Angående porvoon palsta.

pulmatilanteet

Om tillräcligt många skulle skriva till YLLÄPITO ,tror ni det skulle ha någon inverkan ?

28

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ingen troende

      Det tror jag knappast,har motiverat alla gånger och ingentig händer,tror fortfarande att han har "fingern"i spelet.Väntar på "järeänpiä toimenpiteitä",ingen ansvarig har visat sig i pulmatilanteet senare tid.

      • verkar så

        Kanske han hör till Ylläpito ?


      • tar det aldrig slut
        verkar så kirjoitti:

        Kanske han hör till Ylläpito ?

        Nu har han ett nytt "offer ",en polisman från Botgå.


      • lär fortsätta
        tar det aldrig slut kirjoitti:

        Nu har han ett nytt "offer ",en polisman från Botgå.

        Nej,tycks bara flytta forum fr.bio föräldrar,till dit och förståss Borgå spalten!Tidigare var även högsta polischef en av dom "offer".


      • sårligt men sant
        lär fortsätta kirjoitti:

        Nej,tycks bara flytta forum fr.bio föräldrar,till dit och förståss Borgå spalten!Tidigare var även högsta polischef en av dom "offer".

        Det har inte varit någon som helst kommentar fr.de ansvariga senaste 3v.i någon av spalterna en person av dem skrev att lämnar detta efter 10 år så man kan undra vart de andra tog vägen.F.ö.kommer nog inte Porvoo spalten förändras innan han försvinner fr.spalten.Så hans kopierade meddelanden kommer nog att stå där och säännöt kan man glömma totalt,tyvärr.


      • vi hörs....
        sårligt men sant kirjoitti:

        Det har inte varit någon som helst kommentar fr.de ansvariga senaste 3v.i någon av spalterna en person av dem skrev att lämnar detta efter 10 år så man kan undra vart de andra tog vägen.F.ö.kommer nog inte Porvoo spalten förändras innan han försvinner fr.spalten.Så hans kopierade meddelanden kommer nog att stå där och säännöt kan man glömma totalt,tyvärr.

        Idag försvann ju alla normala inlägg igen.Ibland måste man bara skriva litet så han får jobba med att trycka på asiaton viesti.Liten harm är också harm.......roligt med de här "kränkande " inläggen om årets äppelskörd.


      • wow !!!!
        vi hörs.... kirjoitti:

        Idag försvann ju alla normala inlägg igen.Ibland måste man bara skriva litet så han får jobba med att trycka på asiaton viesti.Liten harm är också harm.......roligt med de här "kränkande " inläggen om årets äppelskörd.

        Nu ska vi hålla låg profil igen.......rekordmånga inlägg den här månaden...hela 13 st.


      • voj,voj....
        wow !!!! kirjoitti:

        Nu ska vi hålla låg profil igen.......rekordmånga inlägg den här månaden...hela 13 st.

        Idag har herr P..... riktigt haft skrivklåda,han har postat alla möjliga och omöjliga inlägg.


      • inga äpplen kom med
        voj,voj.... kirjoitti:

        Idag har herr P..... riktigt haft skrivklåda,han har postat alla möjliga och omöjliga inlägg.

        Jag utmanade nyss ödet med de inlägg som försvan tidigare mao.svamp,lingon som är osakligt.Återstår att se hur längre den är kvar?


      • ingen reaktion
        inga äpplen kom med kirjoitti:

        Jag utmanade nyss ödet med de inlägg som försvan tidigare mao.svamp,lingon som är osakligt.Återstår att se hur längre den är kvar?

        Jag märkte det....något inägg får ju ibland vara kvar någon dag.Jag skrev ett inlägg på pulmatilanteet...men det är som att tala med väggen.....


      • Kiitos seurasta!
        ingen reaktion kirjoitti:

        Jag märkte det....något inägg får ju ibland vara kvar någon dag.Jag skrev ett inlägg på pulmatilanteet...men det är som att tala med väggen.....

        Och hela den frågan och Elinas svar försvann!!Porvoon syksy försvann den med men herrn fortsätter,nu tror jag att han har ett finger i spelet och han tillåts ha ensamrätt på spalten.Han får fotsätta för mig,kommer INTE att anmäla som osaklig!Trevlig Höst till Er alla!Ha de!!


      • tillägg
        Kiitos seurasta! kirjoitti:

        Och hela den frågan och Elinas svar försvann!!Porvoon syksy försvann den med men herrn fortsätter,nu tror jag att han har ett finger i spelet och han tillåts ha ensamrätt på spalten.Han får fotsätta för mig,kommer INTE att anmäla som osaklig!Trevlig Höst till Er alla!Ha de!!

        jag gråter inte men tycker att det är sårligt att spalt dör pga.en persons bitterhet !Spalten hjälpte mig i början när jag flyttade hit till Borgå hitta platser osv.så Tack Alla en en gång!


      • vi är sega
        tillägg kirjoitti:

        jag gråter inte men tycker att det är sårligt att spalt dör pga.en persons bitterhet !Spalten hjälpte mig i början när jag flyttade hit till Borgå hitta platser osv.så Tack Alla en en gång!

        Nej,nej inte ger vi upp...vi bara pausar ibland.Du och vi andra skall forsätta att skriva.Det är bara så jäkligt när det finns så mycket roligare att skriva om än hans tvångstankar...Jag tycker i alla fall att största boven nästan är YLLÄPITO ,när de ställer upp och underhåller hans tokigheter.....Visst ses vi igen ,jodå ?


      • jag lovar
        vi är sega kirjoitti:

        Nej,nej inte ger vi upp...vi bara pausar ibland.Du och vi andra skall forsätta att skriva.Det är bara så jäkligt när det finns så mycket roligare att skriva om än hans tvångstankar...Jag tycker i alla fall att största boven nästan är YLLÄPITO ,när de ställer upp och underhåller hans tokigheter.....Visst ses vi igen ,jodå ?

        Så länge som henki pihisee kommer jag att avlägsna hans perversa inlägg.


      • privat person
        jag lovar kirjoitti:

        Så länge som henki pihisee kommer jag att avlägsna hans perversa inlägg.

        Det gör jag med som kunnianloukkaus och hans spridning av foto av en person som i dag är privat men snälla skriv inte om det!Jag vill se hur längre de ansvariga är passiva i ärendet??


      • nåja,vi fortsätter
        privat person kirjoitti:

        Det gör jag med som kunnianloukkaus och hans spridning av foto av en person som i dag är privat men snälla skriv inte om det!Jag vill se hur längre de ansvariga är passiva i ärendet??

        Ibland undrar man om moderatorn faktiskt är en människa.Tänk om där bara finns någon robot ...he,he...


      • ett tag till
        nåja,vi fortsätter kirjoitti:

        Ibland undrar man om moderatorn faktiskt är en människa.Tänk om där bara finns någon robot ...he,he...

        Nej det har jag ALRIG trot,nu har semestern tagit slut så har pulmatilanne fått person!!OBS!nya inlägg i Porvoo spalten,hoppas det fortsätter så!


      • sånt händer o.
        ett tag till kirjoitti:

        Nej det har jag ALRIG trot,nu har semestern tagit slut så har pulmatilanne fått person!!OBS!nya inlägg i Porvoo spalten,hoppas det fortsätter så!

        Vist försvinner inlägg automatiskt när Du har anmält det. efter ett tag,kalla det för robot eller...


      • ägare!!
        sånt händer o. kirjoitti:

        Vist försvinner inlägg automatiskt när Du har anmält det. efter ett tag,kalla det för robot eller...

        Se vad rent spalten är!! Han måste njuta av detta,han äger åtminståne något HELA Porvoo spalten!!Det du..


      • höstfärger
        ägare!! kirjoitti:

        Se vad rent spalten är!! Han måste njuta av detta,han äger åtminståne något HELA Porvoo spalten!!Det du..

        Men visst måste det reta honom att han inte får trycka på asiaton viesti.Tidigt i morse var där två nya inlägg,dom är förstås borta nu....Nu är det så fint väder att man måste gå ut och njuta av färgprakten i naturen.


      • ingenting stämmer
        höstfärger kirjoitti:

        Men visst måste det reta honom att han inte får trycka på asiaton viesti.Tidigt i morse var där två nya inlägg,dom är förstås borta nu....Nu är det så fint väder att man måste gå ut och njuta av färgprakten i naturen.

        Det lär ju komma upp tidigt i morgon när det har varit så rent idag!?
        Det skulle ju regna idag!!


      • gaggig.....
        ingenting stämmer kirjoitti:

        Det lär ju komma upp tidigt i morgon när det har varit så rent idag!?
        Det skulle ju regna idag!!

        Visst var det väl åskan som skrällde till en gång,så hårt att jag tänkte trilla ur sängen ?


      • få se
        gaggig..... kirjoitti:

        Visst var det väl åskan som skrällde till en gång,så hårt att jag tänkte trilla ur sängen ?

        Du det stämmer nog.jag väntade att det skulle fortsätta men det kom ju bara den !!
        Idag började Porvoo spalten som vanligt,hoppas ingen kommenterar så han blir upptäckt av de ansvariga!!?


      • måndagmorron
        få se kirjoitti:

        Du det stämmer nog.jag väntade att det skulle fortsätta men det kom ju bara den !!
        Idag började Porvoo spalten som vanligt,hoppas ingen kommenterar så han blir upptäckt av de ansvariga!!?

        Besökte just spalten,han har varit flitig genast på morgonen.Veckan börjar "bra ".Det är alltid någon som inte kan hålla sig....visst blir man ju förbannad.


      • måndag hela dagen!
        måndagmorron kirjoitti:

        Besökte just spalten,han har varit flitig genast på morgonen.Veckan börjar "bra ".Det är alltid någon som inte kan hålla sig....visst blir man ju förbannad.

        Nonsalans som de ansvariga visar mot hans "barn"är det som måste lida av hans massapostande!!Där kan man prata om psykiskt lidande.Visst blir man förbannad, ja det stämmer!


      • undrar man
        måndag hela dagen! kirjoitti:

        Nonsalans som de ansvariga visar mot hans "barn"är det som måste lida av hans massapostande!!Där kan man prata om psykiskt lidande.Visst blir man förbannad, ja det stämmer!

        Man undrar ju om hans barn och andra släktingar faktiskt vet om hans perversa sysselsättningar ?


      • efter domen
        undrar man kirjoitti:

        Man undrar ju om hans barn och andra släktingar faktiskt vet om hans perversa sysselsättningar ?

        Det har jag o.tänkt! Om de har någon kontakt så borde de veta om domen om ärekränking men de behöver ju inte veta att det pågår hela tiden.


      • skandal
        efter domen kirjoitti:

        Det har jag o.tänkt! Om de har någon kontakt så borde de veta om domen om ärekränking men de behöver ju inte veta att det pågår hela tiden.

        Idag är han säkert själv mode,sossuinlägg hålls stadigt på palstan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe