Eli itse olin tuolla perinteet rastilla töissä mitä mieltä olitte rastin meiningistä? ja kommentoikaan muutenkin mitä piditte rastista?
Taruksen haikin perinteet rasti
13
975
Vastaukset
- pave...uitto
en muista mikä rasti oli perinteet.....voitko sä valaista mua....
- wilho
Eli perinteet rasti oli se rasti jossa tehtiin huosain. (tuohisykerö joka ripustettiin huiviin roikkumaan)
- jasi
säkin oot tänne eksyny! :) juu juu... noh, näkyy!!
- anjuskawuska
en ollu sillä rastilla, olin kipee sillon. Muut meidän vartiosta jotka oli siellä oli tykänny siitä ihan hyvin, ei se kai erityisen hemaseva ollu, mutta ihan ok.
- Naurava Piru
En päässy sinne asti ku keskytettiin. Meillä ois ollu 5 (3 vartiosta, samasta lippukunnasta) jokka ois halunnu jatkaa. Muuten oltais saatu mutku ykskään ei ollu vj... Keskeyttetiin yörastilla.
- Patikkalainen...
Se tais olla aika lopus kun me keskeytettiin ruokarastilla,kun oli satanu yöl ja meil ei ollu yörastilla pressuu ni tavarat oli märkii.Me lähettiin viimesenä yhen toisen samas savus olevan vartion kan,eikä ketään ollu enää lähettyvillä jota ois voinu seurata...mut sit me saatiin jotain tyyppei kiinni kun meijän kans olleet ulkomaalaiset kulki kauheeta vauhtia.mut ei siit ollu apuu ku me kauhee lauma eksyttiin jonnekkin mökin rantaan.
Ja sillo sit päätettiin yhdessä et heti kun löydetään rasti ni me keskeytetään koko haikki. - hmm
Patikkalainen... kirjoitti:
Se tais olla aika lopus kun me keskeytettiin ruokarastilla,kun oli satanu yöl ja meil ei ollu yörastilla pressuu ni tavarat oli märkii.Me lähettiin viimesenä yhen toisen samas savus olevan vartion kan,eikä ketään ollu enää lähettyvillä jota ois voinu seurata...mut sit me saatiin jotain tyyppei kiinni kun meijän kans olleet ulkomaalaiset kulki kauheeta vauhtia.mut ei siit ollu apuu ku me kauhee lauma eksyttiin jonnekkin mökin rantaan.
Ja sillo sit päätettiin yhdessä et heti kun löydetään rasti ni me keskeytetään koko haikki.Kuka keskeyttää tollasen helpon vaelluksen??? asennetta ens kerralla peliin! Vaikka vesi vain lorisisi kengissä ja vaatteet läpimärät niin täpöllä vaan, voi olla ylpeäkin itsestään
- pave...uitto
hmm kirjoitti:
Kuka keskeyttää tollasen helpon vaelluksen??? asennetta ens kerralla peliin! Vaikka vesi vain lorisisi kengissä ja vaatteet läpimärät niin täpöllä vaan, voi olla ylpeäkin itsestään
itse olin sillä lyhemmällä haikilla.....oisin halunnu pitemmälle,mut ku jonkun piti mennä myös sille lyhemmälle....vitsi...kuulin et oli ihan kiva....siis meidän vartiolla oli ihan sika hauskaa...haikki oli melkein parasta koko leirissä....kainuulaisen sisulla se läpi mentiin!!!
- fifi2
Patikkalainen... kirjoitti:
Ja sillo sit päätettiin yhdessä et heti kun löydetään rasti ni me keskeytetään koko haikki.vähän oli märkä tunelma mut se ei haitannut (-:
- drocer
Petran mielestä olitte aivan selopäitä! Hyvällä tavalla. who let the dogs out esitys oli paras esitys iltasadun jälkeen jonka veditte radiopuhelimeen. KURAS rules!!!
- jasi
ainii sepposukka!! ;D en ees muistanu sitä.. :) merikkikin tykkäs hyvää sadun jälkee.. :) noh,kirjotelkaa kuulumisia jos tuttuja on liikkeellä!! :)
- wilho&Jasi
Ketäs drocker oot? Ootko joku huollosta, rastilta, muonistuksesta? HULIHULIHULI! kuuleeko keskuksesta?
- ananas.89
rasti oli ihan ok, mutta mulle ei jäänyt siitä mieleen oikein mitään muuta kuin että siellä nuotion ympärillä oli hirvee ryysis ja se savutti hirveesti. Vähän pliisu mut noin niinkun isolle joukolle oikein toimiva rasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673