Mistä ihmeen ginistä täällä koko ajan jauhetaan? Onks se joku paikallinen läppä vai, jonkun sekopään palstalaisen omia hokeamia?
Mikä on Gini?
27
474
Vastaukset
- Jappu pervo
GIN = juoma
KREIVI= politiikan asiantuntija - Tää on tietoo
Tämä paikallisten luopioiden juttu on mitä ilmeisemmin lähtöisin jonkun vallan honkkelin kirjoittajan käyttämästä lausahduksesta: Ota Topi Giniä!
- sianpää sid
Se on kidin sanonta.
- Luigi Pavarotti
Gini on jalo juoma jota esikuvamme Topi Parjanen nauttii raskaan työviikon päätteeksi.
Tämä tottai kai sallitaan Topille sillä hän on kylämme osaavin talkkari.- Anonyymi
miksi se ei enää työskentele vaan juoksentelee ja juo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi se ei enää työskentele vaan juoksentelee ja juo
Hän pitää hyvin paljon ginin mausta. Muut asiat ovat sivuseikkoja.
- GIN LEMON
aattelin ostaa perjantaipulloksi tommosen 1.0 gin lemonin jossa on 18 prossaa
jos joku on maistanu tuota niin maistuuko se hyvältä. tai miltä se maistuu? onko helposti juotavaa?
se vastaa noin kaheksaa kaljapulloa. se on just sopivasti kerkeen selvitä seitsämässä tunnissa ja painan siis 90 kiloa. - veikko tenttu
Ohenna sprite merkkisellä juomalla puolet ja puolet nautitaan kylmänä
se on kuin jään raikas pastilli.nam nam, - Gini Topi
Tuli maistettua Bombay Sapphirea lantrattuana Schweppesin Indian Tonic Waterilla. Kirkkaana juomana ja sopivan aromikkuutensa vuoksi gin on mitä mainioin perusviina monelle juomasekoitukselle. Erinomaista, joskin vähän tuli sellainen olo, että meni hyvät ginit ja tonicit hukkaan, tätä olisi voinut kutsua sitruunasorbetiksikin. Tällaisissa testeissä pyritään että mahdollisimman moni, mielellään kaikki Suomen markkinoilla olevat ginit olisivat testissä, mutta nyt jäimme kaipaamaa muutamaa maailman merkkiä sekä yhtä pohjoissuomalaista erikoisuutta.
- mettärahalla saa
Taitaa olla niin, että Ikaalinen-palstalla GINILLÄ tarkoitetaan perussuomalaisten keittämää pontikka, ota ja tiedä sitten.
- missä myymälä
Onko persuissa joku pontikankeittotaitoinen ?
- Anonyymi
kommari innalassa keitteli kunnes sukulainen poltti tislaamon,noin teki Mortti eväsvuoto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kommari innalassa keitteli kunnes sukulainen poltti tislaamon,noin teki Mortti eväsvuoto
Martilla ei ollut mitään tekemistä tislaamon kanssa. Käry kävi kun joku vellihousu käräytti tehtaan.
- Ota Topi sahtia
Miksi Parjanen ja gini on unohdettu palstalla?Samoin on käynyt Jaskan sahdille ja Hannun hirvenlihoille?Perinteiset arvot takaisin!!
- mul on jano
Vieläkö jaskalta saa sahtia?Paljo litra?
- gini, neitien juoma
mul on jano kirjoitti:
Kehoitus ottaa giniä on lohdutussanonta luuserille
jolla ei ole parempaakaan juomaa saati älliä
päässään ja se sanotaan etenkin epäonnistumisen
jälkeen. - alamaailma
gini, neitien juoma kirjoitti:
jälkeen.Saatanan hintti vittuilekko topille
- Anonyymi
mul on jano kirjoitti:
Mortti kantelii Jaskan panimon
- Anonyymi
Feikki myy hirveähalvalla
- Anonyymi
alamaailma kirjoitti:
Saatanan hintti vittuilekko topille
topi käytti muiden miesten elimiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mortti kantelii Jaskan panimon
Martti ei edes tiennyt Jaskan sahdista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Feikki myy hirveähalvalla
Hänellä on siihen täysi oikeus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
topi käytti muiden miesten elimiä
Ei ainakaan jullin sisuskaluja. Ne on mennyttä kalua.
- Anonyymi
gini, neitien juoma kirjoitti:
jälkeen.Miksi sinun talosi on pakkohuutokaupassa, mutta Topin talo ei?
- GINIÄ LÄRVIIN
Olen vasta viimeisen vuoden sisällä oppinut pitämään ginistä, yleensä toki tonicin kanssa. Mitenkään kovin kattavaa vertailua eri merkeistä en ole päässyt tekemään, mutta yleisimmät on tullut testattua. Yhteenkään täysin juomakelvottomaan en ole törmännyt, mutta selviä eroja löytyy. Perus Beefeater (http://www.beefeater.com/) toimii varsin hyvin baarijuomana, kun on jo muutenkin tullut nautiskeltua. Hieman arvokkaampi Bombay sapphire (http://www.bombaysapphire.com/) oli pitkään oma suosikki, mutta toistaiseksi paras jota olen juonut on ehdottomasti Hendrick's Gin (http://www.hendricksgin.com/). Yhtenä sivuhuomautuksena mainittakoon, että Hendrick'siä juodaan kurkun kanssa normaalin sitruunan sijasta.
Löytyykö muita ginin ystäviä ja kenties hyviä vinkkejä eri merkeistä? - Anonyymi
Ikaalinen tarvii giniä ja juopottelevia talkkareita
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579