En ymmärrä miksi monet naiset kammoksuvat suihinottoa...?! Se on mielestäni aivan ihanaa.. Saada nuolla, lirputtaa ja imeä miehen kovaa vehjettä.. Nähdä miten mies kimurtelee ja nuolla aina vaan lisää... Se kiihottaa itseäni ja toivon mukaan myös miestä... Olenko jotenkin outo, kun kaikki naiset aina kauhistelevat sitä että kun pitää ottaa suihin.. Se on ihanaa!
Rakastan suihinottoa, outoako?!
16
7687
Vastaukset
- mies35
Hei! kovettu jo kun luin ton sun tekstin
- Repa
Entinen naiseni oli aivan samanlainen kuin sinä halusi niin pirusti ottaa suihin ja eikä meikä poika vastaan pistänyt. Ei tarvinnut edes pyytää kun hän halusi sitä omaaloitteisesti.
Aina halusi mällit suuhun ja niellä ne imi aivan kuiviin. Ou jee mikä imuttaja se olikaan.
Harmi että nykyisen naisen takia jätin entisen en tajua vieläkään miksi sen tein, mutta no mennyttä ei voi korjata.
Nykyään en saa enää suihinottoa ollenkaan
=( joka tietysti harmittaa sillä suuseksi on mukavaa vaihtelua. - Miesihminen
olet HUORA!
- naisihminen
ottaa sulta suihin... saanko, pyydän kauniisti... sulla ei varmaan ole vielä seissyt, mutta kohta seisoisi...
- Miesihminen
naisihminen kirjoitti:
ottaa sulta suihin... saanko, pyydän kauniisti... sulla ei varmaan ole vielä seissyt, mutta kohta seisoisi...
mutta ajatuskin ällöttää!
- kakkapylly
olet umpiHOMO jehova
- Anonyymi
naisihminen kirjoitti:
Ihanaa jos joku ottaisi minulta suihin, nauttisin todella paljon. En ole vielä sellaista kokenut, muta jospa sen aika tulisi vielä.
- Anonyymi
Miesihminen kirjoitti:
mutta ajatuskin ällöttää!
Ja miten niin. ? Suihin voi ottaa kondomin kanssa, ei ole pakko ottaa suihin jos ei ole kondomia. Itse nauttisin myös kondomin kanssa suihin otosta. Kyllähän sen voi kuvitella, että kun nainen imee kovaa kikkeliä, tottakai se seisoo, ja saa siitä nauttia... Mielikuvitusta saa käyttää..Esim, punaista huulipunaa ja punaiset kynnet, tai siihen vielä kumihanskat, itse tykkäisin juuri tällaisesta. Mikään ei olisi yhtä ihanaa...
- Ilkka
Mun puolisoni on samanlainen. Imee ja innolla. Tykkää kun kivikova kaluni sojottaa sanojensa mukaan. Lopuksi antaa mun laueta suuhunsa. Se on parasta suuhoitoa mitä tiedän.
- Jozu
mtn outoa ole.. ;) Ja eikä se maistu pahalta. Mulla siitä on melkein tullut jo pakkomielle.. kyllä se sen verran ihanaa imeskeltävää on, että. ;) Ja loppuun astin vaan.. proteiinit kurkusta alas.
- Lady
Ei ole mitään outoa siinä, että tykkäät suihinotosta. Toiset naiset tykkää siitä ja toiset ei.
- Anonyymi
Juuri näin. Minulla on haaveena se, että joku nainen ottaisi suihin, voin laittaa kondomin jos tarvii...Olisi se varmaan yhtä ihanaa, joka tapauksessa kokea...
- jani
mun vaimo on himo suihinottaja ja mua pelottaa jo kun se aina tulee sänkyyn ilman vaatteita... monesti olen yrittänyt olla nukkuvinani, mutta tuota mun kullia ei voi huijata... jatkuvaa nussimista, eikö se koskaan saa tarpeekseen?
- mies24
voi pojat, tommonen nainen kyllä kelpais mullekkin.suuseksi on parasta.
[email protected] - Anonyymi
Tässä taas nähdään kuinka kateellisia sellaiset pojat ovat, jotka eivät ole saaneet "suuhoitoa". Oma exäni oli siinä todella hyvä, kiihottui aivan valtavasti ja sitä jäin kaipaamaan kaikkein eniten. Kun jäykkää penistä nuollaan laukeamisen rajalle, tulee melkein tunne kuin ei kestäisi enää. Laukeaminen on sitten jotain käsittämättömän taivaallista, koko ruumis päästä jalkoihin vavahtelee ja kihelmöi. OK kaikki naiset eivät halua sitä tehdä, mutta miksi pitää haukkua niitä jotka haluavat?
- Anonyymi
olen mies ja tykkään myös suihinotosta ihana tunne kun mies sykkii suuhusi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959