Kusipää varas Varissuolla

Näin täällä

Juuri hetki sitten nuori jätkä, pitkät tummat hiukset, keskipituinen nahkatakki, varasti vanhalta naiselta käsilaukun. Kyllä, se oli ihan suomalainen.

16

346

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälittäviä tyyppejä

Oppii huonoja tapoja mamuilta. Jos jää kiinni niin varmastikin tuomitaan jos mamu niin silitetään vaan päätä. Nämä nilviäiset ihon väriin katsomatta kaikki siperiaan.

• Nain Täällä

Noh noh! Kyllä ne varkaat on aina osannut varastaa ilman "mamujen" apua. Täällä Vakkella eniten ärsyttää kusipäät suomalaiset. Ei mulla ole mitään pahaa sanottavaa maahanmuuttajista. Oliver, Vanha Varis ja Basso pois, niin Vakke rauhoittuu kummasti.

• Rauttaaja

Ei oo kivaa, jos täytyy alkaa Varissuol pelkäämään liikkumist. Tuntunut ihan turvalliselt tähän asti.

• Viimeistään

vanhana, liikuntavammaisena tai muuten sairaana joudut pelkäämään mamuja, ne kun käyvät heikoimpien kimppuun.

• pyörä meni

Näyttää varkaita liikkuvan täällä Martissakin. Musta helkama aino pyörä varastettu Merimiehenkadun pyörävarastosta. Pyörävaraston ovi laitettu auki asentoon että pääsee lisää varastamaan...

• Kanslaisoikeudet

Mikset juossut varkaan perään? Itse näin kun keskustassa joltain vanhalta rouvalta varastettiin laukku ja pari nuorta miestä näki ja juoksi varkaan nopeasti kiinni, kaatoivat maahan ja soittivat poliisit. Ja ihan valkoinen oli hänkin. Tietty Suomen lain huomioon ottaen ei paljon kannata laittaa ihmisiä maahan kun saat vielä itse pahoinpitely syytteen, varsinkin jos mamu kyseessä. Vanhahko rouva oli kyllä erittäin onnellinen kun nuoret miehet häntä auttoivat.

• Täin näällä

Niin, harmittaa kyllä, jos olisin reagoinut vähän nopeammin olisin saanut kiinni. Mutta mitä poliisi sanoo sellaisesta oman käden oikeudesta? Ehkä saisin kovemman rangaistuksen kuin itse varas.

• Kansalaisoikeudet
        Täin näällä kirjoitti:

Niin, harmittaa kyllä, jos olisin reagoinut vähän nopeammin olisin saanut kiinni. Mutta mitä poliisi sanoo sellaisesta oman käden oikeudesta? Ehkä saisin kovemman rangaistuksen kuin itse varas.

Niimpä. Siksi Suomessa pitää ensin joka tilanteessa miettiä tarkkaan auttaako, koska muuten saa itse niin suuret sakot/tuomion, että loppujen lopuksi ei kannattanut. Siinä kun sitten päädyit miettiessäsi tuloksee, että autan niin et voi enää auttaa, koska varas jo ties missä.

• Parempi miettiä
        Kansalaisoikeudet kirjoitti:

Niimpä. Siksi Suomessa pitää ensin joka tilanteessa miettiä tarkkaan auttaako, koska muuten saa itse niin suuret sakot/tuomion, että loppujen lopuksi ei kannattanut. Siinä kun sitten päädyit miettiessäsi tuloksee, että autan niin et voi enää auttaa, koska varas jo ties missä.

Voi tulla puukosta onpa suomalainen tai mamu.

• Sillanttis

Tuskin baarien sulkeminen auttaa, kun huumausaineet siellä isoa rahaa->rikoksia pyörittää.

Jokamiehen kiinniotto-oikeus. Vähimmällä mahdollisella vahingolla voi kuka vain ottaa henkilön kiinni jos aiheutetusta vahingosta tai epäillystä rikoksesta voi tuomita vähintään sakkorangaistukseen.

Ja pyydä silminnäkijöitä paikalle, ettei tule mitään älyttömiä vastaväitteitä epäillyltä rosmolta.

Lauseenrakenne varmaan ihan perseellään.
      Mutta pointti ymmärrettty, jos osaat lukea hyvin?

• Kansalaisoikeudet

Juu minä ymmärsin hyvin tekstisi, mutta jos siinä paikalla ei ole muita kuin sinä, ryöstäjä ja ryöstettävä, ja otat kiinni ilman vaurioita toiseen ja soitat poliisit ja kiinniotettu on mamu (ei pahalla) niin jos sanot mitä hän teki niin periaatteessa poliisien kannattaisi uskoa mamua, koska rasismi. Mamut ja tummaihoiset voivat aina tällaisissa tilanteissa vedota rasismiin.

• Aloittajaman
        Kansalaisoikeudet kirjoitti:

Juu minä ymmärsin hyvin tekstisi, mutta jos siinä paikalla ei ole muita kuin sinä, ryöstäjä ja ryöstettävä, ja otat kiinni ilman vaurioita toiseen ja soitat poliisit ja kiinniotettu on mamu (ei pahalla) niin jos sanot mitä hän teki niin periaatteessa poliisien kannattaisi uskoa mamua, koska rasismi. Mamut ja tummaihoiset voivat aina tällaisissa tilanteissa vedota rasismiin.

Seuraavan kerran kun näen varkaan itse teosta, juoksen perään oli sitten keltainen, pinkki tai vihreä.

• Promise?
        Aloittajaman kirjoitti:

Seuraavan kerran kun näen varkaan itse teosta, juoksen perään oli sitten keltainen, pinkki tai vihreä.

Muistakin tehdä tämä, sillä jos yksi ihminen tekee aloitteen, monet voivat ehkä itsekkin uskaltaa yrittää auttaa

• MiliisiTV
        Promise? kirjoitti:

Muistakin tehdä tämä, sillä jos yksi ihminen tekee aloitteen, monet voivat ehkä itsekkin uskaltaa yrittää auttaa

Hyvä! Jos poliiseilla on jotain urputettavaa, niin sanotaan vaan että tehdään teidän hommat näin taksvärkkinä. Kerkiätte esiintyä telkkarissa enemmän

• give a fuck

seuraava persu ku tulee vittuileen ni lämähtää

• Anonyymi

Varissuolla kannattaa mennä pyörimään sinne majanummelle..saat varmasti hyviä ystäviä ja tyhjät taskut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      3671
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1628
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      27
      1375
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1262
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1053
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      19
      1048
    7. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      1011
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      90
      999
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      111
      921
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      775
    Aihe