Onko halpaa viinaa kaljaa hyvä ruoka onko sama touhu ku sunnyy beachilla pienempi paikka vissiin onko paljon tissibaareja ja lävähtääkä 12 aikaan illalla jonnekin keskustan kadulle paljon kauniita naisia tarjoamaan palveluja onko vesipuistoja tai muita aktivitetteja kun juominen ja muu rellestäminen ??
Kultahietikko 2014 !!
reiskarei1965
1
481
Vastaukset
- lomalla käynyt
Alkoholi on noin puolet halvempaa, kuin Suomen baareissa. Ravintolat on ihan ok, tosin kannattaa vähän kattoa minne menee. Rannalla on ravintola nimeltä Gerana, suosittelen erittäin lämpimästi! Olin tyttöystäväni kanssa viikon lomalla, ja kävimme melkein jokapäivä siellä syömässä.
Tissibaareja ei ole paljoa ja maksullista naista saat yöllä/aamuyöllä varmasti. Aktiviteeteistä löytyy Aquapolis niminen vesipuisto, joka on ihan kävelymatkan päässä rannasta ja patikoiminen onnistuu läheisille vuorille ja luonnonsuojelualueelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477