Aatelin pitää bileet, mut ku rupesin ajattelee, et mitä tehä ja mitä vois tarjota, en keksiny mitää. voisitteks auttaa?? Ei mitää pervoo tai mitään, ku bileet on kakstiost-kolmetoist vuotiaille :))
mitä vois tehä tarjota ja näi edespäi??
Bilettäjä280
6
93
Vastaukset
- Pääseks mäki
no pullonpyöritys on klassiko, ja ainaki sipsii kandee tarjoilla :))
- jotain mukavaa;)
lol...käytte jostain hakeen röökii ja keskarii ja paljon porukkaa:-)
- anal thunder
Ottakaa vuorotellen isältäsi poskeen!
- Oikee Bilettäjä280
miks tyypit vastailee mun nimimerkil?? ja sanoin et ei mitään pervoo!!!!! ihan oikeesti! nykyään ei ihiset osaa muuta ku pervoilla!! :( oisko tääl ees joku selväjärkine??
nii rekisteröin tän käyttäjätunnuksen et jos jouku väittää muuta nii tää on mun käyttäjä(:
- Oikee Bilettäjä280
anteeks toi, se tuli ku sitä vastausta ei näy, missä joku on vastannu mun nimimerkil...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918