rajoitti panostustajan 1€:oon.yli 2 vuotta olen pelaillut siellä.
selailin eri palstoja ja monessa ihmeteltiin sitä rajoitus politiikkaa. eräskin oli omasta /(minukin)mielestään hakemalla hakenut murheita omalla panostus käyttäytymisellään ja sai pelata rajoituksetta. toisilla rajoitus tullut jo viikossa.
kukaan ei ole löytänyt mitään punaista lankaa miksi bännit tulee ja miksi ei.
tuntuu olevan venäläinen sattumanvarainen juttu kuka saa pelata ja kuka ei.
mutta kysyisin kokemuksia siitä, kuinka pitkään bännit tai onko joku saanut panostusrajansa nostettua?
supportista tulee vastaus kohta se ja se säännöistä tyyliin: voimme tehdä mitä haluamme. sääntö ei kuitenkaan eroa mitenkään muista bookkereista.
olen aina lukenut nuo säännöt ettei tarvi joutavia tapella.
PS.
365bet jääkiekkosäännöt muuttui nyt kesällä koskemaan jatkoaikaa ja rankkareita jos ei erikseeen mainita.
marathonbet
8
540
Vastaukset
- bookkerit tienaa
pelaaminen on rahattomien harrastus!
- 4evolution
???????????????
tämäpä auttoi kovasti. - eekoni
4evolution kirjoitti:
???????????????
tämäpä auttoi kovasti.No huh huh, mikä mielipide.
- yksi monista
Paffilla oli mulle NHL tuplia-kvartetteja varten sattumanvarainen pelikielto ihan millä panostuksella tahansa heti kun kertoimet tulivat eli niitä yhdistelmiä ei ainakaan ollut pelattu paljoa ja kun kysyin asiakaspalvelusta ne sanoi että tietokone antaa sen pelaajakohtaisesti eikä ne voi asialle mitään.No ei siinä voinut muuta kun pelaa niitä mitkä meni läpi tai pelata muille bookkereille,Veikkaushan joskus myös sulkee jotain yhdistelmiä,Nordicilla ei ole vielä tullut vastaan mutta säännöissähän lukee että ne voi tehdä mitä huvittaa tai haasta ne oikeuteen,pienpelaajana lasken ettei ne puutu pelaamiseni niin paljon että lopettaisin.
- GJFL
"ne sanoi että tietokone antaa sen pelaajakohtaisesti eikä ne voi asialle mitään"
No yksittäinen papukaija-asiakaspalvelija ei tietysti voi mutta PAF kyllä voi, ainakin sille minkälaisia tehtäviä tietokoneilleen antavat.
Ei ole mitään hyvää mainosta yhtiölle tuollainen asiakaspalvelun kommentti, no eipä luulisi panosrajoitustenkaan olevan mutta ihme kyllä pääsevät kuin koira veräjästä. Suuri yleisö on niistä autuaan tietämätön, kun kuulevat niin suu loksahtaa ammolleen.
Vaikka olisi pienpelaaja, ja vaikka olisi häviöllä totaalisti, jos shoppailee kertoimia eli pelaa vain markkinatoppeja ja bookkerit huomaavat sen, niin ainakin eurooppalaiset firmat lähes poikkeuksetta rajoittavat panoksia, useimmiten suoraan naurettavuuteen asti.
- yäk veikkaukselle
Onpa naurettava tuo veikkaus saittina kun esim koriksen over/under vedoille annetaan vain 1,8 kertoimiksi. Sitte vielä jotku pelaa tuonne oikeasti :D Suosittelen kaikille bet365:sta ylivoimaisesti paras. Bet365:lla on oikeasti live-veto. Veikkauksella se on joku erätaukoveto.
- joop...
Tulee limiitit ainakin noissa pienemmissä lajeissa kuten jääkiekkossa aika helposti, enemmän sitten näissä futiksessa ja missä liikkuu rahaa niin saa pistää melkein niin paljon kuin haluaa. Lätkää ei varmaan kovin paljon veikata ja kun veikataan niin yleensä isketään näihin ylikertoimiin..
- Joulupukki2
Kymmenen euroa on tosibetsarin minimipanos. Eihän tollasia 1 euron lappuja väsää kuin pikkupojat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399