Eipä autoilija väistänyt suojatiellä olevaa jalankulkijaa ja autosta särkyi oikea peili... ...ja sai sakon törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta .!!! :D
Suojatie
9
134
Vastaukset
- papukaijaefekti
no näitähän sattuu, entäpä sitten?
- Väärin meni
Ei pitäisi sattua. Suojatiellä jalankulkija on kingi ja ajoneuvot väistävät ja suojaavat.
- ......
Väärin meni kirjoitti:
Ei pitäisi sattua. Suojatiellä jalankulkija on kingi ja ajoneuvot väistävät ja suojaavat.
Niin aina jotain terävää mukana... ...ainakin avaimet
Väärin meni kirjoitti:
Näin sen kuuluu mennä.
- lisää tietoa
Tuntuu kovalta rangaistukselta. Laitas linkki uutiseen.
- ......
Uutiseen ??? ei kuule ollut reporteria ainoastaan minä ,autonkuljettaja ja poliisi
- turpoose
Suojatiele juoksevan lattajalan nenäkin!
- .........
Kyllä se autoilija on lattajalka ja kuukauden se oli jalankulkija =D
- .....
......... kirjoitti:
Kyllä se autoilija on lattajalka ja kuukauden se oli jalankulkija =D
Tämä em. Autoilija on sitä ns. Sikariporrasta jota ei koske liikennevalot ei väistämisvelvollisuus ei ohitus kielto merkit ja poliisin kirjottaessa sakkoa niin karjuu "ettekö tiedä kuka minä olen" . Samainen autoilija törmasi pysäkiltä lähtevän bussin takakulmaan ajokielto aikana... ...ja jälleen kysymys " etkö nähnyt että MINÄ olin tulossa"... ...johon bussikuski ja poliisi etkö nähnyt vilkkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.324688- 343366
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833154- 102228
- 271790
- 121768
- 1611763
- 1011267
- 1371107
- 141029