Levoton kissa, öisin mouruaa ja raapii seiniä

miska11

Kissa (15 v) omistajaperhe muutti kerrostalosta paritaloon. Muuton jälkeen kissa mouruaa yöt ja on karkaillut muutaman kerran(pisin poissaolo 4 vrk). Nyt kissa on tilapäisesti kerrostalossa tutussa paikassa jo vuosien takaa. Nukkuu päivät ja mouruaa yöt ja raapii seiniä ja tyynyä pääni vierellä haluten ruokaa ja seuraa. Ruoan antaminen ei rauhoita.Kissalla oli masennuslääkkeet sen kissakaverin kuoleman jälkeen. Olisko taas masennuslääkkeitten aika???Olis kiva taas nukkuakin.20

3

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissanomistaja

      Kissallasi on omistajan kannalta harvinaisen huono vuorokausirytmi, kun nukkuu päivät ja valvoo yöt! Kuulostaisi tuon yö terrorisoinnin perusteella myös siltä, että kisulla olisi tylsää yöllä yksikseen. Onnistuisitkohan pitämään sitä jotenkin fiksusti päivällä hereillä ja vaikka leikkimään sellaisen kunnon väsytysleikin sen kanssa ennen omaa nukkumaan menoasi (vaikka vanhan kisun leikkimään motivointi voi toki olla hieman haastavaa) ja vielä kunnon ateria leikin jälkeen. Säännölliset ruoka-ajat saattaisivat auttaa kisun päivärytmin löytämisessä muutenkin. Meillä kissakaverin hankkiminen rauhoitti kissaamme myös paljon. Sillä ei ollut enää tylsää vaikka olisikin ollut toisinaan hereillä yöaikaan. Kissaa ei kannata muuten opettaa siihen, että se saa yöllä ruokaa, jos herättää ihmisen (tai muutenkaan). Se ymmärtää, että teki hyvin ja saa siitä palkinnon ja ihan varmasti jatkaa yöllä herättämistä herkkujen toivossa. Meillä aamuruokinta tapahtuu tiettyyn kellonaikaan ja vaikka heräisin ihan itse yöllä vaikka vessassa käymään niin ruokaa ei tipu.

    • aamiainen ja

      Mulla jopa kaksi poikaa yrittti yöllä kertoa, että ruoka on loppu. Mutta huonepalvelu ei toiminut.

      Ruoka tuli aamulla.

    • näin meillä

      Meillä tyttökisu nukkuu hyvin eikä herätä yöllä, mutta kollipoika joskus herää ja tulee sängyn viereen naukumaan, En reagoi mitenkään sen naukumiseen ja olen niinkuin en olisi herännytkään. Naukuminen loppuu aika pian ja kissa hyppää petiinsä.
      Molemmat kissat ovat nuoria leikattuja.

      Ruokaa saavat vasta aamulla kun itsekin herään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe