Rakastan suihinottoa, outoako?!

MC84(f)

En ymmärrä miksi monet naiset kammoksuvat suihinottoa...?! Se on mielestäni aivan ihanaa.. Saada nuolla, lirputtaa ja imeä miehen kovaa vehjettä.. Nähdä miten mies kimurtelee ja nuolla aina vaan lisää... Se kiihottaa itseäni ja toivon mukaan myös miestä... Olenko jotenkin outo, kun kaikki naiset aina kauhistelevat sitä että kun pitää ottaa suihin.. Se on ihanaa!

16

7441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies35

      Hei! kovettu jo kun luin ton sun tekstin

    • Repa

      Entinen naiseni oli aivan samanlainen kuin sinä halusi niin pirusti ottaa suihin ja eikä meikä poika vastaan pistänyt. Ei tarvinnut edes pyytää kun hän halusi sitä omaaloitteisesti.
      Aina halusi mällit suuhun ja niellä ne imi aivan kuiviin. Ou jee mikä imuttaja se olikaan.
      Harmi että nykyisen naisen takia jätin entisen en tajua vieläkään miksi sen tein, mutta no mennyttä ei voi korjata.
      Nykyään en saa enää suihinottoa ollenkaan
      =( joka tietysti harmittaa sillä suuseksi on mukavaa vaihtelua.

    • Miesihminen

      olet HUORA!

      • naisihminen

        ottaa sulta suihin... saanko, pyydän kauniisti... sulla ei varmaan ole vielä seissyt, mutta kohta seisoisi...


      • Miesihminen
        naisihminen kirjoitti:

        ottaa sulta suihin... saanko, pyydän kauniisti... sulla ei varmaan ole vielä seissyt, mutta kohta seisoisi...

        mutta ajatuskin ällöttää!


      • kakkapylly

        olet umpiHOMO jehova


      • Anonyymi
        naisihminen kirjoitti:

        ottaa sulta suihin... saanko, pyydän kauniisti... sulla ei varmaan ole vielä seissyt, mutta kohta seisoisi...

        Ihanaa jos joku ottaisi minulta suihin, nauttisin todella paljon. En ole vielä sellaista kokenut, muta jospa sen aika tulisi vielä.


      • Anonyymi
        Miesihminen kirjoitti:

        mutta ajatuskin ällöttää!

        Ja miten niin. ? Suihin voi ottaa kondomin kanssa, ei ole pakko ottaa suihin jos ei ole kondomia. Itse nauttisin myös kondomin kanssa suihin otosta. Kyllähän sen voi kuvitella, että kun nainen imee kovaa kikkeliä, tottakai se seisoo, ja saa siitä nauttia... Mielikuvitusta saa käyttää..Esim, punaista huulipunaa ja punaiset kynnet, tai siihen vielä kumihanskat, itse tykkäisin juuri tällaisesta. Mikään ei olisi yhtä ihanaa...


    • Ilkka

      Mun puolisoni on samanlainen. Imee ja innolla. Tykkää kun kivikova kaluni sojottaa sanojensa mukaan. Lopuksi antaa mun laueta suuhunsa. Se on parasta suuhoitoa mitä tiedän.

    • Jozu

      mtn outoa ole.. ;) Ja eikä se maistu pahalta. Mulla siitä on melkein tullut jo pakkomielle.. kyllä se sen verran ihanaa imeskeltävää on, että. ;) Ja loppuun astin vaan.. proteiinit kurkusta alas.

    • Lady

      Ei ole mitään outoa siinä, että tykkäät suihinotosta. Toiset naiset tykkää siitä ja toiset ei.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Minulla on haaveena se, että joku nainen ottaisi suihin, voin laittaa kondomin jos tarvii...Olisi se varmaan yhtä ihanaa, joka tapauksessa kokea...


    • jani

      mun vaimo on himo suihinottaja ja mua pelottaa jo kun se aina tulee sänkyyn ilman vaatteita... monesti olen yrittänyt olla nukkuvinani, mutta tuota mun kullia ei voi huijata... jatkuvaa nussimista, eikö se koskaan saa tarpeekseen?

    • mies24

      voi pojat, tommonen nainen kyllä kelpais mullekkin.suuseksi on parasta.
      [email protected]

    • Anonyymi

      Tässä taas nähdään kuinka kateellisia sellaiset pojat ovat, jotka eivät ole saaneet "suuhoitoa". Oma exäni oli siinä todella hyvä, kiihottui aivan valtavasti ja sitä jäin kaipaamaan kaikkein eniten. Kun jäykkää penistä nuollaan laukeamisen rajalle, tulee melkein tunne kuin ei kestäisi enää. Laukeaminen on sitten jotain käsittämättömän taivaallista, koko ruumis päästä jalkoihin vavahtelee ja kihelmöi. OK kaikki naiset eivät halua sitä tehdä, mutta miksi pitää haukkua niitä jotka haluavat?

    • Anonyymi

      olen mies ja tykkään myös suihinotosta ihana tunne kun mies sykkii suuhusi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2739
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      352
      2594
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      70
      1744
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      132
      1648
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1402
    Aihe