Eli muutamia vuosia sitten tuli otettua alkoholia jonkuverran (ei loppupeleissä niin hirveesti, mutta päätin kuitenkin mennä vieroitus hoitoon, ihan vaan rauhoittuakseni). Silloin oli myös masennusta jotka on kirjattu lääkärille. Estääkö se pääsyn? Kannattaako siitä mainita hakemuksessa ja tarkistaako ne lääkäritiedot? Olis ikävää jos menneistä virheistä joutus maksamaan sellasen hinnan. Nykyään en edes käytä alkoholia.
Estääkö mennyt masennus ja päihdeongelma pääsyn RT:ksi?
6
1237
Vastaukset
- En usko että haittaa
Jostain kuulin, että ne ei kovin tarkkaan käy elämänkaarta läpi, vaan terveyden tila selviää koulutuksessa olevan psykologin ja esimiesten haastattelujen avulla. Korjatkaa joku jos olen väärässä.
- mie vaan
kannattaa kysyä itseltäsi kestätkö rt-hommien paineet, jos mielenterveytesi on järkkynyt jo kotioloissa. Ihan muitakin faittereita ajatellen.
- mie vaan
ja terveyskyselyssä kysytään mahd. mt-ongelmat ja allekirjoituksellasi todistat antamasi tiedot oikeiksi. siinä sitten jos oot jättänyt rastin laittamatta ja jäät syystä tai toisesta kiinni, niin onpa mukava maksella koulutuksen hinta takaisin, omasta pussista.
- RT mieheksi haluava
ootte kyllä ehkäpä oikeassa. turhaapa sitä lähtee valehtelemaan.
Harmittaa vaan se kun kumminki jokainen on jossain vaiheessa elämäänsä jollain tasolla masentunut, mutta sillon vuosia sitten hain siihen lääkkeet ja sehän näkyy sitten papereissa. Omaa tyhmyyttäänhän sekin on esimerkiksi kun viikonloppusin join ja koin sen olevan ongelma ja siitä mainitsin ja halusin vierotushoitoon. Tästä on kumminkin vuosia jo aikaa ja sen jälkeen en ole ollut masentunut, enkä käytä alkoholia.
Olen nykypäivänä erittäin tasapainonen, energinen ja sosiaalinen kaveri, jolla paljon työkokemusta, hyvä kunto ja hyvät elämäntavat. Osaan muutamaa eri kieltä ja tulen erittäin hyvin toimeen ihmisten kanssa ja ainoastaan rahanperässä en ollut lähdössä RT hommiin, vaan aidosta ilosta myös auttaa ihmisiä. Olen myös matkustellut erittäin paljon ja tunnen monia eri kulttuureita. Olen jopa asunut ulkomailla. Joten uskoisin muuten pärjääväni erittäin hyvin noissa hommissa.
Harmittaa tosi paljon kun on mennyt itse tekemään virheitä, niin ei pääse toteuttaan unelmiaan. Mut sellasta elämä välissä on. Melkeempä turhaa laittaa hakemuksia vetämään, koska vastaus on 99 prosenttisesti, jos ei 100 prosenttisesti kielteinen, kun huomaavat rastin noissa kahdessa kohdassa.
Kiitos vastauksista! =) hyvää syksynjatkoa! - skeptisyys, huoh
Älkää jauhako omianne! Jos elämäntilanteesi on tällähetkellä se, että nuoruutesi ongelmat on mennyttä kauraa, niin rohkeesti taistoon vaan! ei kannata pilata unelmia kun joku skeptinen suomalainen, joka rakastaa pilata toisen unelmia moisella sepustuksella, sanoo jotain täällä.
Ensinnäkin tässä faktaa: Potilastietoja ei saa lähettää yhteenkään paikkaan ennenkö sä annat siihen itse luvan ja näin ollen sitä joudutaan aina sinulta kysymään erikseen että luovutatko. Eiköhän sielä oo arvioijat ihan omasta takaa, jotka on ammattilaisia ja osaavat arvioida taisteluvalmiutes, älä kuuntele amatöörejä. - ex-waitteri
Päin vastoin. Juuri sinun kaltaisia siellä tarvitaan. Rohkeita alkoholisteja tiukassa paikassa. Miehiä jotka ei kuolemaa pelkää, vaikka mieli masentuisi. Mikä virhe on jos olet ollut alkkis ja mielenvikainen ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456