Eli olen nyt pitkän harkinnan jälkeen päättänyt lähiaikoina aloittaa ratsastustunneilla käymisen. Mikä olisi hyvä talli aloittaa tää harrastus? :D oon siis 15 v tyttö ja olen ratsastanut hevosilla mummolassa muutaman kerran aina vuodessa, mutta en ole mitenkään erityisen hyvä vielä... Kertokaa omia kokemuksia talleista ja että missä kannattaisi aloittaa? :)
Vastaukset 5
- hipeli69
suosittelen kellon ratsastuskoulua! uusi talli hyvä kenttä ja hevosista pidetään tosi hyvää huolta! itse ollut 6-vuotta tallinomistajan kans tekemisissä ja osaa hommansa sekä ratsastuksen opettaja tosi huippu opettaja! käy itse paikan päällä katsomassa niin tiedät onko sinulle sopiva paikka :)
- Heppafani1
Se on ehkä vähän liian kaukana :( muuten kyllä...
- Amor♥
Kannattaa kokeilla Saaran tallia! Kiltit ja opettavaiset hevoset, mukava ilmapiiri ja ympäristö, hyvä opetus yms. Kannattaa käydä edes katsomassa tunnit eivät ole kovin kalliitakaan ;)
- äimiskä
Olen ratsastanut monissa paikoissa, mutta suosittelen äimärautiota tai kelloa, äimärautiolla on hyvä opetus ja kiltit hepat.
- Moi moi
Suosittelen saaran tallia ja ponipihaa ÄLÄ mene aaltokankaalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni40631Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30440En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 45417