näköinen kuin Lindtmanin housut tai Halosen kestoirvistys.

Puheen jälkeen kansanedustajat ryhtyivät jakamaan poliittisesti korrekteja "Suukkoja". Näitä suklaakuorisia kermanameja, joiden nimi aiemmin oli vähemmän poliittisesti korrekti suukko. Eräs nainen tuli tarjoamaan tuollaista pk-namia minulle. En tunnistanut häntä, mutta oli sen verran typerän oloinen, että oli luultavasti SDP:n rivikansanedustaja.

Päivi Lipponen ja Kumpula-Narri olivat itse asiassa livenä paremman näköisiä kuin kuvissa. Itse asiassa, jos he tulisivat kadulla vastaan enkä tietäisi keitä he ovat, olisi vaikea uskoa heidän olevan poliitikkoja, jotka aktiivisesti kurjistavat suomalaisen ihmisen elinoloja.

Lähdin melko pian pois, sillä pelkäsin, että jos viereisen kirjaston lehtilukusalin vessa olisi varattu, en enää löytäisi ajoissa sopivan hiljaista paikkaa, minne mennä yrjöämään ja siten purkamaan stressiä tuollaisen väen näkemisestä.

• toni.

täällä länsitorillakin näitä demareita oli yksi siinä heilutteli pankkiautomaatin vieressä ilmapalloa ja ajattelin jos menen pankkiautomaatille niin tuo nussii mun rahani ja lähettää ne kreikkaan joten en mennyt automaatille siinä

jakoivat ilmapalloja hernekeittoa ja kait siellä kahviakin oli

kunka voivat olla niin röyhkeitä että tulevat pilkkaamaan kusetettaviaan sitä en ymmärrä?

• Paikalla oltiin
        toni. kirjoitti:

täällä länsitorillakin näitä demareita oli yksi siinä heilutteli pankkiautomaatin vieressä ilmapalloa ja ajattelin jos menen pankkiautomaatille niin tuo nussii mun rahani ja lähettää ne kreikkaan joten en mennyt automaatille siinä

jakoivat ilmapalloja hernekeittoa ja kait siellä kahviakin oli

kunka voivat olla niin röyhkeitä että tulevat pilkkaamaan kusetettaviaan sitä en ymmärrä?

Demuilla taitaa olla käynnissä koko Tampereen invaasio. Olivat aamulla Tammelan torillakin rehellisten torimyyjien sekaan ujuttautuneena.

Luottavat kai siihen, että eivät erotu rehellisistä ihmisistä, jotka sinne torille olivat tulleet.

• Teretulemas!

Täytyy kummastella ihmisten passivisuutta ja suoranaista flegmaattisuutta. Urpilainen leikkaa suomalaisilta samaan aikaan kun miljardeja lapioidaan kreikkaan vaikka ennen vaaleja luvattiin ettei tuollaiseen suostuttaisi. Silti kansa katselee kylmän rauhallisena ihan kuin ei mitään olisi tapahtunut tai ihan kuin kukaan viitsisi välittää enää mistään?!

Miksei yhtään buuausta kuulunut yleisön joukosta? Miksi ei yhtään kananmunaa tai muuta teatterivihannesta lentänyt lavalle kun Urpilainen selitti ja valehteli? Miksi kukaan ei huutanut että lopeta nyt se p-a-s-k-a-n puhuminen siellä lavalla ja mene takaisin sinne alakouluun lässyttämään pienokaisille noita lapsellisia juttujasi!

Minä odotan Urpilaista kotikaupunkiini. Minä olen valmis. Minä olen harjoitellut tarkkusheittoja ja nopeus heittoja ystävieni kanssa kopittelemalla pesäpalloa toistemme kanssa. Uskon että Urpilaisen vierailu kaupungissamme ylittää uutiskynnyksen koska täältä pesee !!! Tervat ja höyhenet ovat valmiina, tervetuloa sdp!

• Kolmea prossaa kohti
        Teretulemas! kirjoitti:

Täytyy kummastella ihmisten passivisuutta ja suoranaista flegmaattisuutta. Urpilainen leikkaa suomalaisilta samaan aikaan kun miljardeja lapioidaan kreikkaan vaikka ennen vaaleja luvattiin ettei tuollaiseen suostuttaisi. Silti kansa katselee kylmän rauhallisena ihan kuin ei mitään olisi tapahtunut tai ihan kuin kukaan viitsisi välittää enää mistään?!

Miksei yhtään buuausta kuulunut yleisön joukosta? Miksi ei yhtään kananmunaa tai muuta teatterivihannesta lentänyt lavalle kun Urpilainen selitti ja valehteli? Miksi kukaan ei huutanut että lopeta nyt se p-a-s-k-a-n puhuminen siellä lavalla ja mene takaisin sinne alakouluun lässyttämään pienokaisille noita lapsellisia juttujasi!

Minä odotan Urpilaista kotikaupunkiini. Minä olen valmis. Minä olen harjoitellut tarkkusheittoja ja nopeus heittoja ystävieni kanssa kopittelemalla pesäpalloa toistemme kanssa. Uskon että Urpilaisen vierailu kaupungissamme ylittää uutiskynnyksen koska täältä pesee !!! Tervat ja höyhenet ovat valmiina, tervetuloa sdp!

"Miksei yhtään buuausta kuulunut yleisön joukosta? Miksi ei yhtään kananmunaa tai muuta teatterivihannesta lentänyt lavalle kun Urpilainen selitti ja valehteli? "

Taisi olla lähinnä SDP:m omia deekuja yleisössä ja Tampere on punaisen Suomen sydän.

Esimerkiksi vaaliväittelyissä ennen kuntavaaleja Urpilaiselle huudeltiin "eroa".

Mutta ei kansa pelkästään kylmän rauhallisena katsele. Viime eduskuntavaalit ja kuntavaalit veivät SDP:ltä kannatusta. Sama trendi tulee jatkumaan.

• Kuningatar Krisse?
        Kolmea prossaa kohti kirjoitti:

"Miksei yhtään buuausta kuulunut yleisön joukosta? Miksi ei yhtään kananmunaa tai muuta teatterivihannesta lentänyt lavalle kun Urpilainen selitti ja valehteli? "

Taisi olla lähinnä SDP:m omia deekuja yleisössä ja Tampere on punaisen Suomen sydän.

Esimerkiksi vaaliväittelyissä ennen kuntavaaleja Urpilaiselle huudeltiin "eroa".

Mutta ei kansa pelkästään kylmän rauhallisena katsele. Viime eduskuntavaalit ja kuntavaalit veivät SDP:ltä kannatusta. Sama trendi tulee jatkumaan.

Oliko muuten ihmisvihaajien nouseva tähti, Kristiina Salonen siellä paikalla?

• Demun hulluus

Yrittikö päivi lipponen saada suomalaisia vankilaan. Hänhän syytti suomalaisia mamun tekemistä pizzapalomurhista.

• Paikalla oltiin
        Kuningatar Krisse? kirjoitti:

Oliko muuten ihmisvihaajien nouseva tähti, Kristiina Salonen siellä paikalla?

Ei näkynyt sitä tapausta. Tosin aika monta muutakin kansanedustajista ei varmaan ollut vaivautunut paikalle demujen ryhmästä. Mitäs sitä suotta rahvaan takia...

• Paikalla oltiin
        Demun hulluus kirjoitti:

Yrittikö päivi lipponen saada suomalaisia vankilaan. Hänhän syytti suomalaisia mamun tekemistä pizzapalomurhista.

Viitannet tähän tapaukseen:

http://www.halla-aho.com/scripta/maahanmuuttokriittinen_tulipalo_tampereella.

En huomannut, että olisi ketään onnistunut saamaan vankilaan saakka, mutta toisaalta olin vain murto-osan ajasta paikalla. Lisäksi Lipposen eukko oli sen verran kuitenkin silmissä että ei kannattanut siinä ruveta liikaa kansalaisia ahdistelemaan.

• Ulkoparlamentaristi
        Demun hulluus kirjoitti:

Ehkä Lipponen olisi halunnut järjestää jotain "ulkoparlamentaarista toimintaa". Eikös hän sellaiseen ole erikoistunut.

• Pusu pumpulitytöltä

Ethän ole antifeministi. Naisille annettava synnit anteeksi.
        Olisit keskittynyt siihen Urpilaisen raivoisaan ja räyhäävään miekankantajaan Backmanniin. Siinä vasta vaarallinen mies.

• Sairast vai ei
        Pusu pumpulitytöltä kirjoitti:

Ethän ole antifeministi. Naisille annettava synnit anteeksi.
        Olisit keskittynyt siihen Urpilaisen raivoisaan ja räyhäävään miekankantajaan Backmanniin. Siinä vasta vaarallinen mies.

Hehehe! Femakko koittaa määritellä muita keskustelijoita femakkotermein.

• Ulkoista
        Teretulemas! kirjoitti:

"iljardeja lapioidaan kreikkaan vaikka ennen vaaleja luvattiin ettei tuollaiseen suostuttaisi. Silti kansa katselee kylmän rauhallisena ihan kuin ei mitään olisi tapahtunut tai ihan kuin kukaan viitsisi välittää enää mistään?!"

Tuleeko jollekin oikeasti muka yllätyksenä, että demu syö vaalilupauksensa? Yllättävämpää olisi, jos näin ei sattuisi käymään.

Ulkoinen vaikutelma voi ihmisistä olla pettävä. Itse arvelen, että moni on päältä sopeutunut ja sisäisesti tyytymätön SDP:n hölmöilyyn. SDP itse on tehnyt snobimaisella aseteella todennäköiseksi, että kun ihmiset saavat kyllikseen, seuraukset ovat sitä vakavemmat.

• soolo kepistä

Ko. tilaisuudessa soitantapuolesta vastasi Jean S suosikkiorkesteri ja laulusolistinaan heillä oli rahattoman velkavaltiomme rahastus ja yliveroministerimme Jutta Ur Pilailevainen.

Kappale, jonka työväenpetturi Ur Pilailevainen esitti, oli kuinkas muuten "Aikuinen nainen". Aika monta nuottia natsasi ihan kohdalleen, mutta pientä päivitystä lauluääni vielä kaipaisi, ennenkuin rouva Adelen voisi vakavissaan haastaa.

Porvarimedia mtv3.fi sivustolta löytyy linkki ko. esitelmään ja jokainen voi tahollaan miettiä, olisi rahaministerillä tuolla iskelmälistoilla jo parempi kannatus, kuin jatkuvassa alamäessä olevalla entisellä työväen puolueella SDP:llä?

Sehän selviää heti, kun Jutta lähtee hallituksesta ja aloittaa laulutunnit, että loputkin nuotit natsaisivat kohdalleen. Ilmakitaristi Ihalainen lupautunee taustaorkesteriin sooloja kepittelemään.

• Paikalla oltiin

Tuo "Ur Pilailevainen" on tosi hyvin veistelty... :)

Eipä hän varmaan paremmin olisi voinutkaan valita pieleen kappaletta. Harmi, että jäi näkemättä. Olisi varmaan saanut hyvät naurut.

Se on aika varmaa, että Urpilainen tuskin voisi pahemmin lasketella päin persettä kuin eduskunnassa ja ministerinä.

• Hansu ja Pirre
        toni. kirjoitti:

hassut demarivideot, älkää tehkö tätä kotona http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2013/09/1801800/urpilainen-yllatti-laulajana-talta-kuulostaa-aikuinen-nainen

Uriplaisen baariruusu-imitaatio on kyllä aika mainio Teryleenit päälle. niin olis valmista kamaa siihen kisaan.. Kappalehan ei ollu Internnationaali, vaikka samalla paatoksella vetikin. Kunhan ei vaan ala näiden kanssa kisaamaan>

http://yle.fi/vintti/yle.fi/faktahomma_vanha/history.html

Vois käydä huonommin siinä kisassa.

• härmälääne

Voi taivas mitä myötähäpeää tunsin kun kuuntelin pätkän Ur Pilailevainen "esityksestä" samaa tasoa kuin tango tangomarkkinoilla.

Tivoli Sariola palkkaa sataprosenttisesti klovniksi tämän peelon, kun paikkaa hakee.

• TUL-TA !!!

Urpilaisen voisi palkata eläväksi ihmiskuulaksi sirkus finlandiaan josta hänet voisi ampua h-u-o-r-a-k-s-i reberbhanille saksaan.

• Liikaa laardii

Juuttuisi luultavasti perseestään tuohon kanuunaan samoin kuin jo juuttui puheistaan tukipaketteihin.

• Johtava pankkihoro

Eikö Kypros tai Ateena olisi parempi paikka ampua.

• Ihan tosi hei!

Kuvitteleeko sdp että suomalainen äänestäjä on niin lyhytmuistinen, että riittää kun äänestäjille jaetaan vähän punaisia ruusuja vaalien alla ja lauletaan pari työväenlaulua päälle?

• kyllä..

Näin on menty vaalista vaaliin.. Samoin valein!

• Ilmiantopuolue

Tämän päivän Aamulehti uutisoi tapahtuman melko lyhyesti. Päähuomio meni lehdeltä ministeri Ihalaisen jorinoihin "päivän työttömistä".

SDP on lähtenyt lehden mukaan ilmiantolinjalle ja kuuluttaa kansalaisia ilmiantamaan "Kuntien turhia tehtäviä". Vaikka kunnilla epäilemättä onkin jotain turhiksi luokiteltavia tehtäviä, todella vahingolliset turhat tehtävät ovat kuitenkin valtiossa. Saksassa 1930-luvulla poistettiin kunnat kokonaan osana uutta valtiota. Tähän Suomikin nyt on menossa, sillä Aamulehti kertoo valtion voivan liittää kunnat pakolla kuntaliitoksiksi.

Kuntaliitokset vievät Suomea kohti tilaa, joka vallitsi 1930-luvun Saksassa.

Esimerkiksi tasa-arvoelimet voisi lopettaa turhina vaikka kokonaan. Tasa-arvoelinten päättävillä paikoilla on pelkkiä naisia joten ne selvästi eivät osaa pitää tasa-arvoa yllä. Miksi Urpilainen ei niiltä leikkaa.

• Puolueellinen uutisl

Aamulehti uutisoi myös, että tuolla olisi mennyt tuon puiston läpi noin olikos se nyt 2500 ihmistä.

Unohti mainita, että siinä oli kuitenkin vieressä auki kirjaston lehtilukusali, ja sitä paikkaa kansalaiset pitänevät mielenkiintoisempana kuin demujen orgioita kansan kustannuksella.

Että sellasita AL:n mielipidevaikuttaminen.

• Uudet naamat

Turhia ja todellisuudesta vieraantuneita tehtäviä pitää kunnissa yllä juuri demarit ja kokoomus, jo kautta vuosikymmenten. Siksi kuntatalous rapautunut ja tullut tuottamattomaksi, kun yksityistäminen, korruptio ja ylisuuri hierarkia pöhöttäneet.
        Ovat yhdessä hoitaneet omaa etua tavoitellen ja rahakasoja levitellen.
        Nykyään enempi Kataisen malliin pankista lainaa kansalaisten pikkiin hakien.
        Vieraantuneet kansasta. Eikö hävetä. Kiertoon.

• Aureliuksen tie
        Uudet naamat kirjoitti:

Turhia ja todellisuudesta vieraantuneita tehtäviä pitää kunnissa yllä juuri demarit ja kokoomus, jo kautta vuosikymmenten. Siksi kuntatalous rapautunut ja tullut tuottamattomaksi, kun yksityistäminen, korruptio ja ylisuuri hierarkia pöhöttäneet.
        Ovat yhdessä hoitaneet omaa etua tavoitellen ja rahakasoja levitellen.
        Nykyään enempi Kataisen malliin pankista lainaa kansalaisten pikkiin hakien.
        Vieraantuneet kansasta. Eikö hävetä. Kiertoon.

"Turhia ja todellisuudesta vieraantuneita tehtäviä pitää kunnissa yllä juuri demarit ja kokoomus, jo kautta vuosikymmenten"

Joo, tuo pyyntö ilmiannoista lienee demarien versio itsetutkiskelusta.

• 1918 malliin

Voiskohan Tampereelle säätää jonkin sellaisen asetuksen, että demuilta kiellettäisiin pääsy kaupunkiin tällaisia juhlia pitämään.

Perusteeksi voisi mainita yleisen järjestyksen häiriöt kun ihmiset alkaisivat mellakoimaan muistellessaan demujen 1918 inspiroimaa sisällissotaa.

• Mitä tilalle

Mitä tilalle, kun kokoomus ei ainakaan halua tulla. Voi vilustua ja mitä sukulaiset ja tuttavatkin sanoisivat, jos näkisivät riehuvan puistossa banderollien kanssa. Esimerkiksi Kärsimme suomalaisten puolesta. Köyhät kyykkyyn. Suomi kokoomuslaisille.
        Päälle pääministerin naurua.

• Hienostuneemmin
        Mitä tilalle kirjoitti:

Mitä tilalle, kun kokoomus ei ainakaan halua tulla. Voi vilustua ja mitä sukulaiset ja tuttavatkin sanoisivat, jos näkisivät riehuvan puistossa banderollien kanssa. Esimerkiksi Kärsimme suomalaisten puolesta. Köyhät kyykkyyn. Suomi kokoomuslaisille.
        Päälle pääministerin naurua.

Kokoomus voisi kokoontua suomalaisella ja ruotsalaisella klubilla, JOS tarjotaan shamppanjaa ja hanhenmaksapalleroita illan mittaan nautiskelun lomassa.
        Lasku mieluiten puoluetuesta tai jonkun firman edustuskuluista verovähennyksin.
        Meikkihuoneen nurkasta voisi kuulua hentoa taustamusiikkia esim Persialaisella torilla, muistutuksena että rahvaskin on siellä jossain olemassa.

• Demuleikkuri puree
        Hienostuneemmin kirjoitti:

Kokoomus voisi kokoontua suomalaisella ja ruotsalaisella klubilla, JOS tarjotaan shamppanjaa ja hanhenmaksapalleroita illan mittaan nautiskelun lomassa.
        Lasku mieluiten puoluetuesta tai jonkun firman edustuskuluista verovähennyksin.
        Meikkihuoneen nurkasta voisi kuulua hentoa taustamusiikkia esim Persialaisella torilla, muistutuksena että rahvaskin on siellä jossain olemassa.

"Lasku mieluiten puoluetuesta tai jonkun firman edustuskuluista verovähennyksin."

Paitsi tietenkin että demut ovat ehtineet sähläämään jo tähän firmojen verovähennyksiin edustuskuluista.

Edustuskulut ovat olleet aina kummallisuus firmojen kuluissa. Yleensä periaatteena on ollut, että kaikki tulonhankintamenot voidaan vähentää kokonaan verotuksessa. Edustuskuluissa vähentää voi vain puolet.

Nyt demut ovat poistamassa tämän puolenkin.

Tuo poisto todennäköisimmin vähentää liikevaihtoa hotelli- ja ravintola-alalla, jotka jo muutenkin ovat kovilla laman vuoksi. Siten poisto luultavasti syö enemmän verotuloja kuin tuo.

• zcghzd

Eilen jo YLEn telkkuohjelmassa,. oliko se nyt A-studio, spekuloitiin Jutan erolla, erottamisella , haastamisella pj:n paikalta. Vihjattiin että Lintman kenties Heinäluoman tukemana on haastamassa Jutan. Lintman tietysti kiisti kaken ja kertoi tukevansa Juttaa.

• SDP-giljotiini

Varmasti kiisti. Petos on SDP:n tie. Urpilainen tietenkin saisi samalla mitalla puukotettuaan juosten Gustua selkään siirtäessään tämän pois opetusministerin paikalta ja antaessaan paikan feministi-Kiurulle.

Mutta on tietenkin parempi suomalaisen kannalta mitä pidempään Urpilainen jatkaa SDP:n puheenjohtajana (ja mitä vähemmän valtion raha-asioista vastaavana ministerinä). Tämä takaisi demujen suosion vähenemisen tulevaisuudessakin, kunnes SDP on itse asettamassaan giljotiinissa -alle kolmen prossan vaalikannatuksessa.

• huolestunut8

Kyllä tilanne vaatii nyt kokeneempaa poliitikkoa, mutta siinä se huono puoli, että sama omaneduntavoittelu jatkuu ja korruptio.

• Suomen tulevaisuus
        huolestunut8 kirjoitti:

Kyllä tilanne vaatii nyt kokeneempaa poliitikkoa, mutta siinä se huono puoli, että sama omaneduntavoittelu jatkuu ja korruptio.

Eihän sos. dem ole edes hallituskelpoinen tuolla ohjelmalla ja kokoonpanolla. Tarvetta olisi.

• Rehtiä suomalaasia
        Suomen tulevaisuus kirjoitti:

Eihän sos. dem ole edes hallituskelpoinen tuolla ohjelmalla ja kokoonpanolla. Tarvetta olisi.

Parempi olisikin, jos sos.dem loisi koko Suomessa nahkansa ja vaihtaisi nimeä.
        Parempi, rehellisempi, kansalle läheisempi.

• Epäisänmaalliset dem
        Rehtiä suomalaasia kirjoitti:

Parempi olisikin, jos sos.dem loisi koko Suomessa nahkansa ja vaihtaisi nimeä.
        Parempi, rehellisempi, kansalle läheisempi.

Jep, esimerkiksi poistamalla sanan "Suomen" puolueen nimestä. Häpeäksi koko tälle maalle tuo puolue.

• Surkeeurpo
        huolestunut8 kirjoitti:

Urpilaista kokeneemman poliitikon löytäminen tuskin on kovin vaikeaa. Paitsi tietenkin jos poliittista tahtoa siihen puuttuu.

• Hyvä sijainen?
        Surkeeurpo kirjoitti:

Urpilaista kokeneemman poliitikon löytäminen tuskin on kovin vaikeaa. Paitsi tietenkin jos poliittista tahtoa siihen puuttuu.

Joo. Sanotaan, että Keisari Galigula teki hevosestaan senaattorin. Kai meiltäkin löytyisi joku lehmä valtionvarainministeriksi.

Urpo tietenkin muistuttaa sellaista ruumiinrakenteen puolesta, mutta silti... oikea lehmä varmaan osaisi pitää valtion talouden paremmassa kuosissa.

• Hääh
        Suomen tulevaisuus kirjoitti:

Siis tuolla ehdotetulla vai?

Onko se muka sitä nyt?

• Kaikki päin hel

Pankkituki päin helkuttia. Kreikkatuki ylipäätänsä päin helkuttia.

• Nuolijaorjista

Jep, ja nämä pankkiirinnuolijademut vielä kehtaavat näyttää naamaansa Tampereella.

Kuulittekos muuten, että demut eivät pysty pitään Tampereella kunnanvaltuutettu-orja-napinpainajiaan ruodussa vaan neljä oikealle iiison loikan ottanutta demarifemakkoa siirtyi äänestämään rantatunnelin puolesta. Kiitos noiden tuo tarpeeton tunneli tosiaan rakennetaan.

Jos nämä olisivat pysyneet ruodussa, tarpeeton tunneli olisi saatu haudattua. Hyvä osoitus, että kun demu tekee jotain itsenäisesti niin veronmaksajat saavat kärsiä.

• Siiiis?
        Nuolijaorjista kirjoitti:

Jep, ja nämä pankkiirinnuolijademut vielä kehtaavat näyttää naamaansa Tampereella.

Kuulittekos muuten, että demut eivät pysty pitään Tampereella kunnanvaltuutettu-orja-napinpainajiaan ruodussa vaan neljä oikealle iiison loikan ottanutta demarifemakkoa siirtyi äänestämään rantatunnelin puolesta. Kiitos noiden tuo tarpeeton tunneli tosiaan rakennetaan.

Jos nämä olisivat pysyneet ruodussa, tarpeeton tunneli olisi saatu haudattua. Hyvä osoitus, että kun demu tekee jotain itsenäisesti niin veronmaksajat saavat kärsiä.

Siis tarkoittanet, että demujen tekemiset kääntyvät joka tapauksessa aina veronmaksajan tappioksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      93
      3494
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      56
      2468
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      14
      2374
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      63
      2244
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      16
      2118
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      77
      1101
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      567
      1077
    8. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
      Luterilaisuus
      400
      995
    9. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      986
    10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      142
      939
    Aihe