Hotelli Vantaa?

Miestä kolmanneksi

Kuinka mahtasi onnistua seuranhaku Vantaan Hotellilta? Onko kokemuksia? Paljon on liikkunut juttua bilepaketeista jne. Vai olisiko joku muu paikka josta aviopari löytäisi vaivattomasti miestä kolmanneksi?

29

6435

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • intona sinne

      Aviopareista en tiedä mutta minä ainakin menen sinne. Tanssittajia löytyi, koko illan oli ilmaiset juomat ja päälle päätteeksi vielä sai naida napsauttaakin parkkipaikalla autossa. Vaimo kerto.

    • have fun

      Vantaahotelli on loistava paikka. Siellä on päivittäin saatavana pillua, kullia ja kaikkea siltä väliltä vaikka minkälaisiin kokoonpanoihin. Tai kenelle on, kenelle ei.

    • Mä lähtisin.....

      Mä olen saanut seuraa sieltä monesti. Yövyn talossa aika usein. Kyllä kolmaspyörä pitäisi löytyä suht helposti.

    • etsin3

      käykö siellä mustia ihania miehiä myös?

      • Kyllä käy

        Kyllä siellä käy mustia miehiä ja myös ihania miehiä.


      • itse missi
        Kyllä käy kirjoitti:

        Kyllä siellä käy mustia miehiä ja myös ihania miehiä.

        Mä oon nähnyt siellä vain rumia miehiä.


      • Anonyymi
        Kyllä käy kirjoitti:

        Kyllä siellä käy mustia miehiä ja myös ihania miehiä.

        Haluun kunnolla mustaa ku yllin kyllin white boy BITCH ASS 😍 ok


    • huikahia

      on siellä myös super puumia.. eli puumista vähän kokeneempaa lajia.. kannattaa olla tarkkana ettei käy huonosti

    • kokenut 69

      Huonossakin repussa voi olla hyvät eväät :)kokenut

      • kokematon 96

        Miten totta. Ja sama toisin päin. Kannattaa pingottaa lahjetta.


    • @phrodithe

      hmmm...ystäväpariskunnallamme oli ainakin käynyt ilmeisesti hyvää tuuri sillä (komeaa) miesseuraa oli löytynyt ja toimintaa oli riittänyt aamuun saakka. Minunkaan puolisoni ei ole mustasukkaisinta sorttia ja keskusteluja kuumasta hotelliyöstä on jo käyty meilläkin...

    • pariSP (M)

      Porukasta sen kolmannen löytäminen onnistuu jos uskaltaa kysyä ja valita sen oikean kuka uskaltaa lähtee mukaan.
      Me oltiin kerran vaimon kanssa tanssimassa ja vaimo sanoi et löysi haluttavan näköisen miehen, eikä siinä kun oli naisten haku niin hakeen ja viettelevä katse kuulemma ekaksi niin voi vaikka kysyy.
      Mies kuulemma oli ensin huomauttanut vaimon rohkeaan kysymykseen, et eiks sulla ole jo mies täällä. Vaimon korjattu että häntä haluttais nyt kahta miestä yhtäaikaa joten jos sopii niin asia on sovittu miehen kanssa.
      Uskomme että se kolmas löytyy niinsanotusti yksin iltaa istumassa olevasta miehestä kun isomman porukan joukosta.

    • sairasta meno

      Oikeasti, aivan sairasta porukkaa olette jos tollee elätte!

      • sairasta lukea

        Joo. Sen sijaan on erityisen tervettä tulla varta vasten lukemaan näitä juttuja kuola suupielessä - ja sitten paheksua kamalasti. Buha-haaa.


    • jape11

      minun vaimoni käy välillä siellä vieraissa.. Viimeksi viime viikonloppuna.

      • kovasti kiinnostunut

        Käykö vaimosi mahdollisesti myös kotonakin?


      • jape11
        kovasti kiinnostunut kirjoitti:

        Käykö vaimosi mahdollisesti myös kotonakin?

        Joskus


      • kovasti kiinnostunut
        jape11 kirjoitti:

        Joskus

        No jos se tekee kotikäyntejä niin lähetä se tänne. Ei olis silloin tänään vieraissa vaan tänään kotona.


    • KundiHml

      Helposti löytyy, kerran olin tutun puumanaisen kanssa siellä kimppaseksiä harrastelemassa.. Nyt miettiny jos menis ihan yksin metsästeleen naista..

      • puumasi

        älä mieti enää. Tule perjantaina metsästämään minua. Tullaan ukon kanssa etsimään kolmatta.


    • matti69k

      joo

      • miestä avioparille

        kiva viikonloppu tulossa tuossa menomestassa. Lemppari artisti ja jos tuuri käy, niin saan kahta miestä hotellihuoneessa.


      • kiinnostaa meitäkin
        miestä avioparille kirjoitti:

        kiva viikonloppu tulossa tuossa menomestassa. Lemppari artisti ja jos tuuri käy, niin saan kahta miestä hotellihuoneessa.

        Kerro sitten miten meni.


      • miestä avioparille
        kiinnostaa meitäkin kirjoitti:

        Kerro sitten miten meni.

        oli hieno keikka, sain paljon tanssia ja mikä tärkeintä, lattialta löytyi se mies. Oikea herrasmies, pitkä, kohtelias, mukava juttumies joka puhui itsensä meidän huoneeseen. Oli ihanaa olla kahden miehen hyväiltävänä. Jalat täristen mentiin huoneeseen, oltiin alhaalla jo huumorilla vihjailtu mitä tehtäisiin. Huoneessa kävin ekana virkistäytymässä, kun miehet ottivat drinksuja, sitten kävi tämä vieras ja oma ukkoni viimeisenä. Sillä aikaa olin jo aivan kuumana vieraan kanssa.


    • pari lahdesta

      Mistäkö hotellista tarkemmin ottaen on kyse?

      • Siitä kyse

        Tarkalleen ottaen hotellista nimeltä Hotelli Vantaa.


      • haluaa kuulla kaiken
        Siitä kyse kirjoitti:

        Tarkalleen ottaen hotellista nimeltä Hotelli Vantaa.

        älkää kyselkö tyhmiä. Haluamme yksityiskohtia. Missä asennossa, miltä miehestäsi tuntui nähdä sinut? Jne


      • mies avioparille
        haluaa kuulla kaiken kirjoitti:

        älkää kyselkö tyhmiä. Haluamme yksityiskohtia. Missä asennossa, miltä miehestäsi tuntui nähdä sinut? Jne

        en tiedä oliko tuo viimeinen pyyntö ukkoni lähettämä, mutta kerrotaan nyt silti. Olimme siis vieraan kanssa jo riisuuntuneet ja peiton alla toisiimme kietoutuneena, olin aivan kiimassa, kun mieheni tuli pesulta ja luikahti meidän viereen peiton alle. Siinä olin heidän välissä hyväiltävänä. Makasin selällään kädet ylhäällä, kaksi miestä suuteli kaulaani, korviani, rintojani, kylkiäni. Tuntui että käsiä oli joka puolella. Toinen siirtyi alas toinen hyväili rintojani. Se oli ihanaa. Välillä sain mieheni kalun suuhuni. Se oli ihan kova ja valmis, niin kuin minäkin. Mieheni siirtyi syrjään ja vieras tuli päälleni. Tuntui tosi hyvälle ensi työnnöstä asti, sain ensimmäisen orgasmin melko pian. Oli mieheni vuoro, hän oli aivan villinä. Nousi pois melko pian, ei halunnut tulla heti. Vieras istui tuolissa, menin hänen syliinsä takaperin. Mieheni tuli polvilleen eteemme ja nuoli minua samalla. Tulin taas. Menin sängylle kontalleen mieheni päälle kuusysiin, vieras työntyi miniuun takaapäin, hyväili selkääni ja pakaroita. Mieheni nuoli minua taas samalla. Otin mieheni kalun suuhuni, runkkasin vähän, hän tuli samantien kasvoilleni ja rinnoilleni. Vaihdettiin taas asentoa ja pyyhittiin kasvoni.


      • miestä avioparille
        mies avioparille kirjoitti:

        en tiedä oliko tuo viimeinen pyyntö ukkoni lähettämä, mutta kerrotaan nyt silti. Olimme siis vieraan kanssa jo riisuuntuneet ja peiton alla toisiimme kietoutuneena, olin aivan kiimassa, kun mieheni tuli pesulta ja luikahti meidän viereen peiton alle. Siinä olin heidän välissä hyväiltävänä. Makasin selällään kädet ylhäällä, kaksi miestä suuteli kaulaani, korviani, rintojani, kylkiäni. Tuntui että käsiä oli joka puolella. Toinen siirtyi alas toinen hyväili rintojani. Se oli ihanaa. Välillä sain mieheni kalun suuhuni. Se oli ihan kova ja valmis, niin kuin minäkin. Mieheni siirtyi syrjään ja vieras tuli päälleni. Tuntui tosi hyvälle ensi työnnöstä asti, sain ensimmäisen orgasmin melko pian. Oli mieheni vuoro, hän oli aivan villinä. Nousi pois melko pian, ei halunnut tulla heti. Vieras istui tuolissa, menin hänen syliinsä takaperin. Mieheni tuli polvilleen eteemme ja nuoli minua samalla. Tulin taas. Menin sängylle kontalleen mieheni päälle kuusysiin, vieras työntyi miniuun takaapäin, hyväili selkääni ja pakaroita. Mieheni nuoli minua taas samalla. Otin mieheni kalun suuhuni, runkkasin vähän, hän tuli samantien kasvoilleni ja rinnoilleni. Vaihdettiin taas asentoa ja pyyhittiin kasvoni.

        ja miltä miehestäni tuntui. Juteltiin illasta heti seuraavana päivänä, pelkkä juttelukin oli niin kiihottavaa, että rakastelimme kiihkeästi ilman sen kummempia esileikkejä. Miestäni kiihotti valtavasti nähdä minut nauttimassa vieraan sylissä. Erityisesti vieraan kookas kalu, ja ajatus että se tuntuu minusta erilaiselta, kiihotti häntä. Hän kehui minua kauniiksi ja kiihottavaksi kun sain orgasmin.


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe