Olen viimeistään nyt ymmärtänyt kuinka suuri merkitys sinulla on minulle ollut. Sinun vuoksesi olen vajonnut niin pohjalle, että en ole varma selviänkö tästä koskaan. Aion kuitenkin yrittää edes. En tiedä onko jo tapahtunut peruuttamattomia asioita. Yritän korjata kaiken minkä elämässäni vielä voin. Et edes ymmärrä kuinka paljon tunteita minulla on ollut. Et ymmärrä mitä kaikkea olen vuoksesi tehnyt..ja mitä jättänyt tekemättä. Ethän sinä sitä voisikaan tietää. En sinua kuitenkaan mistään varsinaisesti syytä. Enhän itsekään tajunnut kuinka paljon voin tuntea ja etenkään kuinka suuri vaikutus toisella ihmisellä voi minuun olla. Rakastan sinua.
Kaipaan sinua aina vain
70
1703
Vastaukset
- osoita se
Mikset kerro tuota hänelle?
- mielihyvä!!!!!!
Jo mä vittu kaikkien näiden vuosien ja koettujen tunteiden jälkeen näen sinut, keksi itse loppu!
- H3ipp@m
Miksi et sano hänelle? Itse olen rakastunut samaan ihmiseen jo kuutisen vuotta. Vannon että jos hän tulisi ja sanoisin jotain tuon kaltaista välillemme tulis heti jotain. Mutta minä ujo hänkin kai ujo....
Mitähän yrität korjata? Vai vielä syytä toista.. Mikä on peruuttamaton asia?
Kannattaa varmaan vähän vinkata kenelle teksti on tarkoitettu. - Kovasti ainakin
häntä syytät monesta asiasta, liekö sitten syytökset aiheellisia.
- Nähtävästi
ette ole millaisissakaan puheväleissä mutta pahalta tuntui minustakin tuo miten paljon laitoit asioita hänen syykseen.
- Näin toisen kans
Omaa tyhmyyttäsi kaadoit kaiken rakkaidesi syyksi, mutta ne v.ttu välittää sunsta. Jos olet ymmärtämässä että kaikki tärkeä oli sinulla jo, niin toimi nopeasti. Sillä tuskin menee kauan kun se on myöhäistä .
- isoja syytöksiä
on.
- Pahasti sanottu
" Sinun vuoksesi olen vajonnut niin pohjalle " .. raskas syytös. Onko hän tehnyt sen tieten?
- Ehkä se
paljon mainostettu puhuminen olis ollut jossain kohti paikallaan teidänkin kohdalla
Kukaan ei voi tietää eikä ymmärtää jos ei tiedä mitään. Turha silloin on tuollaista kuramäärää toisen niskaan heittää. - Haeppas apua NYT
Sitä saa, mitä tilaa. Varoituksen sanat kaikuivat kuin kuuroille korville. Tässä sitä nyt ollaan ja siellä pysytään. Pohjallahan sulla on hyvä olla (tiedät mitä tarkoitan). Sinnehän sinä itse halusit. Ylöspäin sieltä on noustava, jos mieli tekee vielä maistaa sitä oikeaa - kunnon elämää. Helppoa se ei tule sulle olemaan. Mutta ethän sinä noinkaan voi elämääs enää jatkaa. Eihän sillä ole mitään merkitystä.
- Harvoin niihin
sydänsuruihin mikään ulkopuolinen apu auttaa. Sen oikean ihmisen takaisin saaminen vain, tai jos ei onnistu, niin aikaa myöten se pahin kipu alkaa helpottaa.
- " Et varsinaisesti
Kertalukasulla syytökset tuntu musertavilta.
- xxxx
Vahvoja tunteita. Puhukaa. P u h u k a a.
- Ymmärsin niin,
että aloittaja on menettänyt tuon rakkaan ihmisensä ja siksi on kokenut niin huonoja tunteita. Ei siis niin että se hänen rakastettunsa olisi millään tavoin syyllinen tai että ap tässä tekstissä häntä olisi mistään syyttänyt. Sun ap. kannattais kertoa kaikki tämä ihan suoraan sille rakastetullesi. Ymmärrän aloittajan tekstin hyvin, voisi jopa olla minulle, joten en yhtään säikähtäisi tai kokisi syyttelynä, jos näin minulle suoraan kirjottaisi.
- Ap.
Kiitos sinulle. Ymmärsit ajatukseni. Olen kokenut niin voimakkaan tunnetilan rakastuessani ihmiseen, joka ei minua kuitenkaan halua, että se vei kaikki voimani. Kaikki muu elämässä jäi taka-alalle. Hänelle en tästä kuitenkaan kertoa voi. Hän tietää tunteeni, mutta ei välitä. Minun on aika yrittää selvitä elämässä eteenpäin. Ei ole helppoa, mutta ei ole muutakaan vaihtoehtoa ;)
- ....
Ap. kirjoitti:
Kiitos sinulle. Ymmärsit ajatukseni. Olen kokenut niin voimakkaan tunnetilan rakastuessani ihmiseen, joka ei minua kuitenkaan halua, että se vei kaikki voimani. Kaikki muu elämässä jäi taka-alalle. Hänelle en tästä kuitenkaan kertoa voi. Hän tietää tunteeni, mutta ei välitä. Minun on aika yrittää selvitä elämässä eteenpäin. Ei ole helppoa, mutta ei ole muutakaan vaihtoehtoa ;)
Jos toinen ei kerran sinun mielestä välitä niin siihen lienee joku syy...oletko loukannut häntä jotenkin pahasti?
- Ed.
Ap. kirjoitti:
Joskus voi olla noinkin ettei ole muuta vaihtoehtoa. En oikein halua näillä palstoilla sen kummemmin asioitani tai hänen asioita ruotia. Jos tämä oli minulle, niin en kuitenkaan koskaan ole kirjoittanut näille palstoille hänestä tai suhteestamme mitään negatiivista, joten älä ikinä luule noita tekstejä kuten ylempi "Yes, its me"-tekstejä minun kirjoittamiksi. Ihan turhaan varmaan näin sanon, hän tuntee minut hyvin ja tietää, etten ikinä voisi olla noin ilkeä. Ihan varmuuden vuoksi vain sanon, jos tämä hänet tavoittaa.
- Sama ed.
Ed. kirjoitti:
Joskus voi olla noinkin ettei ole muuta vaihtoehtoa. En oikein halua näillä palstoilla sen kummemmin asioitani tai hänen asioita ruotia. Jos tämä oli minulle, niin en kuitenkaan koskaan ole kirjoittanut näille palstoille hänestä tai suhteestamme mitään negatiivista, joten älä ikinä luule noita tekstejä kuten ylempi "Yes, its me"-tekstejä minun kirjoittamiksi. Ihan turhaan varmaan näin sanon, hän tuntee minut hyvin ja tietää, etten ikinä voisi olla noin ilkeä. Ihan varmuuden vuoksi vain sanon, jos tämä hänet tavoittaa.
Se on oikeastaan tosi surullista, miten jotkut täällä tuntuvat oikein nauttivan saadessaan loukata jotakuta, tai edes kuvitellessaan niin. Iskevät juuri silloin kun ajattelevat toisen olevan heikoimmillaan. Niin surullista, miten paha ihmisluonto voi olla.
- no tota tota
Ed. kirjoitti:
jos sä oot ap niin kyllähän alotus oli kokonaisuudessaan pelkkää negatiivista, tosi
rankkaa toisen ihmisen syyttelyä!! - sivuhuomio vaan
.... kirjoitti:
Jos toinen ei kerran sinun mielestä välitä niin siihen lienee joku syy...oletko loukannut häntä jotenkin pahasti?
Eihän aina tarvi olla loukkauksista kyse. En itsekään ole ollut kiinnostunut kaikista niistä ihmisistä, jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita. Joistakin vaan välittää, joistakin ei. Ilman mitään sen kummempia "syitä".
- "Ymmärsin niin"
sivuhuomio vaan kirjoitti:
Eihän aina tarvi olla loukkauksista kyse. En itsekään ole ollut kiinnostunut kaikista niistä ihmisistä, jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita. Joistakin vaan välittää, joistakin ei. Ilman mitään sen kummempia "syitä".
Jos ap on se, joksi häntä ajattelin, niin kyllä mä hänestä välitän ja olen aina välittänyt. Asiat ei vaan aina ole niin helppoja tai yksiselitteisiä.
- sivuhuomio vaan
"Ymmärsin niin" kirjoitti:
Jos ap on se, joksi häntä ajattelin, niin kyllä mä hänestä välitän ja olen aina välittänyt. Asiat ei vaan aina ole niin helppoja tai yksiselitteisiä.
No miksi ajattelet ap:ta juuri häneksi?
Jos ap haluaisi suunnata tämän ehdottomasti jollekin tietylle (ja jos se tietty olisi täällä), niin ehkäpä hän silloin laittaisi sellaisia tunnisteita (jotain, mistä oikeasti voisi tunnistaa, täähän on ihan ympäripyöreää). Niin kauan, kuin ei mitään kunnon tunnisteita ole, näitä ei kannata ottaa itselleen, vaikka käsittämättömän moni taitaa niin tehdä, kommenteista päätellen.
Ja ihan samaa huuhaata on vastailla ilman mitään kunnon tunnisteita. Jos haluat vastata "omalle hänellesi", niin osaat ehkä laittaa myös sellaista, että sen voisi juuri hän utnnistaa olevan juuri sinulta?
Minä vastasin itse ihan sivullisena, koska en aloitusta itselleni ominut. Siis ihmisenä, joka lukee aloituksen, saa siitä jonkinlaisen kuvan, ja kommentoi sitten sen mukaan. - Kyllä tuossa on
No miksi ajattelet ap:ta juuri häneksi?
Jos ap haluaisi suunnata tämän ehdottomasti jollekin tietylle (ja jos se tietty olisi täällä), niin ehkäpä hän silloin laittaisi sellaisia tunnisteita (jotain, mistä oikeasti voisi tunnistaa, täähän on ihan ympäripyöreää). Niin kauan, kuin ei mitään kunnon tunnisteita ole, näitä ei kannata ottaa itselleen, vaikka käsittämättömän moni taitaa niin tehdä, kommenteista päätellen.
Ja ihan samaa huuhaata on vastailla ilman mitään kunnon tunnisteita. Jos haluat vastata "omalle hänellesi", niin osaat ehkä laittaa myös sellaista, että sen voisi juuri hän utnnistaa olevan juuri sinulta?
Minä vastasin itse ihan sivullisena, koska en aloitusta itselleni ominut. Siis ihmisenä, joka lukee aloituksen, saa siitä jonkinlaisen kuvan, ja kommentoi sitten sen mukaan.minulle eräitä tunnisteita. Ap myös tietää minun ainakin toisinaan näitä lukevan, kuten minäkin tiedän hänen. Tietenkään täällä ei voi ikinä täydellä varmuudella tietää kuka mitäkin kirjoittaa, mutta siksi vastasinkin "kuin" ap olisi se ihminen, joksi häntä ajattelin. En halua hänen ajattelevan, etten olisi välittänyt tai välittäisi ja siksi vastasin, jos nyt sattuisi hän olemaan tai ketjun lukemaan. Enhän ylipäätään tähän ketjuun olisi kommentoinut ja sanonut ymmärtäväni aloituksen hyvin, vastoin noita syytösargumentteja, jos en hänestä välittäisi.
- Lisäyksenä,
Kyllä tuossa on kirjoitti:
minulle eräitä tunnisteita. Ap myös tietää minun ainakin toisinaan näitä lukevan, kuten minäkin tiedän hänen. Tietenkään täällä ei voi ikinä täydellä varmuudella tietää kuka mitäkin kirjoittaa, mutta siksi vastasinkin "kuin" ap olisi se ihminen, joksi häntä ajattelin. En halua hänen ajattelevan, etten olisi välittänyt tai välittäisi ja siksi vastasin, jos nyt sattuisi hän olemaan tai ketjun lukemaan. Enhän ylipäätään tähän ketjuun olisi kommentoinut ja sanonut ymmärtäväni aloituksen hyvin, vastoin noita syytösargumentteja, jos en hänestä välittäisi.
että toki on noinkin kuin sanot, ettei kaikista välitä tai ole kiinnostunut, vaikka toinen olisikin, en siitä ollut eri mieltä, mutta tässä mun tapauksessa ei kuitenkaan niin.
- joo,
ei oo , lepo vaan.
- sivuhuomio vaan
Lisäyksenä, kirjoitti:
että toki on noinkin kuin sanot, ettei kaikista välitä tai ole kiinnostunut, vaikka toinen olisikin, en siitä ollut eri mieltä, mutta tässä mun tapauksessa ei kuitenkaan niin.
"Ap tietää minun lukevan" ... nyt sanot jo ap :D Ja edelleen, mistä ap tai sinun hän voisi tietää juuri sinun vastauksesi olevan sinulta?
Jaksan jankata tätä siksi, että aloituksessa on joitakin kohtia, jotka olisin itse voinut kirjoittaa. Otsikonkin olisin voinut laittaa samoin sanoin. Ne eivät vaan riitä kunnon tunnisteiksi!
Mutta jos olisin sen kirjoittanut ja halunnut sen nimenomaan oman häneni tietoon, olisin todellakin laittanut siihen sellaista, että hän olisi tunnistanut. - No sanoitko aplle
minulle eräitä tunnisteita. Ap myös tietää minun ainakin toisinaan näitä lukevan, kuten minäkin tiedän hänen. Tietenkään täällä ei voi ikinä täydellä varmuudella tietää kuka mitäkin kirjoittaa, mutta siksi vastasinkin "kuin" ap olisi se ihminen, joksi häntä ajattelin. En halua hänen ajattelevan, etten olisi välittänyt tai välittäisi ja siksi vastasin, jos nyt sattuisi hän olemaan tai ketjun lukemaan. Enhän ylipäätään tähän ketjuun olisi kommentoinut ja sanonut ymmärtäväni aloituksen hyvin, vastoin noita syytösargumentteja, jos en hänestä välittäisi.
yhtään lohduttavaa sanaa? Kaikille muille on tarjolla kootut selitykset mutta hänelle
ei jolta ajattelit olavan? Aika kummaa touhua. ( Vaikkeihan se ole oikea mutta silti) - Miksi et sano
sille oikeelle ihmiselle että välität vaan pidät tämmöstä kummaa venkurointia?
- Ap:han
"Ap tietää minun lukevan" ... nyt sanot jo ap :D Ja edelleen, mistä ap tai sinun hän voisi tietää juuri sinun vastauksesi olevan sinulta?
Jaksan jankata tätä siksi, että aloituksessa on joitakin kohtia, jotka olisin itse voinut kirjoittaa. Otsikonkin olisin voinut laittaa samoin sanoin. Ne eivät vaan riitä kunnon tunnisteiksi!
Mutta jos olisin sen kirjoittanut ja halunnut sen nimenomaan oman häneni tietoon, olisin todellakin laittanut siihen sellaista, että hän olisi tunnistanut.tarkoittaa vain alkuperäistä kirjoittajaa, ei mitään sellaista, joksi itse häntä "tunnistaessani" olisin kutsunut. Vai mitä tuolla tarkoitit? En halua kertoa niitä asioita, miksi ajattelen sen olevan eräältä. Niitä vain on. Monestihan täällä ihmiset tunnistaa juuri niistä piirteistä, mitkä ei ole kaikkien tunnistettavissa. Jos aloituksessa olisi esim. ollut nimikirjaimeni tai hänen, tuskin olisin vastannut mitään, koska sellaiset asiat tietää kaikki, jotka ko ihmisen tai minut tietävät, eivätkä sellaiset siis ole mitään muista erottavia tunnisteita.
- kahden ihmisen_
välisiä asioita ei ole tarpeen selitellä sivullisille, vain sillä on merkitystä mitä puhut tälle kyseiselle ihmiselle, ei sillä mitä kerrot teidän jutusta muille. mielestäni tässä
yksi tärkeimmistä pointeista kahden ihmisen välillä. - sivuhuomio vaan
Ap:han kirjoitti:
tarkoittaa vain alkuperäistä kirjoittajaa, ei mitään sellaista, joksi itse häntä "tunnistaessani" olisin kutsunut. Vai mitä tuolla tarkoitit? En halua kertoa niitä asioita, miksi ajattelen sen olevan eräältä. Niitä vain on. Monestihan täällä ihmiset tunnistaa juuri niistä piirteistä, mitkä ei ole kaikkien tunnistettavissa. Jos aloituksessa olisi esim. ollut nimikirjaimeni tai hänen, tuskin olisin vastannut mitään, koska sellaiset asiat tietää kaikki, jotka ko ihmisen tai minut tietävät, eivätkä sellaiset siis ole mitään muista erottavia tunnisteita.
Suora lainaus tekstistäsi :"Ap myös tietää minun ainakin toisinaan näitä lukevan, kuten minäkin tiedän hänen."
Totta kai tiedän,mitä ap tarkoittaa :D. Kiva kun tunnistit hänet ;).
Mutta tuohon yleiseen osioon vain, noita asioita on varmasti moni muukin joutunut käsittelemään. Tilanteita on niin samanlaisia! Sen jos minkä olen oppinut oman tilanteeni myötä. Ihmisiä piisaa. Eikä sun tietenkään tarvi muille mitään paljastaa, mutta itse en omisi itselleni oikeasti noin monelle sopivaa tekstiä. On täällä muitakin toisensa tunnistaneita kuin sinä ja sun hän, oli se sitten ap tai ei. Nää vaan lisää väärinkäsitysten mahdollisuuksia. Saattaapa sitä paitsi olla niinkin, että aloitus oli näitä tyypillisiä sinä-muotoon kirjoitettuja, vaikka ap:n hän ei ede olisi täällä.
Mutta nyt lopetan tältä erää tähän, mukavaa päivänjatkoa kaikille. - Jeps,
Suora lainaus tekstistäsi :"Ap myös tietää minun ainakin toisinaan näitä lukevan, kuten minäkin tiedän hänen."
Totta kai tiedän,mitä ap tarkoittaa :D. Kiva kun tunnistit hänet ;).
Mutta tuohon yleiseen osioon vain, noita asioita on varmasti moni muukin joutunut käsittelemään. Tilanteita on niin samanlaisia! Sen jos minkä olen oppinut oman tilanteeni myötä. Ihmisiä piisaa. Eikä sun tietenkään tarvi muille mitään paljastaa, mutta itse en omisi itselleni oikeasti noin monelle sopivaa tekstiä. On täällä muitakin toisensa tunnistaneita kuin sinä ja sun hän, oli se sitten ap tai ei. Nää vaan lisää väärinkäsitysten mahdollisuuksia. Saattaapa sitä paitsi olla niinkin, että aloitus oli näitä tyypillisiä sinä-muotoon kirjoitettuja, vaikka ap:n hän ei ede olisi täällä.
Mutta nyt lopetan tältä erää tähän, mukavaa päivänjatkoa kaikille.mutta ei siitä minulle tai hänelle mitään harmia ole, oli ap sitten hän tai joku muu. Mutta ihan noin vertailun vuoksi, sun tekstiä taas en yhtään voisi pitää sen hänen kirjoittamana, joksi ap:ta ajattelin. Samoista syistä kuin ap:ta ajattelin häneksi. Eli vaikka varmuutta ei voi olla (voiko elämässä ikinä?) niin kyllä silti hyvinkin lähelle usein voi osua ja poissulkea ei-hänen kirjoitukset. Mutta mukavaa päivänjatkoa myös, mullakin työt juuri kesken, joten en kaikkiin noihin ehdi vastailla mitkä tuossa mun teksteihin kommentteja kenties oli.
- Miksi sulle on
täkeämpää selitellä asioitanne muille kuin puhua tälle tietylle?
- ja näin ne saa
lopulliseen sotkuun mitä ei sitten enään pysty setviin. olettamalla muita häneksi.
- Ed.
no tota tota kirjoitti:
jos sä oot ap niin kyllähän alotus oli kokonaisuudessaan pelkkää negatiivista, tosi
rankkaa toisen ihmisen syyttelyä!!En ole ap., vaan vastasin ap:lle tuossa ylempänä, koska hänen tekstinsä olisi voinut olla minulle. Enkä kokenut tuota aloitustekstiäkään negatiivisena. Minusta aloittaja kertoo vain siitä, miten pahalta hänestä on tuntunut, mutta ei syytä sitä toista. Minusta ap hyvin voisi kertoa nuo ajatuksensa sille tarkoittamalleen. Voihan se toinen yhtä hyvin olla siinä uskossa, ettei ap välitä tai ettei sillä toisella niin suurta merkitystä ollut, kun ap ei kertomansa mukaan ole noita sille toiselle sanonut.
Mistä tiedät ettei hän välitä? Meneekö miehelle vai naiselle?
- Tätä jäin miettimään
Voiko ja saako syyttää ja syyllistää sen ihmisen kehen rakastuu? Minun mielestä ei.
- Eihän ap
syytä tai syyllistä. Kertoo vain miten pahalta tuntuu menettää ihminen jota rakastaa, kuten sanookin. Minusta ap:n teksti oli vain koskettava ja surullinen, jos hän ei sitä ihmistä voi saada. Varmaan monet täällä ovat kokeneet saman, joten ihmettelen, miksi ap:n teksti väkisin pitää kääntää joksikin pahaksi, syyttelyksi tms.
- >>>>>
Eihän ap kirjoitti:
syytä tai syyllistä. Kertoo vain miten pahalta tuntuu menettää ihminen jota rakastaa, kuten sanookin. Minusta ap:n teksti oli vain koskettava ja surullinen, jos hän ei sitä ihmistä voi saada. Varmaan monet täällä ovat kokeneet saman, joten ihmettelen, miksi ap:n teksti väkisin pitää kääntää joksikin pahaksi, syyttelyksi tms.
" en VARSINAISESTI " >>> kyllä niin kamalaa mottaamista oli että harvon täällä näkee.
- Jos oikeasti ajattel
Eihän ap kirjoitti:
noin, et ole ymmärtänyt lukemaasi.
- No ainakin
Jos oikeasti ajattel kirjoitti:
noin, et ole ymmärtänyt lukemaasi.
ap:n mukaan tuossa yllä ymmärsin hänen tekstinsä juuri kuten hän sen tarkoitti. Ettehän te voi tietää, mitään muuta tuosta kuin sen, mitä ap sanoo. Jos hän sanoo, että tarkoitti tekstinsä, kuten sen ymmärsin, niin silloinhan se on niin. En edelleenkään ymmärrä miksi pitää noin lytätä ja lyödä lyötyä, kun ap:lla selvästi on paha olo tilanteesta.
- Aloitus_
Eihän ap kirjoitti:
on ymmärrettävissä myös ihan toisin.
- Moni kertoo
No ainakin kirjoitti:
ap:n mukaan tuossa yllä ymmärsin hänen tekstinsä juuri kuten hän sen tarkoitti. Ettehän te voi tietää, mitään muuta tuosta kuin sen, mitä ap sanoo. Jos hän sanoo, että tarkoitti tekstinsä, kuten sen ymmärsin, niin silloinhan se on niin. En edelleenkään ymmärrä miksi pitää noin lytätä ja lyödä lyötyä, kun ap:lla selvästi on paha olo tilanteesta.
täällä puutaheinää kun alkaa tulla negaa palautetta, älä usko noin sinisilmäisesti kaikkee mitä sulle syötetään.
- et sinäkään voi
No ainakin kirjoitti:
tietää yhtikäs mitään.
- Yhteen alotukseen
No ainakin kirjoitti:
ei saa mahdutettua yhtään enempää syytöksiä mitä tässä kyseisessä alotuksessa on. Se suorastaan tihkuu syytöstä syytöksen perään.
- No, kuten
Moni kertoo kirjoitti:
täällä puutaheinää kun alkaa tulla negaa palautetta, älä usko noin sinisilmäisesti kaikkee mitä sulle syötetään.
sanottua, en halua täällä asioitani tai muiden asioita puida, joten pidä toki mielipiteesi. Tuskin kuitenkaan tilanteesta mitään tiedät, eikä mullakaan sen enempää ole halua tähän kommentoida, joten jatka toki syyttelyäsi, jos se jotenkin sun mieltä parantaa. Mun puolelta asia on nyt tässä ketjussa loppuunkäsitelty.
- Miun mielestä
tää ei kuulu rr palstalle ollenkaan vaan ennemmin vihapalstalle, noin rankkaa syyttelyä en oo hetkeen täällä lukenut. Pelkkää toisen sättimistä.
- sivuhuomio vaan
Mun mielestä aloitus kuuluu r&r-palstalle. Aloittaja on (ollut) rakastunut ja rakastaa edelleen.
Sen sijaan moni kommentti ei mielestäni sisällä minkäänlaista rakkaudellisuutta. Vaikka sana on vapaa, tiedetään, tiedetään...
Nyt musta alkaa tuntua, että olen itse ihan väärässä paikassa. Tässähän alkaa verenpaine nousta! Onneksi mun hän ei tasan taatusti ole yksikään noista negaa tihkuvista kommentoijista, siitä panen vaikka pääni pantiksi. - mitä rakkaudellista
Mun mielestä aloitus kuuluu r&r-palstalle. Aloittaja on (ollut) rakastunut ja rakastaa edelleen.
Sen sijaan moni kommentti ei mielestäni sisällä minkäänlaista rakkaudellisuutta. Vaikka sana on vapaa, tiedetään, tiedetään...
Nyt musta alkaa tuntua, että olen itse ihan väärässä paikassa. Tässähän alkaa verenpaine nousta! Onneksi mun hän ei tasan taatusti ole yksikään noista negaa tihkuvista kommentoijista, siitä panen vaikka pääni pantiksi.näät syytöksiä pursuavassa aloituksessa?
- sivuhuomio vaan
mitä rakkaudellista kirjoitti:
näät syytöksiä pursuavassa aloituksessa?
Missä sä näet syytösten pursuavan?
- etkö säkään
Missä sä näet syytösten pursuavan?
ymmärrä lukemaasi?
- sivuhuomio vaan
etkö säkään kirjoitti:
ymmärrä lukemaasi?
Samat sanat :D
Tässä sen taas näkee, että ihmiset tulkitsevat tekstiä todella eri tavoin ja aivan eri lähtökohdista ja kokemusmaailmoista käsin. Myös reagointitavoissa on eroa.
Ei ihme, että elävässä elämässäkin tulee niitä väärinkäsityksiä ja yhteentärmäyksiä.
- se on kato niin
että jos suu on supussa niin toinen ei voi tietää mitään eikä ymmärtää. ihmisellä on puhelahja juuri siksi että asiat voidaan selvitellä mutta syyttäen ja kritisoiden ne ei selviä. se tie ei johda mihinkään.
- ....
Tässä viestissä on niin paljon tuttua tekstiä..."yritän korjata" ja yrittämiseksi se on aina jäänyt. Olis varmaan kuitenkin parempi kertoa oliko naiselle vai miehelle tai reilusti laittaa tunnisteita kenelle tämä oli tarkoitettu.
- Jos minulle ei
puhuta halaistua sanaa, minä en voi tietää mitään koska minä senkummemmin kuin kukaan muukaan ei ole ajatustenlukija.
Jos minulle ei puhuta mitään, en voi myöskään ymmäträä mitään.
Näin ollen katson syyttelyt asiattomiksi ja aiheettomiksi.- kivet lentelee
Laumasieluja koko palsta täynnä. Yksi heittää tietynlaisen kommentin ja muut yhtyy. Helppo on kiviä heitellä.
- ed.
kivet lentelee kirjoitti:
Laumasieluja koko palsta täynnä. Yksi heittää tietynlaisen kommentin ja muut yhtyy. Helppo on kiviä heitellä.
Tää ei siis ollut sulle, tuli vahingoss sun kommentin perään. Piti tulla alimmaksi.
- Hyvin kirjoitettu.
Minulla on hieman samanlaisia ajatuksia. Olen ollut romuna. Näin se rakkaus meitä ihmisiä heittelee. Tosiasiassa onko se edes rakkautta vai onko se harhakuva. Mene ja tiedä. Ihmiset voivat kuolla suruun. Mä en halua vielä kuolla. Haluan vielä tehdä jotain kivoja juttuja ja päästä eroon näistä ikävistä ja kuluttavaista murheista.
- reagointikiekko
Mä en tiedä muusta ( tietenkään) kuin että alas olen vajonnut, todella alas. Ja sen että kovasti häntä ajattelen joskus vihalla, katkeruudella ja toisinaan muistan mitä tunsin ja koin hänen ollessaan hetken elämässäni. Sellaista se on. Se on sitä. Ja sellaisena sen tulee oleman. Ja muuta en voi kuin antaa elämän kuljettaa.
- sinä = ainoa tärkeä
Onko hänellä sinusta joku velvollisuus uhrata itsensä, jotta sinä saisit jatkaa sinun kokemuksia?
- sellaista se on
sinä = ainoa tärkeä kirjoitti:
Onko hänellä sinusta joku velvollisuus uhrata itsensä, jotta sinä saisit jatkaa sinun kokemuksia?
Ei. En ymmärtänyt sun kysymystä. Siis minä jatkan elämääni näin. Hän tavallaan. Emme ole missään tekemisissä. Emme ole oikeastaan koskaan olleetkaan. Sotkin vain muutamalla sanalla oman elämäni oikein kunnolla.
- ...................
sinä = ainoa tärkeä kirjoitti:
Uhrata itsensä? Lol. Tosiaan, unohdan että on näitä tyyppejä joilla ei ole minkäänlaista empatiaa, jokainen selviää yksin eikä anteeksi tarvitse kenenkään pyytää. Oma vika jos on tunteita tai loukkaantui.
- etsi omiesi joukosta
................... kirjoitti:
Uhrata itsensä? Lol. Tosiaan, unohdan että on näitä tyyppejä joilla ei ole minkäänlaista empatiaa, jokainen selviää yksin eikä anteeksi tarvitse kenenkään pyytää. Oma vika jos on tunteita tai loukkaantui.
Ihmiset, jotka tuntevat itsekin minkäänlaista empatiaa, saavat myös osakseen sitä.
Ihmiset, jotka välittävät vain itsestään ja omista tunteistaan, omista projekteistaan ihmisten selän takana, "rakkaudestaan" , vihoistaan ja kaunaisuuksistaan, jatkakoot hiekkalaatikossaan keskenään. - 014
etsi omiesi joukosta kirjoitti:
Ihmiset, jotka tuntevat itsekin minkäänlaista empatiaa, saavat myös osakseen sitä.
Ihmiset, jotka välittävät vain itsestään ja omista tunteistaan, omista projekteistaan ihmisten selän takana, "rakkaudestaan" , vihoistaan ja kaunaisuuksistaan, jatkakoot hiekkalaatikossaan keskenään.Niin, ja palstoilla leikkiminen on juuri sitä. Rakkauden tunnustukset ym haaveet yhteisestä elämästä missä muodossa tahansa on just sitä heidän tapaansa.
Mutta. Isä Meidän -rukouksen tavoin opettelen ja yritän/haluan yrittää oikeasti elämään tämän säkeistön tavoin. Vaikka sitä on paljon rukoiltu, eipä sen sanomaa ole koskaan pysähtynyt ajattelemaan.
"Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet."
Jospa löytäisin taas uskon -oikean, puhtaan ja viattoman uskon. Joka toisi elämään hyvää. - ....................
etsi omiesi joukosta kirjoitti:
Ihmiset, jotka välittävät vain itsestään ja omista tunteistaan, omista projekteistaan ihmisten selän takana, "rakkaudestaan" , vihoistaan ja kaunaisuuksistaan, jatkakoot hiekkalaatikossaan keskenään.Ei. Aidosti empaattinen ihminen ei jaottele kuka on hänen empatiansa arvoinen. Sosiopaatti taas ei tunne empatiaa ketään kohtaan.
Ihminen - Joku raja!
.................... kirjoitti:
Ei. Aidosti empaattinen ihminen ei jaottele kuka on hänen empatiansa arvoinen. Sosiopaatti taas ei tunne empatiaa ketään kohtaan.
IhminenMinusta ei kannata kääntää toista poskeaan loputtomasti ihmisille, jotka vastaavat kohteliaisuutena lyömällä nyrkeillä.
Ihminen - Joku raja!
.................... kirjoitti:
Ei. Aidosti empaattinen ihminen ei jaottele kuka on hänen empatiansa arvoinen. Sosiopaatti taas ei tunne empatiaa ketään kohtaan.
IhminenOlen huomannut, että muutkin jaottelevat ihmisiä niihin, jotka ovat tai eivät ole empatian arvoisia. Joskus huomaamattaan. Joillekin pelkkä sosiaaliluokka riittää syyksi. Mutta vähän kypsempi syy lienee historia juuri niiden ihmisten kanssa.
- terve5
Niin todellakin, miksi et kerro sitä hänelle. Eikö suu ole tehty sitä varten?
- Ohi ohi ohi ohi
joku raja--- oletko empaattinen? ET. Kylmä ja paha ja menetit tähdet, kun et välittänyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541411- 741385
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3101150Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461077Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231894Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht31892vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804